Hakutulokset

  1. chariot

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Moikka, pitkästä aikaa, viikko oltiin ulkomailla ja eilen oli ultra, jossa kaikki oli hyvin, pikkuinen vastasi viikkojaan. Kantorepuista BB-reppu ei ole kantoreppu vaan rintareppu, pitää tää asia heti ekana korjata, kun satuin huomaa, että joku puhui bb-repusta kantoreppuna ja mikä ero on...
  2. chariot

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Tuun pitkästä aikaa kuulumisa kertoo oon enemmä face ryhmä puolel kirjoittanut jote tänne iha unohtanu tkirjoittaa. me lähdetää lauantaina viikoksi Mallorcalle, hiuka jännittää miten tuo meijä esikoinen 1v7kk malttaa istuu paikallaa 4h. Masu kasvaa ja on jo selkee vauva masu ollu jo monta...
  3. chariot

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Mul on LA vääri, se oli ennen ultraa tuo 21, mut ultrassa vaihtu 25
  4. chariot

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Neyski toivotaa, että kaikki menee hyvin loppuu astii. Onko sinulle sanottu yhtää kuin kauan tuon istukan "ryöstö" mahdollisuus on, voiko se esim. kun viikkoja tulee enemmän niin poistua tuo riski? Synnytyksestä itekkää en osaa sitä pelätä, kun yksi jo takana, toivon vaan että tällä kertaa...
  5. chariot

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Mä oon jumahtanu iha tuonne facebooki puolelle, käyn tääl aina lukemassa, mut ikin en kommentoi, tuntuu niin vaikealta, mutta mitäs meille. Käytii sisarusrattaita kattoo ja mä sit menin iha totaalisesti ihastuu Bugaboo donkeihi niin oli kaiki mitä vaa voin toivoo sisarusrattailta ja oon ne ny...
  6. chariot

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Meilki oli tänää np ultra ja princessa mennää iha samoilla viikoilla, meilläki siirty laskettu 25.12, aluks oli 20.12. Oli kyl ihanaa nähdä pikkuinen, siel kävi kauhee heiluminen esitteli eka yhden käden, sit toisen kätensä, sen jälkee jalan ja sit toise jala ja sit otti viel kädel jalasta...
  7. chariot

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Täällä ollaan tosi väsyneitä, voisin vaa nukkua ja olen myös kärttynen. Tyttö vai poika olo: Mulla on ehkä poika olo, ainaki toistaseksi. Johtuen ehk suurimmaksi osaksi siitä, että esikosta oksensi rv18 asti ja rv10 mikää ei pysyny sisällä, nyt oon ehkä 5kertaa, jos sitäkää koko aikana...
  8. chariot

    Pk-seudun odottajat?

    Moikka, Espoosta ja toista odotellaan rv 11+5, esikoinen on 12pv 1v6kk
  9. chariot

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Päivittelen pitkästö aikaa, mulla oli tänään ensimmäinen neuvola, en ole nyt varma onko viikkoja 10+3, mitä neuvolatäti sano, k uaikaa soiti niin sill ose nainen sano puhelimessa että nytte on viikkoja 10+3 ja perjantaina 11, ota sit siit selvää. Mutt minua huolestuttaa se ettei sydänääniä saatu...
  10. chariot

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Ti; teil kyl mun mielest on jo se verra tuota ikäeroo, etten ite tuol ikäerolla pakosti alkais ostaa, kun onhan nuilla hintaa, riippuu tietenki mallista, mitä ite olen katsonu niin niide hinnat pyörii siin 800-1200€ luokilla. Mutta meillä tosiaan on aika tarkallee 2vuode ikäero ja neiti nukkuu...
  11. chariot

    Sisarrattaat Phil&teds vai mountain buggy

    Mun esikoinen on pien kokoinen, 1-vee neuvolassa oli huimat 71,3cm ja vähä yli 8kg. Nuis paino raja oli 18, eli ei pitäis iha heti vastaa meillä tulla. Ja joo mä singeillä olen ny yhe talve menny ja ehdoton mulla on se että pyörät on kääntyvät. Huomenna aattelin mennä testailee iha kauppaa miten...
  12. chariot

    Sisarrattaat Phil&teds vai mountain buggy

    Kiitos vastauksista. Tarkoituksen on lenkeille ostaa Huuto.netistä juoksurattaat, eli kaupunki käyttöö rattaat suurimmaks osaks tulis ja asutaan pääkaupunkiseudulla. Ja meillä on nyt Brion Singit, joissa neiti nukkuu mieluiten istuma asennossa, makuu asentoo ei anna laittaa, herää samantien
  13. chariot

    Sisarrattaat Phil&teds vai mountain buggy

    Meille on tulossa 2-vuode ikäerolla toinen lapsi ja sisarrattaat on ehdoton, koska liikumme paljon julkisilla, saatamma koko päivän olla menossa, meillä ei ole omaa autoa ja kun menemme äidilleni on sinne 5h juna matka ja juna-asemalle tulen liikkumaan yksin kahden lapsen ja kaikkien...
  14. chariot

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Moi, en ookkaa hetkee päivitelly. Meil menee arki muakvasti, pahemmi en ole oksentanut, esikoisen aikaa rv10 ei mikää pysyny sisällä, nyt olen pystyny syömää iha normaalista, jee. Mut aattelin sellasta kysellä sisarusrattaista päällekkäiset vai vierekkäiset? Onko kokemuksia miinuksia ja plussia...
  15. chariot

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Mä en oikee osaa sanoa kumpi olo mulla on. Tytölle on jo nimi valmiina, tänään törmäsin netissä kyseiseen nimeen ja ihastuin aivan täysin, joten tuumasi miehelle, että jos tulee tyttö niin tämä on nimi, toinen ja kolmas nimi tulee suvusta, samoin kuin esikoisen kohdalla. Pojan etunimi on vielä...
  16. chariot

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Minä ajattelin tilata MamaMia sivuilta, ainakin sobean jogahousut ja huppari, sekä mama liciousin vaatteita, niitä luultavasti tilaan suoraan heidän verkkosivuilta, ellei nuita mitä himoitsen tule MamaMian verkkokauppaa myytäväksi.
  17. chariot

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Helena2013, soita omalle terveysasemalle ja pyydä sielt jos vois käydä. Mul oli itellä km tammikuussa 2011 rv7 ja ku aloin odottaa esikoista, ja tuli pient ruskeet verta paperii, niin pääsi terveysasema kautta mittaa sen. Mä täs jo innostuin tilaa vauvalle housut ja pipo, ku tilasi neidille...
  18. chariot

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Barbamamma35 Joo sitä tavaraa on ja nytki oltii vaa 3pv, entä sit ku ollaa viiko siel :D ja tosiaan ku lähetää yleensä kello 11 lähtevällä junalla, niin ei mistää oikee autokyytiä saa, ku kaikki on töissä, eriasia jos lähettäis jo kello 6aikaa tai sit vast illlal 17aikoihi, mut kello 6 on aiva...
  19. chariot

    Rfsu testin tehneet!!

    Mä oon molemmat plussannu nuilla, että kyl iha luotettavioa mun mielest on =)

Yhteistyössä