Hakutulokset

  1. äiskä_

    kierukka kohtulihaksessa??

    minulle laitettiin viime viikolla kierukka ja tänään lääkäri soitti että minun pitäisi mennä ylilääkärille näytille,koska hän epäilee että kierukka meni laiton yhteydessä kohtulihaksen sisään.häkellyin tilanteessa niin etten tajunnut ollenkaan kysyä että mitä tämä käytännössä tarkoittaa ja mitä...
  2. äiskä_

    mies myöhästyi töistä :(

    tänään on se päivä ku miehen pitäis saada työsopimus,saa nyt nähdä kuinka käy..mies myöhästyi n.10min koska autoon oli jäänyt valot ja akku tyhjänä,piti sitten lähimmästä naapurista käydä pyytämässä apua.mitäs luulette,onkohan miehellä paikka vielä??pelottaa kauheasti,koska tällä paikkakunnalla...
  3. äiskä_

    suositelkaa turvaistinta :)

    mielellään sellaista jonka saa sekä selkä- että kasvot menosuuntaan.ja johon mahtuu isokokoinenkin lapsi myös talvivaatteet päällä.istuimen hankinta on ajankohtainen vasta muutaman kuukauden päästä,mutta haluan rauhassa miettiä mikä olisi paras.kertokaahan kokemuksia.
  4. äiskä_

    apua koliikkiin??

    meillä on kokeiltu nyt n.viikon verran disflatyl tippoja,ei ole auttanut,perjantaina alotettiin rela-tipat eikä vielä ainakaan ole auttanut,mutta jossain luki että täytyy käyttää 4 päivää ennen kuin vaikutus alkaa näkyä.onko jollain vyöhyketerapia auttanut?kun neuvolasta suosittelivat sitä.minkä...
  5. äiskä_

    pitäisköhän anopille antaa rahaa??

    aloitan autokoulun maanantaina ja anoppi on luvannut tulla aina tarvittaessa lapsia hoitamaan.nyt mietin että pitäisköhän kuitenkin maksaa siitä jotain?anoppi asuu n.30km päässä joten bensaankin menee rahaa kun tänne ajaa.mietin että miten voin asiaa kysyä häneltä,kun voi kuitenkin loukkaantua...
  6. äiskä_

    disflatyl,cuplaton vai rela tipat?

    mitkä teillä auttaneet parhaiten??apteekkiin pitäis pian lähteä..
  7. äiskä_

    onko hömöä juosta rattaiden kanssa?

    tekis iltaisin usein mieli lähteä juoksemaan ulos,mutta ei ole tullut lähdettyä koska tuntuu jotenkin että saan varmaan outoja katseita kun rattaiden kanssa juoksentelen :D .en tiedä miks ajattelen näin.
  8. äiskä_

    kukaan tilannut rekkarit.fi :stä??

    kauanko toimitus on kestänyt?onko tullut ihan postilaatikkoon vai onko postista noudettava?itse olen 2 viikkoa odotellut eikä ole kuulunut,onkohan hukkunut matkalla?
  9. äiskä_

    nopea laihtuminen imetyksen aikana

    synnytyksestä pian 2 viikkoa aikaa.lähtöpaino oli 52 ja synnyttämään mennessä 68.sairaalaan jäi 5kg ja sen jälkeen viikon aikana paino tippunut 6kg,onko tämä nyt ihan normaalia?olen ihan normaalisti syönyt.onhan tässä nyt vielä muutama kilo pudotettavaa mutta en aivan alipainoiseksi haluaisi...
  10. äiskä_

    suositelkaa ehkäisyä

    joka sopii imetyksen aikana.hormonikierukka kiinnostaisi mutta sitä tuskin tulen saamaan,koska aika pitää varata kuukausi etukäteen ja mulla on aina ollut tosi epäsäännöllinen kierto niin en voi tietää milloin kuukautiset alkaa ja kuulemma se pitää kuukautisten aikaan laittaa :/ mitä muuta voi...
  11. äiskä_

    voiskohan synnytys olla pian käynnistymässä??

