Hakutulokset

  1. H

    Soitin 112:een

    Ja ainahan ei sitten ole kyseessä rattijuoppo tai narkki. Ite ollu vastaavassa tilanteessa ja vieläpä niin että puhelun jälkeen auto osui kaiteeseen ja pysähtyi. Koska ajoin takana niin pysähdyin myös ja kysyin tarvitaanko apua. Miehellä oli sokeritauti ja tästä johtuva sairaskohtaus(?)...
  2. H

    miten saada oksennusdarra "parannettua" tai ainakin oksentelun lopetettua?

    Sokerivettä, kokeiltu on ja tehoaa hyvin
  3. H

    Kuivausrummusta asiaa? Onko kellään ollut tälläistä vikaa? Vesiastian merkkivalo vilkkuu jatkuvasti?

    Sama vika rosenlewin koneella. Korjaantuu nollaamalla ohjelma ja tietysti kuivaamalla vedenkerääjän tulppa kohta huolella.
  4. H

    Olen luultavasti menettänyt järkeni

    Lähetä mulle :)
  5. H

    Äiti soittelee humalassa monta kertaa päivässä

    Ei välttämättä tuuttaa varattua vaan voi myös vaan soida soittajalle, sun luurissa ei silloin vaan tapahdu mitään. Testaa estoa vaikka miehesi puhelimesta :)
  6. H

    Äiti soittelee humalassa monta kertaa päivässä

    Useimmissa puhelimissa tietyn numeron voi laittaa estolistalle niin ettei puhelut tule läpi, samoin voi tehdä viesteille. Suosittelisin laittamaan ainakin lapsen puhelimeen. Muutenhan sä et juurikaan voi tilanteeseen vaikuttaa, ikävä homma kyllä :(
  7. H

    No mitä ostaisitte, jos teidän pitäisi ITSE pärjätä 20 e/vko ruokarahalla?

    Hyvin, tosin päivällinen vaihtuu iltapalaksi ja välipala jää pois tai on korkeintaan joku hedelmä. Ja aamupala on kaks kuppia kahvia :).
  8. H

    kuinka kertoa kauniisti,etten halua ryhtyä siskoni huoltajaksi?

    Velvollisuudesta et ota, rakkaudesta kylläkin.
  9. H

    kAUPAN ALA TES...

    Muistin varassa sanon 30 päivää
  10. H

    työnjaosta perheessä

    Mikä tossa menee pieleen? Sä kotona -> aikaa jota hänellä ei ole. Suhteuta sun päivittäiset kotona tehdyt työtunnit miehen työtunteihin, ja sen jälkeen voi tehdä vertailua.
  11. H

    Mua ei huvittaisi ostaa joululahjaa

    Ensinnäki, miks ihmeessä olet kysynyt toivetta jos olet sitä mieltä ettei sen toteuttaminen enää ole lahja? Kyllä mä oletan että jos mun lasten toiveita kysytään, niin ei sitten loukkaannuta jos niitä kerrotaan. Ehkä äiti on halunnut helpottaa sun hommaa kertomalla ostopaikkaa myöten tarkat...
  12. H

    Vanhempien olisi hyvä laittaa aamupala lapsilleen tarjolle ainakin kuuteentoista ikävuoteen asti!

    Voihan räkä, meillä kaikki lapset on jo pitkän aikaa tehny itte omat aamupalansa. Ja iltapalat :(. Ja nuorin on vasta 8.vee :(. Mitenköhän kieroon nuo on nyt kasvanut?
  13. H

    Laittaisitteko huomenna lapsen kouluun? (Perinteisestä mahataudista kyse..)

    Pelaisin varman päälle ja en laittaisi. Maanantai vielä kotona ja jos sitten on edelleen ok ni kouluun.
  14. H

    Laivalla käyneet,paljon maksaa nuuskatorni?

    Oukki doukki, eili haitaria on hinnassa. Kiitokset :)
  15. H

    Laivalla käyneet,paljon maksaa nuuskatorni?

    Siinäpä se kysymys oli :)
  16. H

    Onko mulla oikeus olla loukkaantunut?

    Se on syötävää, tai ainakin vähintään tarvittaessa maton alle lakaistavaa jonninjoutavaa hömppää.
  17. H

    Onko mulla oikeus olla loukkaantunut?

    :D Ihana
  18. H

    Onko mulla oikeus olla loukkaantunut?

    Ihan yhtä onnellinen kun muulloinkin, mun arkea ja elämää ei mullista yksi tulehtunut hammas :).

Yhteistyössä