Nyt kun on keskusteluja noista ikäeroista niin mitä ajattelet jos suht että...eessa on 18v ja 22v niin päin

  • Viestiketjun aloittaja poiuytrew
  • Ensimmäinen viesti
Ihan luonnollinen ikäero 4 vuotta, mutta pakko myöntää etten itse kyllä syty nuoremmista miehistä, vaan koen kyllä luonnollisempana sen että mies on naista vanhempi.. Riippuu toki hyvin paljon ihmisestä, mutta mitä enemmän vuosia itelle on tullut niin sitä vanhempia miehiä itse olen katsellut enempi sillä silmällä eikä omanikäiset ole sytyttäneet enää pariin vuoteen. Asia voi kääntyä kyllä vielä toisinkin päin kun ikää tulee pari vuosikymmentä lisää, tai sitten ei :) mutta nyt 22-23 vuotiaana lähemmäs kolmea kymppiä tulevat miehet ovat kyllä seksikkäämpiä ja vetävämpiä kuin omanikäiset tai nuoremmat jotka ovat vielä aika pojanpiirteisiä monesti..
 
mies 35-v.
no mites tämmönen tilanne, oon 30v ja toivottoman ihastunut 20v mieheen :D
Ihan ookoohan tuo on, jos molempia kerran kiinnostaa.

Pakko on kuitenkin sanoa, että ihmettelen kyllä, jos kaksikymppinen mies todellakin kiinnostuu kolmikymppisestä naisesta. Omalle kohdalle tuossa iässä ainakin olisi ollut ihan mahdoton tilanne. Muistan erään kaverini "seurustelleen" joskus kaksvitosena sellaisen reilusti yli kolmikymppisen yyhoon kanssa. Sille kuittailtiin siitä aika rankasti ja sen puolustus oli, että se käy vaan panemassa sitä (kun sai kuulemma anaaliakin, jota ei ilmeisesti sitten muualta herunut)...
 
puumako??
Puuma kait luokitellaan 40+ ikäiseksi.

Mä olen ollut suhteessa 9v. nuoremman kanssa.
mutta kyllä sitä tuntee ittensä typeräksi, onhan tuo ihan kakara vielä, mutta hitto minkä teet ku kipinöi niin että hiki tulee ku vain näänki tuon miehen, saati sitte jos jutellaan :D on seki mun mielestä selvästi kiinnostunut, mutta miten nyt tehä aloite tuon ikäiselle, sehän nauraa mut pellolle :D
 
näin onnistuu
mutta kyllä sitä tuntee ittensä typeräksi, onhan tuo ihan kakara vielä, mutta hitto minkä teet ku kipinöi niin että hiki tulee ku vain näänki tuon miehen, saati sitte jos jutellaan :D on seki mun mielestä selvästi kiinnostunut, mutta miten nyt tehä aloite tuon ikäiselle, sehän nauraa mut pellolle :D
Jos kroppasi on kunnossa, niin vihjaat varmasta saannista. Tuon ikäisillä miehillä/pojilla käy sellainen hormonimylläkkä, että mikään määrä naista ei ole tarpeeksi. :)
 
Lady Gardenea
mutta kyllä sitä tuntee ittensä typeräksi, onhan tuo ihan kakara vielä, mutta hitto minkä teet ku kipinöi niin että hiki tulee ku vain näänki tuon miehen, saati sitte jos jutellaan :D on seki mun mielestä selvästi kiinnostunut, mutta miten nyt tehä aloite tuon ikäiselle, sehän nauraa mut pellolle :D
Aloita ihan kaveri suhteena. Ei ikä aina vaikuta. Katso mitä tulevaisuus tuo. =)
 
HÄ?
...Ihan sama. En aattele mitään. Varmaan jotkut 18-veet sitten pitää vielä noita ikäeroja niin suurina, että parikin vuotta on jo iso juttu...

Itse olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, nyt 29-vuotiaana kiinnostun enimäkseen 45-50 vuotiaista. Ikäisteni kanssa voin kyllä mennä sänkyyn, ja seksimielessä on alkanut vähän noi nuoret ojatkin jo kutkuttamaan...
 
"vieras"
Ihan ookoohan tuo on, jos molempia kerran kiinnostaa.

Pakko on kuitenkin sanoa, että ihmettelen kyllä, jos kaksikymppinen mies todellakin kiinnostuu kolmikymppisestä naisesta. Omalle kohdalle tuossa iässä ainakin olisi ollut ihan mahdoton tilanne. Muistan erään kaverini "seurustelleen" joskus kaksvitosena sellaisen reilusti yli kolmikymppisen yyhoon kanssa. Sille kuittailtiin siitä aika rankasti ja sen puolustus oli, että se käy vaan panemassa sitä (kun sai kuulemma anaaliakin, jota ei ilmeisesti sitten muualta herunut)...
No ihan samalla lailla omassa kaveripiirissäni pidettiin suht säälittävinä niitä naisia, jotka silloin hädin tuskin parikymppisinä olivat yli kolmekymppisten miesten kanssa, ja niitä äijiä pidettiin ällöinä ja säälittävinä...
 
puumako??
tässä on todellaki itellä mielessä se että kuinka paljon kuittailua tää mies sais kuulla.. mä näytän kyllä (oikeasti) n.22-24v, ja mies vanhemmalta kuin 20v mutta täällääpäin kuitenkin meidät tunnetaan joten ikäero ei pysy salassa :p
ehkä parempi siis vaan pitää haaveet haaveena
 
Lady Gardenea
tässä on todellaki itellä mielessä se että kuinka paljon kuittailua tää mies sais kuulla.. mä näytän kyllä (oikeasti) n.22-24v, ja mies vanhemmalta kuin 20v mutta täällääpäin kuitenkin meidät tunnetaan joten ikäero ei pysy salassa :p
ehkä parempi siis vaan pitää haaveet haaveena
Tarviiko välittää siitä mitä toiset ajattelevat? Tai sitten vaihtaa paikkakuntaa.
 

Yhteistyössä