Hakutulokset

  1. J

    Ärsyttää asuntojen nykyinen hinnoittelu: ne eivät yhtään seuraa nykyistä markkinatasoa

    Tuskin on. Itse ainakin olen huomanut, että kaupungissa ja kaupunginosassa jossa asun, on nyt kuukauden sisään kaksioiden hinnat laskeneet ja aika reippaastikkin. Ja tämän tiedän siitä, että olen ollut kytiksellä sijoitusasunnon suhteen (itse en ole tosin ostamassa). Kaikki kaksiot tässä...
  2. J

    Törkeää toimintaa Kelalta.

    Nyt on pakko sanoa, että aikalailla kaikki ihan ensilauseesta lähtien...ei avaudu mullekkaan tämä.
  3. J

    Verrataanko työnantaja puolella Tradea KTM:ään?

    Kyllä AMK:in voi käydä täysin verkkopainoitteisesti tai monimuotona, kuten ystäväni. Ainoastaan perjantaisin oli läsnäolopakkoa, jos oli.
  4. J

    Annatteko huutonetissä palautteen joka kerta vaikka ostos olisi ihan pieni?

    Annan aina palautetta. Itseäni kismittää kanssa, kun huusin tuotteen ja maksoin samoin tein. Muutaman viikon päästä sain myyjältä todella epäkohteliaan viestin, jossa väitti minun jättäneen tuotteen maksamatta ja kyseli mikä meni metsään ostoksessa. Lähetin myyjälle todisteet maksusta ja...
  5. J

    Syötiinkö teillä kotona makaronivelliä?

    Syötiin ja itse inhosin kyseistä ruokaa. Usein silloin oli tarjolla, kun vanhemmat oli ryypänneet rahat niin, ettei ollut varaa muuhun :/
  6. J

    Verrataanko työnantaja puolella Tradea KTM:ään?

    Olen pisteessä, jossa jatko-opintojen suunnittelu on ajankohtaista ja kamppailen tradenomin tutkinnon sekä kauppatieteiden välillä. Kuitenkin, kun olen lähiaikoina kahlannut sen sata työpaikkailmoitusta on silmiin osunut välillä hakukelpoisuudeksi tradenomi tai KTM, joista viimeksi mainittu on...
  7. J

    Toukomurut 2014

    Töttöröö naiset :) En ole täällä kerennyt käymään ja konekkin käväisi huollossa, joten on tullut taukoa palstalta. Meidän poits on kuusi viikkoa ja ollaan jo keretty päivystyksessä käymään tukehtumiskohtausten vuoksi. Refluksia siis jonkin sorttisesti täällä mitä ilmeisemmin on. Ja se...
  8. J

    Toukomurut 2014

    mariel Itse osittain imetin neljättä lasta jostain 3kk kieppeiltä tuonne 5kk asti. Ongelmia ei varmaan tullut, kun herra oli niin iso. Tän viidennen kanssa olen tehnyt nyt niin, että pumppaan toista rintaa, kun imee toisesta, sillä rinta heruu silloin tosi hyvin. Näin saan pakkaseen maitoa...
  9. J

    Toukomurut 2014

    Maidon pakastus en oo koskaan minigrip pusseja steriloinut :) ja mullakin on muutama maanantai kappale tullut vadtaan. Kantoliinasta jos on trikooliina, niin se kannattaa laittaa tosi tiukalle se sidonta :)
  10. J

    Toukomurut 2014

    Rotarokotteesta Mä olen itse jättänyt tuon rokotteen pois meitin ipanoilta, koska en ole nähnyt sille tarvetta. Rokote ei kauheen kauaa ole ollut yleisessä rokoteohjelmassa ja mä en itseasiassa tunne yhtään perhettä jossa rotaan olisi sairastuttu. Joten tavallaan pidän rotaa aika...
  11. J

    Toukomurut 2014

    Terve naiset! Kova kakka kannattaneen kokeilla jotain toista korvike merkkiä, saattaa olla avuksi. Nutricialla on muistaakseni vatsaystävällistä korviketta, ainakin jauheena :) Siivoustressi on muuten asia, josta ei todellakaan kannata stressata. Näin viiden lapsen äitinä ja yhden...
  12. J

    Toukomurut 2014

    Tervehdys :) Täytyypä itsenikin laitella kuulumisia. Meidän pieni herra on oikein tyytyväinen tapaus, vaikka välillä masua kipristeleekin :) Kestovaipat tuottavat päänvaivaa, sillä yhtä'äkkiö mä en osaakkaan niitä käyttää :D Falskaavat jatkuvasti :D Ja tämä on siis kolmas vaipatettava...
  13. J

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Hiulu wow! Onnea terhakkaan kokoisesta tytöstä! Herrabjestas minkä kokoinen on ollut :O Mutta ilmeisesti tuli ilman sen suurempia ulos?
  14. J

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Hurjan paljon onnea kaikille vauvautuneille! Olen nyt laiska, enkä ala nimiä laittamaan, kun joutuisi kahlata niin paljon taaksepäin ja väsy painaa kovasti omaa silmää :/ Ja synnytystä odottaville paljon kärsivällisyyttä ja voimia odotukseen. Se on oikeasti ihan järkyttävän raastavaa...
  15. J

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Toothie: onnea hyvistä ultrakuulumisista :) )*( vähän vaille 11 syntyi meidän minimuru <3 mitat oli yli 4200g, 53cm ja pisteet 10. Sektio oli peloista huolimatta helppo! Nyt nukkumaan.
  16. J

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Poitsu syntyi muutamaa minuuttia vaille 11 tänään :) paino oli yli 4200g, pituus 53cm ja pipo 38. Sektio oli helppo, vaikka pelottikin. Nyt nukkumaan :)
  17. J

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Hiulu Mä oon raapinut mahaa ja napaa ties mihinkä kulmiin, ei ole vaarallista, mutta kipeää tekee toki. (.) ja niin ne supparit laantui. Sain onneksi vedettyä aamutuimaan vielä muutaman tunnin unet ja näin unta, että olin lähdössä viihteelle :D Onnettomia suppareita tullut harvakseltaan...
  18. J

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Niwhai Oikein paljon onnea nyytistä :heart: :flower: Hieman hurjempi synnytys siellä sitten takana, mutta ihanaa, että voitte molemmat hyvin :) Vauvatoiveinen tervetuloa! Täällä on hyvä purkaa pelkojaan :) (.) Syntyy, ei synny, syntyy, ei synny. Tälläset fiilikset ollut jo pidemmän aikaan...
  19. J

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Lokakuinen älä heitä irvestä kaivoon :) Voi olla tyyntä myrskyn edellä, mulla on ollut monessa raskaudessa niin. Mutta onpa ikävää, ettei sektiota pysty sopimaan :( (.) Puol kolmelta heräsin supistukseen ja päätin jäädä vähäksi aikaa ylös. Nyt tässä on tullut puoltoistatuntia alta 10min...

Yhteistyössä