    koko päivän ollu sellanen jännä olo.viikkoja 38+4.alaselkää ja reisiä jomottaa ihan perkuleesti ja pian joudun varmaan taas mennä vessaan.koko päivän tullu semmosia kovempia supistuksia,ei kivuliaita kuitenkaan.yhtään ei väsytä.oisko tämä nyt sitä?taikka sitte olen vaan ihan turhaan innoissani.
  12. äiskä_

    miten olis parasta toimia?(1,5v:n nukkumisesta)

    tähän asti ei ole ollut mitään ongelmia,nukahtanut itse omaan sänkyynsä kun on sinne viety,joskus tosi harvoin kun on hampaita tullut tms niin on saattanut huutaa pari minuuttia ja sitten kuitenkin nukahtanut,mutta nyt on useampana iltana nukkumaan meno ollut yhtä helvettiä.laitetaan tyttö...
  13. äiskä_

    jos menee lapsivedet niin millä sinne sairaalaan oikeen pitää mennä?

    meillä matkaa n.100km sairaalaan.jossain lukee että voi lähteä normaalisti omalla autolla ja jossain että makuuasennossa ambulanssilla.miten se oikeen on?ja mitä voi tapahtua jos lähtee omalla autolla?
  14. äiskä_

    pissatulehdus? rv37

    muutaman päivän tullut tosi pistävän hajuista valkovuotoa.tänään olin neuvolassa ja kerroin tuosta niin kuulemma ihan normaalia loppuraskaudessa.proteiineja ei ollut pissassa.myöhemmin päivällä alkoi kuitenkin kirvelemään pissaaminen ja aloin miettiä että jos onkin tulehdus.mahtaakohan...
  15. äiskä_

    electronit sekoili taas kaupassa ja nyt mun tililtä menny se maksu 3 kertaa....

    eli kortti veti ihan solmuun taas kassalla ja 4 kertaa sain uudelleen laittaa kortin siihen.ennen ei ole käyny niin että maksu menis monesti mut nyt katoin että se on menny 3 kertaa.koska aamulla tuli lapsilisät ja äsken kävin kaupassa ja tililtä tosiaan hävinny 3x se summa mitä käytin.ja juu en...
  16. äiskä_

    tuntuu ku olis pallo jalkojen välissä..

    viikkoja 37..kauankohan mahtaa vielä synnytykseen mennä,pää on viikon verran ollut ihan alhaalla ja haarat on kipeät.ennakoiko lähestyvää synnytystä vai pitääkö mahdollisesti odottaa vielä viikkoja?esikoinen laskeutui näin alas vasta synnytys salissa ja tämä on ihan uusi juttu mulle.
  17. äiskä_

    otsaontelotulehdus+raskaus

    nyt alkoi selvitä päänsäryn syy,eli luultavasti otsaontelotulehdus kyseessä.netistä luin että pitää röntgeniin mennä,mutta eikös oo niin että raskaana ei saa mennä röntgeniin?vai olenko ihan väärässä?millä ne sitten tuon tutkii ja millä se hoidetaan,kun antibiootteja vissiin ei saa...
  18. äiskä_

    päänsärky loppuraskaudessa

    viikkoja pian 37 ja pientä päänsärkyä ollut nyt 3 päivää.yöllä ei päänsärkyä ole,mutta aamulla kun herään niin pian alkaa ja kestää koko päivän,panadolit ja ulkoilu ei ole auttanut.tiistaina kävin neuvolassa,pissa oli ihan puhdas ja verenpaine oli ensimmäisessä mittauksessa hieman koholla...
  19. äiskä_

    onnistuuko jakkaralla synnyttäminen ilman että mies istuu siellä takana?

    haluaisin synnyttää tämän toisenkin lapsen jakkaralla,mutta mies haluaisi tällä kertaa nähdä koko syntymän aitiopaikalta.viimeksi istui siis mun takana ja sain nojata aina välillä.mietin että jos mies ei nyt istukkaan siellä takana niin onko mitään muuta mihin voin nojata?vai täytyykö synnyttää...
  20. äiskä_

    mitä anopille kiitokseksi?

    lupasi tulla meille esikoista vahtimaan,että mieskin pääsee mukaan kun pitää synnyttämään lähteä.haluaisin antaa jotain kiitokseksi kun saattaa kuitenkin joutua lähtemään kesken töistä tms.rahaa ei varmaan ota vastaan mutta jotain muuta.olisiko kellään ehdotuksia?

Yhteistyössä