Hakutulokset

  1. S

    Naimisissa olevat, käytätkö sormusta?

    Mä käytän.... Aina kun oma iho antaa periksi... Sormus itsessään ei aiheuta allergiaa vaan kaikki muu(pesuaineet jne...) Mutta pääsääntöisesti meistä molemmat käyttää....
  2. S

    Neuvoja kaipaillaan....

    Kiitos tuosta rohkaisusta :) Toivon todella että meilläkin olisi näin päin eikä juuri sillai toisin päin... Ihanaa oikeasti kuulla etten ole ainut jolla on ongelmia lapsen kanssa.... Neuvolassa ei juurikaan osattu sanoa/tehdä mitään kun tänään siellä kävin... Jotenkin masentavaa käydä/kertoa...
  3. S

    Neuvoja kaipaillaan....

    Olen kuullut että mustasukkaisuutta on ilmassa ja pahasti mutta se että millaisen reagtion se saa aikaan mein neidissä... Voihan se olla ettei ole mitään ongelmaa ollenkaan tule vauvan ja neidin välillä olemaan mutta toisaalta sitten voi olla ettei neiti hyväksy vauvaa ollenkaan... Yksi mikä...
  4. S

    Neuvoja kaipaillaan....

    Meille ei ole vielä ehdotettu muuta kuin tuo käynti(sisältäen kaksi eri aikaa) tuolla lasten neurologisella.... Ihana kuulla että muilla on auttanut hoidot jne... Itse olen jo jotenkin turhautunut siihen ettei kukaan ota vakavasti/usko sitä mitä joudun kestämään tytön kanssa...
  5. S

    Neuvoja kaipaillaan....

    Vihdoinkin saatiin aika lasten neurologiselle osastolle.... Epäili lapsuusiän AD/HD:ta mutta sanoi että tutkivat paremmin kun menemme sinne.... viikko pitäisi vielä jaksaa tätä vääntämistä ja taistelua että päästään tutkimuksiin.... Meillä tosiaan ei toimi samat keinot kun "normilapsen"...
  6. S

    mukavat kesäpaikat 100km säteellä jkl:stä missä vois käydä 6.veen kanssa??

    Peukkula(Viherlandian vieressä),hilarius hiiren koti(Laukaassa).... Noi nyt tulee ainakin mieleen ensimmäisenä....
  7. S

    Pitääkö 6-vuotias pakottaa isälleen?

    Mulle sanoi sossu ettei tartte 6-vuotiasta pakottaa isälleen mutta lapsen on sanottava itse isälle ettei halua lähteä isän mukaan.... Meillä harvennettiin käyntejä kerran kuukauteen koska neiti ei halunnut lähteä kahta kertaa kk isälleen.....
  8. S

    Neuvoja kaipaillaan....

    Ei ole muuta isoa tapahtunut kun se että olen raskaana ja tästäkin on neidin kanssa yritetty keskustella.... Ongelmia biologisen isän kanssa on noin 10 kertaa enempi ja isällään saa tahtonsa lävitse... Itsekkin olen kokoillut tuota huomiotta jättämistä mutta se meillä pahensi tilannetta niin...
  9. S

    Neuvoja kaipaillaan....

    Nyt alkaa olemaan oma jaksaminen tosi lopussa... Neiti aloittaa aamut huomenen sijasta haukkumisella(tyhmä,vammanen jne...) ja räkimisellä päin naamaa... Mitkään jäähyt ei auta vaan pahentaa tilannetta,karkkipäivän poistaminenkaan ei hetkauta yhtään.... Normaalisti aamut menee huuto...
  10. S

    Minkä ikäisenä on lapsenne siirtyneet omaan huoneeseen nukkumaan?

    Meillä neiti ei oo koskaan osannut nukkua vieressä/samassa huoneessa... Ainoastaan ukonilman aikaan saattaa tulla torkkumaan samaan sänkyyn muttei nukahda viereen/samaan sänkyyn... Omassa huoneessa nukkunut 6kk asti ja nyt neidillä ikää 6v :)
  11. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Mä täytyän elokuussa 23 ja mies lokakuussa 30 yhdessä ollaan oltu syyskuussa 2,6kk ja naimisissa ollaan joulukuussa oltu 2 vuotta(ennenko joku kerkee mitää kommentoimaan niin ollaan oltu kavereita useita vuosia ennen yhteistä taivalta) Mulla on tyttö 6w eri ihmisen kanssa ja nyt yhteisen...
  12. S

    Masuasukin nimi

    Meillä masuasukki oli alkuun papunen mutta tuleva mummo sitten antoi työnimen "konsta" :D Nyt sitten kaikki puhuu "Konstasta" :)
  13. S

    Elokuu vauvat :)

    Mulla LA 16.08.11 ja Keski-Suomen keskussairaalassa on tarkoitus synnyttää ellei sitten päätä kesäloma reissun aikaan syntyä :)
  14. S

    Neuvoja kaipaillaan....

    Elikkäs: Meillä on 6-vuotias tyttö jolla epäillään kehitysviivästymää,diagnoosia ei vielä ole koska olemme jonossa lasten neurologiselle.... Neuvoja kaipailen lähinnä omaan jaksamiseen ja siihen kuinka saisin tytön ymmärtämään asioita. Ja kun itse olen raskaana (RV 33+2) niin en jaksa alkaa...
  15. S

    Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

    Meillä majailee kaksi saksanpaimenkoiraa Vilma ja Jasmin sekä Katalonianpaimenkoira Amalia sekä akvaario... Kaloilla ei muilla oo nimiä paitsi isi monnilla :D
  16. S

    kuinka monella saksanpaimenkoira lapsiperheessä

    Meillä kaksi sakemanni narttua... Toinen iältään 2,5v ja toinen kohta 1v ja sitten on vielä tuo katala(Katalonianpaimenkoira)joka on 1,5v kaikki rakastavat yli kaiken lapsia... Meillä neiti 6v ja LA 16.08.11 <3
  17. S

    88 vuoden mammat

    Täällä myös yksi -88 äiti :) Esikoinen täytti toukokuussa 6 ja toinen tulossa elokuussa -11 :)

Yhteistyössä