Toivottavasti ei kestäs kovinkaan kauaa tää vaihe (tämmöstä purkaamista)

Siis miten noilla muksuilla tulee se ihan kamala energia määrä just ILLALLA!! Just sillon kun pitäs mennä nukkuu, ihan törkeetä riehumista...Joo se varmaa kuuluu ikään, pojalla on ikää 2v7kk.
Vaikka kuinka koittas olla sillee mitenkää hermostumatta, mut kuitenki tiukkana et pitäs mennä nukkuu, niin EI ja sama homma jatkuu...
(poika vetää rinksaa meidän makkarin ja lasten huoneen väliä, valot palaa molemmissa huoneissa ja muutenki ihan ihme ravaamista huoneitten välillä )
Meil on yläkerras makkarit ja tyttö (1v 3kk) menee aikasemmin nukkuu nii ylläri herää siihen pojan riehumiseen vaikka koittaa sanoo ku mennää rappusii ylös et sit pitää olla nätisti ja ei saa alkaa mitn kiljuu...
Poika nukkuu pvällä 1-1½h päikkärit vähän riippuu mut kuitenki tarvii ne unet muuten on ihan hulluu touhuu koko pvä jos ei nuku päikkäreitä. Nii tätä ilta riehumista kestää 1-1½, on kestäny ny muutaman viikon...Mietin jo et jätänkö pojalla päikkärit et jos menis illalla paremmin nukkuu, mut eihän se auttas ku kokeilla...
Ja se että menisin sinne siks aikaa kun et poika nukahtas...JOO EN!!!
Ja rupee tää ravaaminen noissa rappusissa olemaan muutenki tuskasta ku viimesillään raskaana nii ei oikee jaksa ravaa alvariinsa tuol ylhäällä...(koittanu tietty sitäki et antais vaa olla siel mut kun just ne valot päällä molemmissa huoneissa ja tyttö hereillä ja kauhee huuto siis molemmilta)
Ja mies on joo ravannu siellä yläkerrassa, mut kun sen pinna on PALJON LYHKÄSEMPI kun mulla...
Siis kun 1kk aikasemmin ei ollu tätä ns onkelmaa et meni ihan ok nukkumaan ja eikä riehunu mitenkää, mut nyt alkanu menee ihan yli tää homma en tajuu enää mitähän sitä keksis....Poika kyl saa huomiota ihan samalla lailla kun siskonsa et ei huomioimatta jää, harmittaa vaa kun joka ilta aina sama show :/
Olipa sekavaa tekstii...mut saipa jtnki purettuu

 
Ymmärsinkö nyt oikein että jätät lapsen yksin nukahtamaan...? Ehkä kaipaa äitiä eikä siks nuku. Meillä 3,5v tyttö pitänyt aina nukuttaa viereen, ollut hermoja raastavaa usein, tiedän ettei helppoa...Mihin aikaan suunnilleen menee sänkyyn? Onko saanut ulkoilla? Mä oon itse huomannut että lapset paljon helpommin rauhottuu jos iltapäivällä tai alkuillasta ulkoiltu.
Tietty ymmärrän jos oot viimesilläs ettei jaksa varmaan lähteä...Iltakylpy tai suihku vois myös rauhoittaa. VOIMIA :hug:
 

Yhteistyössä