Hakutulokset

  1. D

    Syntymäpaikkakunta

    Onko se, se jossa on syntymähetken mukaan vanhemmat olleet kirjoilla vai se kaupunki jonka sairaalassa on syntynyt?
  2. D

    Onko hyviä miehiä vielä olemassa?

    Onko sellaisia miehiä olemassa, jotka ovat fiksuja, miellyttävän näköisiä, käteviä käsistään, rakastavat lapsia ja haluavat perhe-elämän ja ymmärtävät, että lasten kanssa täytyy viettää aikaa ja haluavat viettää aikaa? Siis ajatellen, että nainen onyh...
  3. D

    Siis niin järjetön ketutus päällä, että älkää lukeko jos kirosanat ärsyttävät.

    Mä oon niiin yksin mun loppuelämän, mä tiedän sen. Perkele. Mua vituttaa niin paljon, niin saatanasti suorastaan tällä hetkellä. Parisuhde loppu. Kaksi lasta, lapset kiintyivät exääni ihan hulluna, enkä yhtään ihmettele. Homma ei toiminut, ei vaan toiminut perkele. Vaikka yritettiin...
  4. D

    Unelmien mies

    Millainen on teidän unelmien kumppani? Kerro 10-20 asiaa, jotka tekevät miehestä sellaisen kuin toivot. Ei sun tarvitse uskoa siihen, onko sellaista olemassa. Kerro myös millainen itse olet? :) Ps. Lopuksi voit kertoa, jos sinulla on jo unelmiesi mies.
  5. D

    Lapsi odottaa, että olisi aikuinen

    Mun lapset 5v ja 4v ovat nyt muutamaan otteeseen kesän aikana kyselleet milloin he ovat aikuisia ja mikseivät voi olla jo nyt kun on työsää olla lapsi. Kysyin kerran, että miksi se on tylsää niin vastaus oli, että kun ei saa päättää mistäänm. 4v lähinnä peesailee isompaa, mutta mä vähän...
  6. D

    Kakku ilman juhlia

    Mulla on huomenna synttärit ja muksut meinas, että kakku pitää olla vaikka ei juhlia olisikaan. No, niin. Enpä vaan ole yhtään täytekakku ihmisiä ja juustokakku ei ehtisi hyytyä koska en tänään sitä voisi puuttuvien aineksien takia tehdä. Millaisen kakun mä nyt sitten väsäisin?
  7. D

    Mitä söisin iltapalaksi

    Okei. Ei sokeria, ei valkoisia viljoja. Öh, mitähän mä sitten syön? Lenkkimakkaraa? :O Tää on aika haastavaa mulle. Pitäisi siis vähentää älyttömästi sokerin ja valkoisten viljonen käyttöä. Haastee tuntuu mulle aika, öh haastavalta koska olen tajunnut, että noin 2/3 osaa mun ruokavaliosta on...
  8. D

    Eronneet, missä jakavat tukea toisilleen?

    Onko enää eronneille omaa keskustelufoorumia olemassa? Ero.netissä kävin aikanaan. Nyt olisi vertaistuki apuun.
  9. D

    Haastan Sinut tekemään seuraavan aloituksen jostain positiivisesta!

    Jotta muistaisimme olla useammin kiitolliia kaikesta hyvästä mitä meillä on, haastan jokaisen tekemään seuraavan aloituksen jostain mistä on onnellinen, tai mikä on hyvin elämässä. Minulla on paljosta aihetta olla kiitollinen; Kaksi tervettä lasta, velaton auto, työpaikka, raha-asiat kunnossa...
  10. D

    Jos ei haluakaan miestä, kolmea lasta, omakotitaloa ja koiraa?

    Takanani on kaksi pidempää suhdetta, ensimmäisestä suhteesta kaksi lasta. Lapset ovat päivieni valo ja suurin rakkauteni. Enempää lapsia en halua, olen tiennyt sen jo kolme vuotta. Tällä hetkellä olen sinkku. Nyt olen pohtinut haluanko enää edes parisuhdetta. Nautin miesten seurasta, ja...
  11. D

    Sokeria ei ole kuin noin 1dl verran. Mitä hyvää leivon lasten kanssa??? :D

    Meinasin alkaa pullia tekemään, mutta eipä tuo sokerimäärä riitä, tai sitten tuleetodella pieni pullamäärä. Olisko ideoita mitä herkkuja leipoisin kun tuli yllättäen vp?
  12. D

    Kuinka moni säilyttää vanhat kihlasormukset jos tulee ero?

