Hakutulokset

  1. Poignant

    Sinkkuja palstalla..

    Samaa vikaa tai sit sillon ku mulla on lapsivapaa niin kukaa ei voi alkaa mua ja sillon ku ei oo nniin soitellaa jokapaikaan :(
  2. Poignant

    Nyt kun on keskusteluja noista ikäeroista niin mitä ajattelet jos suht että...eessa on 18v ja 22v niin päin

    Mie oon ihastanu itseäni 8vuotta nuorempaan ja ollaan tapailtukki muutaman kerran...katottaan miten käy vai käykö mitenkään.
  3. Poignant

    Surkein seksikokemuksesi?

    Pieni muna, hikoili aivan järkyttävästi palautti aina lähetyssaarnaajaan vaikka kuinka yritti ehottaa tai yrittää muuta asentoa ja kestokaa ollu riittävä.
  4. Poignant

    Mitäs kaikkia hyviä suomalaisia bändejä on?

    Turmiön Kätilöt Raaka-aine Mokoma Children of Bodom
  5. Poignant

    Oletteko tehneet kotiseksivideoita?

    Jonku näkösen joo ja ihan mies halus sen omaan käyttöönsä ku asuttii olosuhteiden vuoksi erillään, nykään ollaan kyl erotttu ja en oo kysyny onko enää koko videoo.
  6. Poignant

    Onko tämä mielestäsi pettämistä?

    Sehän riippuu siit mitä on sovittu ja tilanteesta. En nyt välttämättä viel hermostuis jos kyse ois kerrasta ja just jonnekki seksilinjalle soittaa tai kerran anonyymisti jonku kanssa nettisekstaa kirjotellen, mut jos se alkaa oleen toistuvaa ja nettisekstaaminen alkaa menee kuvien laittamiseen...
  7. Poignant

    Tankkaatteko aina tankin täyteen?

    No mä tankkaa sen mukaa mitä rahatilanne antaa myöden...harvoin on varaa tankata täyteen asti, mut kyl mä nyt yleensä 40-60e tankkaan ja ajan tankin melkee tyhjäks enneku meen uudestaan tankille
  8. Poignant

    Jättäisittekö eskarilaisen yksin kotiin noin tunniksi?

    Me ollaan alettu harjottelee yksinoloa nyt kun sain puhelimen. Pisimmällään on ollu sen tunnin yksin kun olin naapurissa. Oon myö käyny lähikaupassa yms ja hyvin on pärjänny ja tykänny olla.
  9. Poignant

    Netti deitti kokemuksia pinoon :O

    Kerran erään herran kutsuin luokseni kahville. Aattelin tosiaan et kahvitellaan, jutellaan ja tutustutaan. Siinä vaiheessa olisi itellään pitäny jo hälytyskellojen päässä kilkattaa kun kuvan nähtyään hän alkoi joka viestissä hokemaan "kyllä kaunokainen" yms. Joo toki ymmärrän jos hän minua...
  10. Poignant

    Onko teillä miten usein aamuseksiä?

    Mun exä ei ollu yhtää aamuihminen joten sen kanssa aamuseksi kerrat meän suhteen aikana voi laskee yhden käden sormin.. Itse taas mieluusti aloittaisin aamuni seksiällä
  11. Poignant

    G: Mikä biisi kuvastaa oloasi juuri tällä hetkellä?

    Jannika B - Yksinoikeudella, se biisi kiteyttää niin mun tunnetilan täl hetkellä Jannika B: "Yksinoikeudella" Lyrics
  12. Poignant

    Kokemuksia palkkatuesta? Palkkatuella työelämään... saako sitä helposti?

    Mie oon ollut kaksi kertaa palkkatuella ja molemmilla kerroilla yksityisellä ja helposti sai sen koska ehdot täyttyivät, mutta parhaiten saat selvyyden ku menet työkkäriin ja kysyt suoraan sieltä.
  13. Poignant

    Värkki ihan kuumana kokoajan :(

    Oli tässä pariviikkoa sitten tuommonen kun mikää ei riitä, imin miehen kuiviin ku olin koko ajan kimpussa ja vailla, mutta kivaa oli ;) Vaikka meil on kyl aina ku nähään niin vähintään kerran päivässä, mutta yleensä 2-3 kertaa vuorokaudessa...
  14. Poignant

    Suostuukohan sossu antamaan takuuta kahdelle kolmioon?

    Ainakin täällä on joku summa rajana (roi), esim kolmen kohtuuvuokra 700e.Joten ei mene samanlailla kuin kelalla. Joten siks tuntuu hassulta, että jos vuokra on halvempi ja takuuvuokra halvempi ku nykysessä, ettei miksei sais, jos nykyseenki olet saanut.
  15. Poignant

    G: Paikkakunta?

    Kannattavin paikkakunta ostaa sijoitusasunto jos lehtii on uskomista, Rovaniemi siis.
  16. Poignant

    Minun lapsen saamiseni kova paikka parhaalle ystävälle.

    Mulla on kolme ystävääni ilmoittanu tässä vuoden sisällä etteivät aijo näillä näkymin tehdä koskaa lapsia ja asia on minulle ok. He tykkäävät kyllä lapsestani ja viettävät hänen kanssaan aikaa, mutta eivät halua omia ja minä kunnioitan heidän päätöksiään, joten kunnioita sinäkin ystävääsi ja...
  17. Poignant

    Osasitteko ostaa sopivan määrän jouluruokia, että roskiin ei esim mene?

    Osattiin ostaa, ruokaa oli riittävästi ja kaikki tuli pyhien aikaa syötyä.

Yhteistyössä