Ovulaation tunteminen?

"vieras"
Minulla pakottaa aina sille puolelle alavatsaa mistä munasolu on irtoamassa. Tämä on ihan todistettu, sillä viime elokuussa kävin kohdunulkopuolisen raskaus epäilyn vuoksi ultrassa. Kerroin ultraajalle, että munasolu on irronnut oikealta puolelta ja hän totesi saman asian hetken aikaa ultrattuaan. Kuukautiskipuja minulla ei juurikaan ole, ainoastaan ovulaatio tuntuu.
 
[QUOTE="vieras";23667130]Minulla pakottaa aina sille puolelle alavatsaa mistä munasolu on irtoamassa. Tämä on ihan todistettu, sillä viime elokuussa kävin kohdunulkopuolisen raskaus epäilyn vuoksi ultrassa. Kerroin ultraajalle, että munasolu on irronnut oikealta puolelta ja hän totesi saman asian hetken aikaa ultrattuaan. Kuukautiskipuja minulla ei juurikaan ole, ainoastaan ovulaatio tuntuu.[/QUOTE]

Juu, todistettu mullakin on monet kerrat. :D Sekä ultralla (jos on sattunu gynen käynti siihen aikaan) että kolmella alkaneella raskaudella...
 
Mulla tuntuu sellaista painetta ala vatsassa ja varsinkin sillon kuin istuu. tekis mieli neulan kanssa puhkasta se :D Mulla kestää toi "paine" päivän, ja seuraavana päivävä ehkä vähän vielä hassu olo, mutta päivän yleensä..
 

Yhteistyössä