Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Niin paljon tekstiä tullut, että en nyt ehdi kahlailemaan kaikkea läpi. Pikuhiljaa sitten. Omanapaisesti ilmoitan, että meidän ihana poika syntyi 22.9. klo 7.30. Mittaa miehellä oli 53cm ja painoa 3,8kg. Synnytys alkoi ihan yhtäkkiä yöllä lapsiveden menolla, ja se oli menoa sitten. En...
  2. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Vieläkö täällä on raskausdiabetesläisiä? Mun paastoarvot oli koholla ja se meni jo niin, että määräsivät mulle insuliinit tuossa ehkä kuukausi sitten. En aloittanut niitä, vaan rukkasin ruokailutottumukset uusiksi ja sain kuin sainkin ruokavaliolla pidettyä arvot kurissa. En tiiä mitä nyt...
  3. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Vau, täällähän tapahtuu! Tsemppiä kaikille jotka ovat synnytykseen lähdössä ja tömpsikselle :hug: Näinkö minä nyt jään tänne puolitaustailijaksi yksinäni, kun kaikki poistuvat synnyttämään? Yöllä heräsin viiden pintaan supistuksiin, selkäkipuun ja menkkajomotukseen, mutta se siitä sitten...
  4. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea hirmuisasti kaikille vauvaantuneille! Teitä on jo niin paljon etten ala luettelemaan, jäis kumminkin joku välistä, eikä se ole tarkoitus. Täälläkin ollaan vielä yhdessä koossa, ja ilmeisesti vielä jonkin aikaa. Vähän samat tuntemukset kuin Mirannalla. Joinain öinä herään kipeisiin...
  5. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Hipsuselle onnea tytöstä! Kauheasti kyllä tosiaan ollut noita sektioita, vai tuntuuko se vaan siltä? Oliko se Carlotta kun kyseli kipeiden supistusten perään? Mullakaan ei ole ollut niitä ennen toissa- ja viimeyötä. Kivuttomia kovettumisia alkoi olemaan jo puolessavälin, niitä on tullut ihan...
  6. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Moikka taas pitkästä aikaa. Heti aluksi Zophielle, minä kuorsaan...:vampire: Siis herään usein ite siihen, että päästän typerän sikapossuröhkäsyn, en tiedä olenko varsinaisesti kuorsannut. Mies on mukavasti tosi hyväuninen, ettei välttämättä herää rouvan röhkintään. Raisulle ja perheelle...
  7. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Niin mitenkäs tuonne kerhoon pääsikään? Voisin liittyä sinne, fb:hen en niinkään välitä.
  8. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea onnea kaikille jakautuneille!! Suolen tyhjentymisestä, samaa täälläkin, ollut tosin jo kai pari viikkoa. Iskee ihan puun takaa, armoton ä-ä hätä. Ja auta armias jos mies on istunnolla just sillon, ihan oikeasti muutamaan kertaan on meinannut housuun tulla. Hurjalta kuulostaa...
  9. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    :heart:Onnea innoM!!:flower: Carlottako se kyseli, että miksi Taysiin. Se tosiaan on lähin synnytyssairaala. Enkä minäkään usko, että mitään kauhean tärkeää jäi kuulematta/näkemättä, vaikkei tutustumiskäynnillä oltukaan. Katottiin se reitti miten sinne ajetaan ja käytiin vähän keskenämme...
  10. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Santulle ja perheelle syvimmät osanottoni. Piti kommentoida vaikka mitä, mutta Santun kuulumiset vetää niin hiljaiseksi, että joskus toisten sitten.:'( Merkkarille kumminkin onnea pojasta! Toivottavasti kireily miehen kanssa ei jatku.:hug:
  11. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tsemppiä innoM!!:wave: Tämä käy kyllä kovin jännäksi. Todellakin, joku kyseli että mitäköhän Merkkarille kuuluu. Samaa mietin minä. Mulla oli eilen neuvola ja lääkäri. Voi jestas että oli yks tyhjän kans se lääkärikäynti. Mulla on tosiaan aivan tolkuttoman nuori poika lääkärinä. Neuvolan...
  12. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    :heart:Onnea Miau!!:flower: Kseena, sanos muuta. Tänään olenkin lähinnä makoillut... Ja miirikillä sielä sämpylät tuoksuu, oih! Ja Casannalle kiitos, kun jaksoi kirjoitella synnytyskertomusta, näitä on aina mukava lukea. Miten niin täällä ollaan kans vähän herkillä, tuli nimittäin ihan...
  13. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    tömpsis:hug: Just tuollaisen asenteen takia mua eilen arvelutti soittaa synnytyspäivystykseen. Meillä oli täällä vähän hässäkkää elukoiden kanssa, ja jouduin vähän riehumaan ja huhkimaan. Mun maha meni sitten aivan sietämättömän kipeäksi. Jonnekin vasemmalle alas sattui koko ajan ja nivusiin ja...
  14. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Casannalle kasapäin onnea! Ja Miaulle tsemppiä! Ja lämmin ajatus teille, jotka olette siinä ja siinä, jakautuako vaiko ei.:) Täällä ei viime viikkoisten menkkamaisten kipujen ja selkäsäryn jälkeen ole tuntunut taas miltään. Toisaalta, ei mulla kyllä ole kiirekään. Kodinhoitohuoneen (ja...
  15. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Noinkohan mulla oli viimeyönä ekat kivuliaat supparit? Ei ole ennen ollut, nyt heräsin ilmiselviin menkkakipuihin, ja kun kokeilin vatsaa, oli kohtu kivikova. Kipu hellitti ja siirtyi alaselkään. Näitä tuli muutama, ja sitten maha jäi kipeäksi. Nytkin on ihan selkeetä menkkakipua, mutta vatsa ei...
  16. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Pikasesti vain tuohon NAPS-ääneen. Mullakin kuului toissapäivänä ja eilen illalla sellainen. Ihan selkeä naps. Olisko joku nivel paukkunut? :confused:
  17. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Moikka pitkästä aikaa! Käyn kyllä päivittäin lukemassa uusimmat jutut, mutta olen itse aika huono mitään kirjoittamaan. Sairaalamatkan pituudesta, meillä on semmonen vajaa 30km:ä. Ruuhka-aikana reippaassa puolessa tunnissa ollaan kotipihalta sairaalan parkkiksella. Testattu on ;) Minä...
  18. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    onko muilla riehuva vauva? ON! Tuttua on nuo tärinäkohtaukset ja kauhea riehuminen. Yleensä klo 23 aikoihin alkaa mahdoton riehunta, tulee kättä ja jalkaa sinne sun tänne, ja kylkiluihinkin niin mahottomasti, että sattuu ihan tosissaan. Ja jotain ihme punkemista sinne kylkiluiden alle/päälle...
  19. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Tuo painojuttu hämäs kyllä muakin. Oikein moneen kertaan sanottiin vähän nuhtelevaan sävyyn, että aika paljon on ehtinyt kertyä. Tuli hetkeksi kriisi, mutta meni onneksi ohi. Järki voitti.:p Vessareissuja ei täällä ole kauheasti. Joskus jos olen juonut paljon vettä illalla, saatan herätä pari...
  20. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Onnea Noopu!!:flower: Alottaako teillä muilla miehet isyysloman, kun itse kotiudutte laitokselta? Meillä aloittaa. Ollaan ajateltu, että pitää isyysloman putkeen, ja sitten kaikki maholliset isyysvapaat mitä vaan saa. Meillä kun on tämä pientila, jossa varmaan varsinkin aluksi kestää, että...

Yhteistyössä