Hakutulokset

  1. O

    heipparallaaaa!!!!!!!

    No johan on viime kerrasta aikaa :ashamed: en oo käy koskahan viimeks varmaa sillon ku meijän Mauri (synt 10/08) mitä tänne teille kaikille kuuluupi??
  2. O

    No Nii nyt on juhlat juhlittu :)

    Juu oli tänää meitin pojan ristiäiset ja pikku-ukko sai nimekseen Mauri Aatos Daniel :heart: Ja sillä samalla reissulla meijät sitten vihittiin et nyt sitte naimisissa ollaa :D
  3. O

    Apuvaa :)

    Siis miten te jotka imetätte saatte lapsen ajoissa nukkuu heh kun imetän tuota meijän kuopusta niin tää kaveri kuppaa vaan pitkin öitä ja olis kokoajan tissillä. Kaks vanhempaa on syöny pulloa ja vaa öisin tissiä ja nyt tää pikku ukko söis niinkö ihan kokoajan vaa tissiä siis iltasin ja...
  4. O

    esteiden tutkinnasta....

    Te ketkä ootte menny naimisiin ristiäisten yhteydessä niin miten te ootte tehny sen esteiden tutkinnan kanssa... Siis ootteko soittanu sinne aikasemmin vai ootteko jtnki sopinu papin kanssa siis et se on hoitanu sen... vai miten sen kanssa tulee tehä...joo oon vähä pihalla täst hommasta
  5. O

    Tämmöstä meille <3

    Meille synty pe aamuna poika <3 4180g 51cm
  6. O

    Mikshän...

    Mikshän mulla tulee kädet ihan nihkeeks tai semmosiks ns hikisiks kun supistelee...Onko muilla käyny näin... :whistle: Meinaa kun nyt supitelee....
  7. O

    Olipa yö...mitenhän pvä jatkuu....hih

    Joskus puol 3 aikaa alko supistelee ja sai juosta siinä samalla vessassa...maha AIVAN sekasin...ja sit meni alussa kipu selkää mikä onneks loppu Et yö meni sitten vessassa istuessa ja kämppää kävellen ympäri... Mut sain onneks nukuttuu jokusen tunnin noitten suppareitten välil... Mut...
  8. O

    vauvakirjasta vaan

    http://www.suomalainen.com/sk/servlets/ProductServlet?action=productInfo&productID=4389274&backURL=http%3A%2F%2Fwww.suomalainen.com%2Fsk%2Fservlets%2FProductServlet%3Faction%3Dquicksearch%26x%3D16%26y%3D11%26info%3DKulta%2BPieni%2B-vauvakirja Mimmonen toi kirja on...siis kun oon ostamassa...
  9. O

    Siitä en tiiä onko jo täällä ollu....

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1591953 :'( (Jos täällä jo ollu niin....sori jos on jo moneski tämmönen samalainen)
  10. O

    Toivottavasti ei kestäs kovinkaan kauaa tää vaihe (tämmöstä purkaamista)

    Siis miten noilla muksuilla tulee se ihan kamala energia määrä just ILLALLA!! Just sillon kun pitäs mennä nukkuu, ihan törkeetä riehumista...Joo se varmaa kuuluu ikään, pojalla on ikää 2v7kk. Vaikka kuinka koittas olla sillee mitenkää hermostumatta, mut kuitenki tiukkana et pitäs mennä nukkuu...
  11. O

    hihi

    Kirjoita avautuvaan siniseen laatikkoon muutama rivi teksti. Voit kirjoittaa vaikka omia toiveitasi ...saat tll tavoin OIKEAT JA SALAISIMMATKIN toiveesi esille. Laatikko avautuu linkist. http://www.savelsilta.com/muut/alitajunta.htm
  12. O

    JEEE

    Se alkaa tänäää PAKO!!!! :D
  13. O

    Mulla tänää synttärit...Pakko mainostaa :D

    Paljon onnea minä hih :D
  14. O

    jalkasienestä...

    Soitin äskön tk:seen kun mulla jalassa sieni ja sanos et ei lamisilia saa laittaa ku raskaana (oli päivystävä hoitaja) nii et pitäs mennä ostaa pasimysiinia...ja sit puhu et pitäs varaa soitto aika omalle lääkärille ens viikoks...mut oon vissii tyhmä et miks pitäs niinkö varata aika sinne...
  15. O

    ääh tätä oloa...

    Paha olo, vähän supistelee... Jospa tää helpottaa ku menee nukkuu...
  16. O

    Jalkasieni ja raskaus. hoito? (ja turhautumista)

    Siis olen joo huomenna soittamassa tk:seen samaisesta asiasta... Kun on toi pikkuvarpaan väli auki et siel pukkaa tota helv...sieni jonka oon mieheltä saanu :/ ku sillä on se :/ Eikö muka oo mitn rasvaa tms mitä vois laittaa jalkaan..ku en tiiä onko se molemmissa jaloissa ku iho ns hilseilee...
  17. O

    tapahtu äskön

    Olin tullossa äskön yläkerrasta ja en tajuu miten mut jtnki liukastuin rappusissa. En onneks kun kaatunu mietnkää mahallee ja laskin vähän niinkö pers mäkee pari rappusta (on tasanne tossa rappusten välissä ) ja muuten ei sattunu ku perseeseen! Mut kun raskaana oon, rv 36+4! Vauva kuitenki...
  18. O

    PlusTV ja canal+

    Onko kellään plusTV:n kortissa canal+ kanavia? Kun meil olis tarkotus hankkii se sport kanavat ja siin sanotaan et ota yhteyttä canal digital asiakaspalveluun. Voikohan sitä mennä vaa johkii liikkeesee joka myy canal+ paketteja et sielt sais ne tohon samaa korttii vai pitääks mun laittaa jtn...
  19. O

    tämmöstä vaa

    Ootan nyt kolmatta, ei oo noissa kahessa aikasemmassa raskaudessa tehny tämmöstä, no en kyl ekassa raskaudessa tiennykkää millon oli ennakoivii supistuksii. Sillon tiesin vasta et supistelee kun olin synnyttämässä. Toisessa raskaudessa nyt oli jtnki perillä noista ennakoivista. Mut tää kolmas...
  20. O

    kitara jostain..

    Kun poika haluaa kitaran (ikää nyt 2v7kk) meinattii et jos joulupukilta viimostaan sitten poika sen kitaran sais.. Mutta ei kyl mitää semmosta ns. oikeeta kitaraa vielä noin pienelle välttämättä mut kuitenki jonkunlainen kitara mistähän semmosii kannattas kysellä/hankkii et sais noin pienelle...

Yhteistyössä