Hakutulokset

  1. K

    Hoidot Kys 2014

    Sitä kai ne palaveeraa et saadaanko neljäs hoito, en oikein tiiä miten se menee :/ Toivon että saatas vielä se yks yritys, mut pelkään pahinta et tää homma on meidän osalta ohi lopullisesti...varsinkin ku vihdoin ois jotain menny paremmin ku aiemmin, alkiot oli parempia ja hedelmöittyi paremmin...
  2. K

    Hoidot Kys 2014

    Soitin joo, ei mitään jatkoja... jossai palaveeraavat saadaanko neljäs hoito vai ei. Menkatkin alko helevetin kivuliaina ja runsaina.
  3. K

    Hoidot Kys 2014

    Hcg5, eli kemiallinen tai joku kiinnittymisyritys. Miten tästä muka toipuu..tai miten voi sanoa et toivoa on? Mitä toivoa tässä on ku ei varmaan enää julkisella saada hoitoja, toi ku oli kolmas eikä rahaa yksityiselle mennä. Minä haluan äidiksi, enkä näytä ikinä sitä saavan....miten oikeesti...
  4. K

    Hoidot Kys 2014

    Onhan tää ihan perseestä, ärsyttää ku ei kuitenkaan uskalla tota crinonea lopettaa ennen verikoetta...joten ei menkatkaan ala, ei kyl hirveemminoo siihenkään suuntaan oireita. Viime yönä tuli karmee kramppi ja olin varma et hanat aukee, mut eipä ees tiputtelua/tuhrua ole tullu. Huomenna tää...
  5. K

    Hoidot Kys 2014

    Pp11, nega...ja mä olin oireiden perusteella niin varma et vihdoin tää onnistu. Tähän päätty meidän taival hoitojen osalta ja jatketaan elämää kaksin. parempaa onnea teille kaikille
  6. K

    Hoidot Kys 2014

    Perjantaina sain kaksoset matkaan. Jännittää aivan hirveestii miten tässä käy, mut hyvällä tavalla jännää ei semmosta ressi-itkujännitystä. jokseenkin edelleen on semmonen fiilis et asiat menee niinku pitää...en vaan vielä tiiä mihin suuntaan, mut kumpikin vaihtoehto on hyvä :)
  7. K

    Hoidot Kys 2014

    Oho täällähän on tapahtunut vaikka mitä, useempi piinailijakin mukana...tsemppiä ja onnea matkaan! Meillä punktio huomenna, perjantaina siirto ja siitä se helvetti sit alkaa. Harmi ettei nyt saatu pitkää viljelyä ku toi punktio meni keskiviikkoon saakka, kasvo follit niin hitaasti. Mut saadaan...
  8. K

    Hoidot Kys 2014

    Ahaa...no oispa toikin selvinny kysymällä :D huomenna 0-ultra ja piikitysten aloitus. Ei oikein mene päähän että oikeesti tässä mennään hoitoa kohti rytinällä...no ehkä hyvä niin, en ole stressannu mitään enkä odota mitään. Tuleepa tämäkin lääkekombo kokeiltua ja pääsee elämään elämäänsä.
  9. K

    Hoidot Kys 2014

    Kuulumisia: ensi viikolla alkaa piikittelyt, ihmetyttää vaan ku aloitus on kp5 ku aiemmin on ollu kp2 lyhyessä hoidossa. Edelleenkään en ihmeitä odota, mut kattoo ny mitä tästä tulee
  10. K

    Hoidot Kys 2014

    Mulla nous paino hoitojen aikaan aika paljon...nyt alkaa olla poissa ne ja aiemmat liikakilot (vaikka onhan noita jäljellä mut parempaan päin mennään) Oma tilanne ei oo selkeytyny yhtään, ku en pääse kys:lle läpi ku yritän soittaa...koko viime viikon soitin koko soittoajan ja varattua tuuttas...
  11. K

