G: Oletko allekirjoittanut kansalaisaloitetta tasa-arvoisesta avioliittolaista?

  • Viestiketjun aloittaja tahdon2013
  • Ensimmäinen viesti
äippä vaan
En ole, en sen tarkemmin ole tutustunut aiheeseen. Tiedän, että ne joita itse äänestän, äänestävät varmasti hankkeenne puolesta joten en koe varsinaisesti syytä osallistua.

Yhteiskunnallisista asioista ehdottomasti tärkeimpänä pidän mahdollisimman nopeaa liittymistä Natoon.

Toivottavasti hankkeenne menee läpi!!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28222919:
En ole, en sen tarkemmin ole tutustunut aiheeseen. Tiedän, että ne joita itse äänestän, äänestävät varmasti hankkeenne puolesta joten en koe varsinaisesti syytä osallistua.

Yhteiskunnallisista asioista ehdottomasti tärkeimpänä pidän mahdollisimman nopeaa liittymistä Natoon.

Toivottavasti hankkeenne menee läpi!!
Jos kerran toivot, että hankkeemme menee läpi niin miksi et ihmeessä osallistu itsekin? Mitä enemmän kannattajia, sitä parempi. Kannattaminen on helppoa ja nopeaa ja sivulta löytyy tarkat tiedot siitä mitä tässä oikeastaan kannatetaankaan esim. kirkko saisi edelleen päättää itse kenet vihkii.
 
hyi helkkari
mua oksettaa kun lapseni kyselevät äiti miks noi sedät pussaa, miks ton tädin käsi on ton toisen tädin ympärillä äiti miksmiksmiks... ja oksettaa kun kaikissa telkkariohjelmissakin on homopareja nykyään. vähänkö annetaan lapsillemme väärä käsitys kun suvaitaan kaikki tuommonen paska. %0 vuoden päästä heterous on varmaan lailla kiellettyä.. miten te allekirjoittaneet ajttelitte saada lapsenlapsia??????????????????hyi oksetus. jos alunperin olisi näin tarkoitettu, homoparit saisivat luonnollisesti lapsia, mutta kun ei ole niin ei pidä alkaa semmoseen..
 
äippä vaan
[QUOTE="vieras";28222953]Jos kerran toivot, että hankkeemme menee läpi niin miksi et ihmeessä osallistu itsekin? Mitä enemmän kannattajia, sitä parempi. Kannattaminen on helppoa ja nopeaa ja sivulta löytyy tarkat tiedot siitä mitä tässä oikeastaan kannatetaankaan esim. kirkko saisi edelleen päättää itse kenet vihkii.[/QUOTE]

Selitin jo, että ne minun kansanedustajat tulevat äänestämään aivan varmasti puolesta.
 
[QUOTE="vieras";28222953]Jos kerran toivot, että hankkeemme menee läpi niin miksi et ihmeessä osallistu itsekin? Mitä enemmän kannattajia, sitä parempi. Kannattaminen on helppoa ja nopeaa ja sivulta löytyy tarkat tiedot siitä mitä tässä oikeastaan kannatetaankaan esim. kirkko saisi edelleen päättää itse kenet vihkii.[/QUOTE]



Miten lisäkannattajat tässä vaiheessa enää auttavat asiaa? Tarvittava raja on kuitenkin ylitetty jo, ja lopullisen päätöksen tekee kuitenkin eduskunta.
 

Yhteistyössä