    Mulle se sisälsi niin suuren tunnelatauksen, etten halunnut sitä säilyttää. Ja loppujen lopuksi kun en koskaan sitä olisi voinut enää käyttää katsoin parhaaksi viedä sen pois. Niin monen muunkin tavaran kohdalla mulle käy eron tullessa, että joutavat lähteä sen enempää ajattelematta!
  13. D

    Ero uusperheessä

    Erosimme jokin aika sitten useamman vuoden suhteesta mieheni kanssa. Sen jälkeen hän on käynyt muutamia kertoja meillä tietystä syystä, ja näillä käynneillä nähnyt minun lapsiani. Sovittiin, että lapsille voisi ero olla helpompi käsitellä kun saisivat välillä häntä nähdä, sillä lapseni...
  14. D

    Haaveena oma talo

    Haluaisin ostaa itselleni ja lapsilleni oman kodin. Pienen omakotitalon 3mh, keittiö ja olohuone, tai tupakeittiö. Saunoineen ja isoine pihoineen. Mitkä on realistiset mahdollisuudet yksinhuoltajana ilman säästöjä (ei kylläkään velkaakaan) saada lainaa yksinään? Voi se olisi ihanaa, kun olisi...
  15. D

    Mä olen NIIN yksin!

    Mä olen kotona. Yksin. Rauhassa! Syön hyvin, kuuntelen musiikkia. Luen kirjaa, katselen leffoja. Kirjoitan blogiani ja seuraan palstaa. Juttelen ystävien kanssa. Välillä tuntuu, että haluan tehdä näitä kaikkia yhtä aikaa, koska tää hullaantumisen tunne vie mut mennessään! Mä olen hullaantunut...
  16. D

    Jos miehesi lukisi ilman lupaa päiväkirjaasi ja tekstiviestejäsi useaan kertaan

    Miten reagoisit? Loukkaantuisit, pettyisit, masentuisit ja suuttuisit. Pystyisit myös näkemään, että mies on epävarma, mustasukkainen jne. Mutta kumpaa sun pitää loppupelissä ajatella siinä tilanteessa? Miestäsi ja sitä mikä hänet ajoi tekemään näin, vai itseäsi ja sitä miten luottamuksesi on...
  17. D

    Paras joulukinkku;

    Meitä on kokoontumassa 6 aikuista ja kaksi lasta jouluaterialle kahteen kertaan joten sellainen 10kg kinkku tulee hankkia. Mutta mitä te suosittelisitte? Ja sassiko hyvää kinkunpaistoreseptiä mukaan? :) Kiitos, ja iloista joulunodotusta jokaiselle!
  18. D

    Murut kipeänä joten olemme kotona tämän päivän

    Lapset alkoivat rakentaa majaa olohuoneeseen heti aamupalan jälkeen, joten tein heille eväät mukaan. Keksit, palat suklaata, rusinoita ja tuoremehua. Olipa onnellisen näköisiä lapsia kun siirtyivät eväineen majaan. <3 Tämä se on onnea tänään. :)
  19. D

    Vaadinko liikaa? (uusiperhekuvio)

    Olemme olleet yhdessä hieman alle 2vuotta ja yhdessä asuneet reilun vuoden. Olenko liian vaativa kun odotan, että mies olisi tässä ajassa tottunut lapsiperhearkeen? Minulla on kaksi pientä lasta aiemmasta liitosta, miehelläni ei ole omia lapsia. Saan tasaisin väliajoin kuulla kuinka raskasta...
  20. D

    Kumpi eka; hiusten harjaus vai kasvojen rasvaus?

    Iänikuinen elämäni suurin ongelma; Rasvaanko ensin käteni ja kasvoni suihkun jälkeen jolloin vaarana, että sen jälkeen on harja ja osa hiuksista rasvassa vai ensin harjaan hiukset ja sen jälkeen yritän rasvata kasvoni rasvaamatta puhtoisia hiuksiani? Puuh... :D Miten muilla???

Yhteistyössä