    Hoidot Kys 2014

    Onkohan täällä kellään tietoo miten noiden lääkäreiden yhteistyö pelaa...meillä siis kolmas (ja viimenen hoito) tulossa ja tällä hetkellä tullut kolmea erilaista ohjeistusta kysiltä...jokaiselta eri lääkäriltä. On procrenia, menopuria, pitkää kaavaa, lyhyttä kaavaa, e-pillerit (joita nyt syön)...
  12. K

    Hoidot Kys 2014

    Täällähän on useampikin piinailija nyt, tsemppiä piinailuun. Pidetään peukut pystyssä. Meillä ei tapahdu oikeestaan mitään, uuteen hoitoon tuli reseptit, mut nekin tais olla väärät ku oli samat ku aiemman...ja nyt piti olla pitkä kaava menopurilla, eikä lyhyt puregonilla. Nyt sit oottelen...
  13. K

    Hoidot Kys 2014

    mahtiM: onko tosiaan nykyyän noin? Meillä oli viime syksynä syys-lokakuussa eka ivf ja joulukuussa sumuttelin jo uudestaan. Pidemmät tauot hoitojen välissä on tullu omasta pyynnöstä (koulu yms, ei ole aikataulut sopinu). En sit tiiä johtuuko ns.nopea aikataulu siitäki ku mun endo on aika...
  14. K

    Hoidot Kys 2014

    Mulla ekan ivf:n jälkeen kierto veny 60päiväseks...liekkö vähän ylikin. R-testejä tein pilvin pimein ja vertesteissäkin kävin muutamaan otteeseen. Lääkärin mukaan välillä voi käydä niin että kierto menee v***uilleen ku noita hormooneja pumpataan kroppaan. Mulla endo riehuu helvetin kipeenä ja...
  15. K

    Hoidot Kys 2014

    Caro, ensimmäinen oli pitkällä, seuraavassa sumuttelut ei toiminu ja hoito keskeytettiin, toinen punktioon saakka menny hoito lyhyellä kaavalla. Kattoo nyt tuleeko tästäkään sit mitään...enpä ainakaan ihmeitä odota sen verran on pettymyksiä takana
  16. K

    Hoidot Kys 2014

    hellurei, meillä näyttäis taas alkavan hoidot joten yritänpä aktivoitua täälläkin rupattelemaan. Eli kolmas IVF alkanee tässä vähitellen, pitää vielä huomenna soittaa ja kysyä aikataulutusta...meni vähän tänään ohi kun lääkärillä kävin. Meidänhän siis piti lopettaa hoidot ja tuli vähän puskista...
  17. K

    Hoidot Kys 2014

    Siirtoon ei päästy, alkiot selvis sulatuksesta muttei lähteny jakaantumaan. Nyt pähkäillään miten jatketaan jos jatketaan ollenkaan...ei uskoa onnistumiseen ole ollenkaan eikä tällähetkellä kiinnostusta marinoida kroppaa hormoneilla.
  18. K

    Hoidot Kys 2014

    Meillä olis ke pas-siirto,jos sinne asti nyt päästään. Lääkärikin vaikutti vähän negatiivisen oloiselta ku oli puhe sulattamisen onnistumisesta...ei taida tää pas tulla onnistuu :( on semmonen olo et oiskohan aika nakata hanskat tiskiin ja soitella adoption mahdollisuutta...
  19. K

    Hoidot Kys 2014

    Caro87: toukokuulle on suunniteltu pas, jos vaan kierto normaalina pysyy. Toivottavasti onnistuu...
  20. K

    Hoidot Kys 2014

    Mulla on ollu MH yleensä, punktiot on tehny KR ja pari ultraa JH, oon ymmärtäny et toi JH ois erikoistuva . MH on meilläkin ns.suosikki, ollaan tykätty hänen tyylistään kertoa asiat ja muutenkin.

Yhteistyössä