Hakutulokset

  1. M

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Paljon onnea Maira:flower: Liseylle tsempit tulevaan, ellet sitten ole jo synnyttänyt ;) Tällä kaikki sujuu loistavasti. Vauva syö ja nukkuu hyvin. Jonkin verran on ilmavaivoja. Ilmavaivat johtunee mun suihkutisseistä. Onneksi se suihkuaminenkin tasaantuu aikanaan :) Mango ja Nysä tasan 1kk
  2. M

    Joulukuun pikkutontut

    Astre Mulla on vauvan alla froteepyyhe kaksinkerroin ja toiseen tissiin tungen kanssa froteepyyhkeen ottamaan tulvan vastaan. Kivasti tulee pyykkiä, mutta en oo muutakaan keksiny. Pikkuhiljaa alkaa tympäsemään tää maitotulva. Liivit on pakko laittaa pesuun yhden päivän jälkeen ja vaatteet menee...
  3. M

    Joulukuun pikkutontut

    Eka viikko poikien kanssa kolmisteen kotona ja mä olen hengissä :D Aikalailla sellasta ku olin kuvitellutkin. Imetyksen aikaan esikoinen tyhjentää kaikki mahdolliset kaapit ja laatikot tai itkee, että vauva pitää laittaa pois. Ei vielä ole halunnut tulla kainaloon lukemaan kirjoja. Toivottavasti...
  4. M

    Vaunuangsti

    Mun esikoinen kieltäytyi myöskin nelikuisena menemästä vaunuihin. Siihen auttoi ainoastaan aika. Sitten kun sai siirtää rattaisiin istumaan viihtyi taas jossain määrin kärryissä. Missään vaiheessa poika ei pitkiä aikoja kärryissä ole viihtynyt. Mulla oli aina kantoliina mukana, että kädet pysy...
  5. M

    Joulukuun pikkutontut

    Syntymäpaino ylitettiin jo 5vrk ikäisenä. On poika kyllä selvästi tässä viikon aikana kasvanutkin. Pitäny ykköskoon vaipoista siirtyä jo seuraavaan kokoon :) Raskauskiloja mulla tuli 13kg ja 9kg on lähtenyt. Lisäksi haluaisin pudottaa vielä 10kg. Sitten oisin ihannepainossani. Tiikeli jos...
  6. M

    Joulukuun pikkutontut

    Tuisku Mun mielestä on ensiarvoisen tärkeää maksimoida koko perheen unen määrä ja laatu. Jos olette löytäneet teille sopivan ratkaisun, menkää ihmeessä sen mukaan. Meidän esikoinen on/oli todella huonouninen. Hänen vauva aikana pääsin nlan kautta juttelemaan alle 1v uneen ja unikouluihin...
  7. M

    Joulukuun pikkutontut

    Hei vaan! Lukemassa oon ehtinyt käydä, mutten ole kirjoittaa vielä ehtinyt. Eli meille siis syntyi 28.12 poika 48cm ja 3400g. Tänään käytiin kotiinlähtötarkastuksessa. Me kun kotiuduimme alle vrk ikäisen kanssa niin näytille piti vielä mennä. Kaikki kunnossa pojalla ja syntymäpainokin on...
  8. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea tuoreille vanhemmille ja vauvoille Piti tulla synnytyskertomuksia vähän vilkuilemaan :) Enää ei ole pitkää matkaa kellään edessä. Kaikki odottajat onkin vissiin ylittäneet lasketun ajan! Isot tsempit vielä yhdessä koossa pysyneille. Mä luulen, että Sid pääsee tositoimiin! Mulla...
  9. M

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Tosiaan viattomien lasten päivänä päätti meidän pikkuinen syntyä :) Kopsaan tähän saman mitä joulukuisiin kirjoitin. Meille syntyi 28.12, poika rv 40+2. Painoa 3400g, pituutta 48 ja pipo 34cm Tosiaan limatulppa alkoi valua n 3.00, jonka jälkeen alkoi supistella, ei vielä kipeästi, mutta...
  10. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Meille syntyi eilen 28.12, poika rv 40+2. Painoa 3400g, pituutta 48 ja pipo 34cm Tosiaan limatulppa alkoi valua n 3.00, jonka jälkeen alkoi supistella, ei vielä kipeästi, mutta kuitenkin. Klo 8.00 alkaa supistuksen olla kivulaita, väli n 10 min. Suihkussa jumppapallon kanssa oli niin hyvä...
  11. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Täällä bongattu limatulppaa yöllisellä vessareissulla! Nyt on tunnin verran supistanut sen verran napakasti, että piti ylös nousta. Nämä supistukset tuntuu nyt myös siellä selässä :D Ei vielä kipeitä ole, mutta tuntuu kyllä. Jos mentäs samalla kaavalla kuin esikoisesta, mulla olis nyytti sylissä...
  12. M

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Täällä on ylitetty nyt laskettua aika! Enää 2vkoa ja nyytti viimeistään sylissä :) Muutama kipeämpi suppari tullut viimepäivinä, mutta veikkaampa että ensivuoden puolelle menee. Mango ja Ola 40+1
  13. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Ai, bellaella sä et sitten päässytkään hommiin vielä. Eiköhän sitä pari päivää tosiaan vielä tähän konkurssiin jaksa odotella :D
  14. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea taas uusista pienokaisista! Sokruli kuin sulla ruvetaan käynnistämään jo 41? Kateellisena tiedustelen... Mulle varattiin vielä nla 41+0. Astre ihme meininkiä:O Sulla kuitenkin pidempään ollut paineet koholla yms. Toivottavasti ei enää kovin kauaa tarvi sun kärvistellä...
  15. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea Baarbi ja Tiikeli!!!:flower::heart: POKS POKS, se olis 40+0! Enää max. 14vrk ja alkaa tapahtua ;)
  16. M

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille!!
  17. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Viena mulla oli esikoisen odotuksessa ainut ya kontrolli 41+5. Oisko sulla aikasemmin koska rd? Mä sain tuolloin ajan käynnistykseen 42+0, mutta poika ehtikin syntyä itekseen :) Kävitkö muuten siellä akupainantahommassa? jemina meillä on 8v labbisnarttu, joka oli siskoni luona hoidossa...
  18. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Poppeliini saako sinne tulla jo vaikka ei oo synnyttäny vielä?
  19. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onne taasen uusista tonttuvauvoista!!!:flower::heart: Kivaa, kun hiljaisemmat loppukuun odottajatkin aktivoituvat taas. Kohta meitä on jo niin vähän ja kuitenkin todella kiva on täältä (useitakin kertoja) päivittäin lueskella muiden juttuja. Empä mä itsekään joka pvä ole kirjoitellut, mutta...
  20. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Toivottavasti Miimau sun valitus menee läpi! Me miehen kanssa just tajuttiin, että mikäli vauva syntyy tän vuoden puolella mies saa omat isyysrahansa yms. puolen vuoden tulojen mukaan. Jos taas menee ens vuoden puolelle katotaan miehellä vuoden 2010 tulot, joihin nähden tulot on nyt noussu...

Yhteistyössä