Ku minen tajua....

Kun on vanhempia jotka toistuvasti ja usein nukkuvat pommiin tai ovat "hups sori muuten vaan myöhässä" tai viettävät laiskaa aamua, että mitä niiden työnantajat asiasta tuumaavat?

Ei mun pomo kauaa katselis jos kuukaudessakin olisi kolme tai neljä aamua että joko nukun pommiin tai en "muuten vaan saa itseäni liikkeelle".
 
Joustava työaika? Mä nyt en itse ole töissä sillä opiskelen, mutta puolisoni tekee töitä ja hyvin vaihtelevilla tunneilla. Meillä siis mm. etätöidenkin vuoksi saattaisi olla mahdollista, että niitä laiskoja päiviä voisi olla useampia. Tai puolison työt voi olla iltapainotteisia, jne.
 
Jotkut ihmiset eivät koskaan opi hahmottamaan aikaa. Nuorempana seurustelin miehen kanssa, joka oli jatkuvasti myöhässä, koska ei yksinkertaisesti hahmottanut kuinka paljon asioita ehtii tekemään tietyssä ajassa - esimerkiksi heräämisen ja töihin menon välillä. Ei hän sitä tahallisesti tehnyt, eikä hän nukkunut pommiin tai myöhästynyt välinpitämättömyyttään. Hän vaan yksinkertaisesti ei kyennyt hahmottamaan aikaa.
 

Yhteistyössä