Hakutulokset

  1. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tsemppiä teille jotka on synnyttään ehkäpä lähdössä tai lähteneen :D hienoa lukea ensi töikseen aamulla et moni on menossa ehkäpä jo sinne synnyttämään :D
  2. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Pikainen omanapailu vain :) 12.9 syntyi tyttäremme 3,5kg ja 49cm :) rv39+6 nyt odotellaan et neiti kellastuisi ja sit päästäs valon kautta kotiin :P
  3. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Täällä odotellaan aikaa synnytykseen... keskiviikkona kävin äitipolilla ja sanovat et soitella maanantaina osastolle et jos mahtuu saleihin käynnistykseen :D no kympilt soittelin ja käskettii soittaa puolilt päivin uudestaan.. eli mä varmaan täs pari päivää soittelen millon ois tilaa... kalvot...
  4. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Santtu :hug: ----------------------- Onnittelut kaikille vauvautuneille! -------------------------- Tervetuloa pirpana joukkoon matkaan :) saatetaan olla samalla synnärilläkin samoihin aikoihin :) ---------------------------- mucous plug... limatulppa... kera googlen kuvahaun...
  5. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    :D mä seurailen supistuksia.. suurimman osan päivää supistanu 10min välein - joskin ilman tarvittavaa kipua :D tai tietty se vähän jomottelee alas välillä samalla.. mut kolmannen raskauden loppuun meni et selvis mitä on harkkasupistukset - jospa nää niit ois kuitenki vielä :D toivotaan et...
  6. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Mummola reissulta kotiuduttu :) viikoks tultiin kotiin siivoileen ja sit takas mummolaan siihen asti et synnytys on ohitse.. on sen verran paljon lähempänä sairaalaa kuitenki ni ei tarvi miettiä et miten ehtii :P Perjantaina käytiin taas äippäpolilla - neiti on täl hetkel 2,740kg :) eli...
  7. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    mä nyt vaan "pikasest" napailen ja kenkuttelen... eli taustaa.. viime viikol äitipolilla kävin, nii ku nyt pitää käydä joka viikko.. matkaa meil 130km, minä ajokortiton ja kaks lasta kotihoidossa ja mies tekee työharjoittelua. No oli sit lekureit vaihtunu, eli jolleki uunolle jouduttiin...
  8. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Jiimii - kyl suositus on että kun lapsivedet alkaa tihkua ni pitäs myös mennä näytille tulehdusvaaran vuoksi.. se on sairaalast riippuvaist kuin nopeest - antibiootteja pitäs tiputtaa 12-36h sisään siit ku vedet alkaa tihkua - tuo aika riippuu paikkakunnasta paljon :D mä tääl nyt elän...
  9. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Nyt jos päivittäis pikasest omaa napaa :) Olo on yhä suht koht hyvä.. lonkka jumittaa yhä kun liikkuu enemmän, mut levol menee ohitte.. supistuksista ei tietookaan - neiti vaan myllää kipeesti ja aktiivisesti.. äippäpolillakin ku käyrää otettiin ni sykkeet oli 170-190 ja koko ajan pyöri ja...
  10. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Lueskelemassa käväsin taas :P pitää yritttää ajan kans tulla kirjotteleen taas jossain välis kuulumisia.. yks päivä kirjottelinki pitkät litanniat ja sain poistettua kaiken - ketutus iski ja en jaksanu uudelleen :D mutta kastemekosta :D mä en halunnu kankaista joten tein itse :D tässä kaks...
  11. T

    NYT AUTTAKAA!! Tietääkö kukaan millekään näille tuotteille hintaa?

    valikoimassamme on myös pakastemarjoja 2,5 kg:n pusseissa. Mansikka, kotimainen 18,50 (7,40/kg) Mustikka, kotimainen 24,00 (9,60/kg) Puolukka, kotimainen 19,20 (7,68/kg) Nuo hinnat...
  12. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    omaa napaa päivittelen myöhemmin enemmän mut mieles pyörinyt asia... IMETYS - miten saada maito nousemaan kunnolla.... eli mulla kaks lasta, joiden imetys kestäny osittaisena 2-4kk.. eli pääsääntösest pulloa ja tissit ollu lähinnä huvituttina sitten et ei niist mahaa täyteen oo saanu :D...
  13. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

    Päänympärykset on meil vissiin ollu melko pienet :D 32,4 ja 33.. no varmaan on tuo vaikuttanut vähän siihen et ponnistusajatki on ollu suht lyhkäset... kolmas neiti kasvaa samoil käyril ku siskonsa eli varmaan jotain tuollaist odotettavissa. Pää alaspäin mahas köllötellään - niin ku on ollut...
  14. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

    Surffin aikani kuluksi ja sattu tällanen sivusto silmiin..jos etsii edullisa imetysliivejä ni tuol oli halvimmillaan 34e/3kpl.. ja useampia vaihtoehtoja kans :) ja ihan kohtuu kokosiaki :P ainut negatiivinen puoli näytti olevan kuukauden toimitusaika mut eipä niit viel ihan tarvitakaa :D...
  15. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

    miirikki ja zophie.. nakkaatteko vaikka sähkist ni ei täytetä tätä palstaa neuvottelemisella :D ethnicus @ hotmail.com ja välit pois :)
  16. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

    Pakko sanoo tohon synnytys ja jännistys kysymykseen et ei jännitä :) jotenki en kahden ekankaan kohal oo osannu jännittää.. kaikki menee omalla painollansa sit ja oon hyvin avoimin mielin menos synnyttään.. itel tulee varmast tässäki synnytykses se kohta et millään ei oo väliä ja tuntuu et...
  17. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

    Tervehdys! Täällä tuntuu et viikot kuluu ja olo on liiankin hyvä yhä.. ei suurempia kipuja tai kolotuksia sun muita vaivoja.. tietty illalla sänkyyn menne saa tovin hakea et selkä ja lonkat asettuu makuuasentoon päivän pystys olon jälkeen :D mut sinäänsä onneks yhä tosi hyvä olla.. tälle...
  18. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

    Kiitti pinosta :) mulle vois vaihtaa synnäriksi OYSin.. sinne mennään jos ei välille päätä syntyä :D
  19. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *kesäkuu*

    Heissa... enpäs ole toviin taas kirjotellut vaik lähes päivittäin tekstejä lueskelen :) kovasti ollaan reissattu kesäkuussa - vajaa 10 yötä vietetty kotona... korkeasaari käytiin kiertämässä - mun ja tyttöjen eka kerta siellä :D vähän otti kunnon päälle, mut eipä tuo suppareita ees aikaan saanu...
  20. T

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Söpöä söpöä... piti tehdä jotain ihan ihanan pientä :) ei oo ollu intoa alkaa viel tekee villavaatteit isompia ni tein sit tossuja aikani kuluksi :D heti äitini pisti yhet aikuisen koossa tilaukseen et hänkin haluaa :D meil alkaa olla noit kirppislöytöjä jo niiiiin paljon pienes koos et piti...

Yhteistyössä