Hakutulokset

  1. lämminsydän

    lohta kuin tonnikalaakin

    eli lohta on semmosissa purkeissa myytävänä,kuin tonnikalaakin,niin oletteko tehneet siitä salaattia...onko hyvää? :)
  2. lämminsydän

    mitä salaattia kermaperunojen kera?

    valmistujaisjuhlaan jotain pientä ruokaa....kermaperunoja ajattelin ja lisäksi itse tehdyt lihapullat...salaatit vaan uupuu,hyviä vinkkejä vastaanotetaan innolla :)
  3. lämminsydän

    joko suomi veisasi semeissä?

    =) meni ohi..
  4. lämminsydän

    kakkupohjan ohje..

    minä sitten en osaa kunnon kakkupojhaa tehdä,joten saisinko jonkin ohjeen millä onnistun ja tulee hyvä...olen täysin poropeukalo leipomisessa,huoh! :ashamed: :D :flower:
  5. lämminsydän

    rakkauden kaarnalaiva.

    Punaisenkeltaiset revontulet leiskuivat taivaallla kuin elävät soihdut saaden taivaankannen kirkkaaksi kuin takkatulen. Istuin viileän sillankaiteen reunalla. Kauniin kaareva silta oli kuin unelmien sadusta, norsunluun valkoinen ja jykevän varma. Sillan alitse vei loriseva joki, jossa pieni ja...
  6. lämminsydän

    tuulahdus rakkaudesta

    Kesäinen aurinko paistoi täydeltä taivaalta ja taivas oli pilvettömän täydellinen, sininen kuin unelma. Istuin laiturilla heilutellen lakattuja varpaitani. Lakka muistutti aavistuksen purppuraa..tai ehkä sittenkin pinkkiä, jotain ihanaa kuitenkin. Saatoin nähdä mien pikkuiset kalat...
  7. lämminsydän

    unelmien heinäkuu.

    Oli heinäkuun viimeisimpiä päiviä. kesä oli ollut pitkälle aurinkoinen ja lämmin,uskomattoman ihana. Auringon lämmittävät säteet kohdistuivat mukavasti vaaleille korkkiruuvisille hiuksilleni. Istuin puolimakaavassa asennossa puutarhatuolissani ja haaveilin jostain... niin,oikeastaan...
  8. lämminsydän

    ystävän rakkauttako.

    Katselen itseäni arvostelevin katsein peilistä. Heilautan kevyesti hiukseni olkani taa, kelpaa, ajattelen. Hiljattain olen värjäyttänyt hiukseni tummiksi, joissa on vivahteita tummasta luumusta. Tuoksu hiuksissani muistuttaa ehkä aavistuksen laventelia, tai ehkä sittenkin kieloa. Tänään aion...
  9. lämminsydän

    rakkaus mielessä

    Talven kipakka pakkanen saa lumen narskumaan napakasti kenkien alla. Puiden oksat taipuvat hiljalleen alas jäätyneen lumen voimasta. Puut muistuttavat aavistuksen enkelin heiveröisiltä siiviltä. Katuvalot heijastavat valoaan kohti hämärtävää pikkutietä. Tähdiltä muistuttavat lumihiutaleet...

Yhteistyössä