Hakutulokset

  1. I

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Elwiira mä tein testiä jo aiemmin mutta se oli nega. Oireiden perusteella tein sen, ei ollu menkatkaan vielä myöhässä. Mä oisinkin voinu siks mennä tonne kuumeilijoihin mut en huomannu tai tajunnu sitä. Tänään alkoikin vuoto sitten. Olipa rankat pms-oireet, huhhuh. Uutta yritystä vaan sitten...
  2. I

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Teris, on varmaan pitkä piinaviikko sulla. Tsemppiä Paljon, täällä peukut pystyssä toivotaan parasta! Onko tuo lisääntynyt valkovuoto yleinenkin raskausoire? Mulla ei oo ollu edellisistä raskauksista juurikaan siitä kokemusta. On sitten semmosta settiä että hyhhyh, venyy ja paukkuu. Sais...
  3. I

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Teris, jospa vielä sairaalan ultrassa olisikin hyviä uutisia. Tsemppiä kovasti!! Mä odottelen menkkoja vieläkin. Alavatsaa vihloo ja viiltää oikealta puolelta nopeissa liikkeissä ja hengästyn aiempaa herkemmin. Turvotus on nyt aikamoista, voi enteillä menkkoja tai sit on sen kammottavan...
  4. I

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Tein testin aamulla mutta ei tullu haamuakaan. Olo on niiiin poikkeava silti että jos en raskaana ole niin täytyy alkaa uskoa omiin supervoimiin jos ne löytyisi sieltä :D Väsymystä on ollu jo muutenkin (päiväunet ihan must) mutta nyt töissä työkaverit oli huolissaan kun oon aika ryytyneen...
  5. I

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Moikka, tulen varovasti tänne raskausoireideni kera. Testiä en taida vielä tehdä koska on vasta 3+3. Oireita on mahanpohjan nipistyksistä ja paineentunteesta lievään pahoinvointiin saakka ja kaikkea siltä väliltä. Oispa ihanaa ♡
  6. I

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Tervehdys, kylläpä nyt osaa vasta arvostaa taas mahallaan nukkumista kun tietää että pian ei enää voi. :) pieni paineentunne mahanpohjassa kyllä tuntuu mutta ei epämiellyttävästi. Muakin kiinnostaa tuo facebookin ryhmä, mutta en käsitä kuinka saisin laitettua yksäriä tällä...
  7. I

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Helpottavaa kuulla että muutkin kiukuttelee miehillensä! Mäkin saatan hermostua 0-100 hetkessä ja sitten tajuanki samantien että tulipa ärähdettyä turhasta. HooKoolle tsemppiä, toivottavasti pieni pysyy matkassa kuitenkin. Anna.82 tervetuloa joukkoon! Odotitko jo siis kun kierukka...
  8. I

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Hyvä matikkapää tässä moi, tää on just tätä että ei pää toimi sitte yhtään eikä ajatus kulje! Nyt siis 4+4 eikä viikkoa edellä suinkaan. Liikunnastako oli ollut kyselyä myös.. mä käyn kuntosalilla vähintään 4x/viikossa plus perus ulkoilut siihen päälle. Ruokahalu on vaan kasvanut...
  9. I

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Moikka kaikki, nyt piti palata tällekin foorumille jännä kutina mahanpohjassa :) Olo odotuksesta on vähän epätodellinen mutta kai se siitä todeksi muuttuu! Menkat on kolme vai neljäkö päivää myöhässä kun ne on pitkään tulleet lähes kellontarkkuudella. Haamutestejä on tullut kaksi ja nyt...
  10. I

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Pallukasta syntyi ystävänpäivänä rv 41+4 nelikiloinen poika :)
  11. I

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Onnea tkl ja Undine!!! Vauvoja alkaa putkahdella kovaa tahtia tässäkin porukassa. :heart: Tämä mamma mennä porskuttaa vaan yliaikasena, nyt 40+4 eikä synnytyksen suuntaan oikeestaan oirettakaan. Neuvolasta sain lähetteen yliaikaiskontrolliin (turvotus++, lievää ylävatsaoiretta), seuraavaksi...
  12. I

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Helmikuu!!! Helmivauvoja on tosiaan jo muutamia syntynyt ja kaikille mahottoman paljon onnea! Perästä tullaan! Kiitos Evenylle :) millanen onneksi ei käyny pahemmin, täytyyhän sitä käydä näytillä kuitenki! Pimulla riittää vauhtia :) Tapsuliini miekin oon miettiny mihin mahaan oikein...
  13. I

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Epa_88 on masu kyllä ainaki uutta muotoa alaspäin ottanu, jos ei vielä ihan laskeutunu. Mulla tuntuu että maha olis eri joka päivä, millon painaa kylkiluita ja millon tuntuu roikkuvan polvissa saakka. :laugh: Tässä minun rakkaaksi tullut pallukka rv 39+6
  14. I

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    Tämäkin ketju täällä, on jääny ihan kokonaan! lily-rose minä sanoisin poika :) söpö masu! Hopealle poika myös! Olenkohan joskus aiemminkin arvuutellut... :) onneks ei ole niin vakavaa puuhaa! :laugh:
  15. I

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Skoobylle pikku pirinsessasta suuret onnittelut!! Voi Giggles! Ei voi muu kun Eveny tehä sitä. Toivotaan että hän sut pian hyväksyisi takas. Perhanan fb.. Pärjääksä? :hug: =)
  16. I

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Heippa pitkästä aikaa. Fb on vieny mukanaan, täällä on muutama kirjottelija vielä. Äiteex kuulumisia oli ihana kuulla. Vto:lla on hyvä meininki, hoitajat on ihania ja pikkupotilaat kyllä onnistuvat poikkeuksetta hurmaamaan hoitajatkin! Pienestä se on ponnistettava, jaksamista ja onnea...
  17. I

    Ärsyttävintä odotusajassa??!!

    Joo, koko raskausaika on menny totaalisessa yksinäisyydessä kaverien ja ystävienkin osalta. Nyt kun alkaa olla oikeesti ryytynyt tähän mahan kantamiseen ja kivuliaampaan oloon ja kun väsyy heti kaikesta tekemisestä ni nämä kaikki olis tulossa vielä mua kattomaan viimesen kerran ku on se...
  18. I

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Rumpsista! Pian sais varmaan mennä... 37+1
  19. I

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Äiteex paljon onnea!!! Vauhtia on piisannut jo heti lähdöstä. Toivottavasti siellä on kaikki menny hyvin eteenpäin toimenpiteineen ja lapsi on hyvässä hoidossa. :flower: Abrakadabralle myös onnittelut vielä tätäki kautta :) Ringaa eikai tommosta synnäriin tutustumista TAYSissa...

Yhteistyössä