Hakutulokset

  1. JuliaJohanna

    Raskausarvista..

    Voiko ne raskausarvet kadota kokonaan ?? Itse en kyllä niin usko.. Että mikään arpi katoaisi vaan kokonaan. Totta kai voi haalistua lähes näkymättömäksi mutta että katoaisi kokonaan ? Kertokaas omia mielipiteitänne asiasta..
  2. JuliaJohanna

    äiti pudotti vauva kiehuvaan veteev

    On salainen ryhmä.
  3. JuliaJohanna

    äiti pudotti vauva kiehuvaan veteev

    Nyt on pakko laittaa tänne että tämä linkki näkyi ainakin fb ryhmässä nimeltä "Mammat :)", sinne sen oli joku linkittänyt ja kauhistellut asiaa. Tässä kyseisessä ryhmässä on n.2000 henkilöä että en ihmettele jos on lähtenyt leviämään..
  4. JuliaJohanna

    Mitä mieltä?

    Eiköhän kaikkia äidit vähän epäile aluksi! :o Miwa: Kannattaa tarkkaan miettiä mitä haluaa. Kyllä sun ikäisestä on siihen. Ei tietenkään kaikista. Ja riippuu ihan ihmisestä, jos koet että haluat lapsen ja oot valmis ottaa siitä vastuun niin anna mennä. :)
  5. JuliaJohanna

    Ovulaation tunteminen?

    Tuntuuko se sitten kauan se munasolun irtoaminen? Päiviä?
  6. JuliaJohanna

    Ovulaation tunteminen?

    Olen kuullut että jotkut voivat tuntea koska ovuloivat.. Mietin että miltä se tuntuu? Itsellä tässä pari päivää ollut ihme oireita ja yksi tuttu sanoi että voi olla että olis ovulaatio.. Tiedä sitten.. :s
  7. JuliaJohanna

    eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

    Ei kamala.. :D Aika hurjaa jos joku kuvittelee heti likaisia asioita nähdessään vauvamahan! Ja minusta ainakin on kehuttavaa pitkässä suhteessa jos saa lähes päivittäin melaa mekkoon. ;D Kaikilla kun ei seksielämä toimi niin hyvä jos joillain oikein loistaa. ;)
  8. JuliaJohanna

    Nuori ja kantaa ottava!

    Nyt oli kyllä hyvin Joosukka kirjoittanut. :)
  9. JuliaJohanna

    TULKAA TÄNNE KAIKKI 18v

    Äiti 18v syksyllä 19. Lapset; tyttö 1,5v & poika 7vko. :)
  10. JuliaJohanna

    Nuori ja kantaa ottava!

    memmmeli: Tilanne oli ennen raskautta sellainen että välit huonot äidin kanssa, alku raskaudesta muutto isälle ja n. raskauden puolessa välissä muutettiin miehen kanssa yhteen ja sillon alkoi sossutkin kiinnostumaan. Sairaalassa kävi sosiaalityöntekijä juttelemassa niitä näitä ja kotiin kun...
  11. JuliaJohanna

    Nuori ja kantaa ottava!

    Niinhän se on. Mutta tuosta sinun viestistäsi vain sai sellaisen kuvan ettei alle 18v voisi hoitaa oman lapsensa asioita.
  12. JuliaJohanna

    Nuori ja kantaa ottava!

    Sillepä ei mahda mitään että joku on päättänyt ettei alle 18v saa hoitaa omia asioitaan itsenäisesti.
  13. JuliaJohanna

    Mistä koet jääneesi paitsi?

    Mistään en ole jäänyt paitsi. Lapset on tuonut elämään enemmän sisältöäkin ja minun mielestä omat kaverit jää paljosta paitsi kun heillä ei ole lapsia. :)
  14. JuliaJohanna

    Nuori ja kantaa ottava!

    Oman lapsen paperit kyllä tietääkseni voi kirjoittaa vaikka itse olisi vielä alle 18v. O.o En ole ikinä kuullutkaan etten voisi avata vaikka omalle lapselleni pankkitiliä vain sen takia että itse olen alle 18 !! Ja tokihan on omat vanhemmat joutuneet olla vuokrasopimuksen kirjoittamisessa mukana...

Yhteistyössä