Hakutulokset

  1. M

    Mitä tässä voi tehdä??

    Pesukone otti ja hajosi, kaikki rahat käytetty jouluun(siis hyvin minimaaliseen semmoiseen). Asutaan kaikenlisäksi vanhassa talossa, jossa ei ole pesutupaa. Kotona 1,5v lapsi ja itse raskaana. Ollaan juuri muutettu paikkakunnalle ja ystävät ja sukulaiset jäi 200km päähän. Mitä tässä voi tehdä...
  2. M

    Rahapula,apua!

    Mistä voisi saada apua (sossusta tulee rahaa aikasintaan viikon päästä), tilillä 10e, ja sillä pitäisi viikko sinnitellä. Oon ollu yhteydessä sossuun,diakoniin jne jne. Mitä tässä voi tehdä? Vanhempiin välit katki, ja pikavippejä yms en luottohäiriön takia saa. Mistä ruokaa lapselle?? :'( Tuntuu...
  3. M

    Aamupahoinvointi

    :x Onko kukaan löytänyt mitään OIKEASTI toimivaa keinoa helpottaa raskauspahoinvointia? Odotan PikkuKakkosta viikoilla 10+4 ja tuntuu, että kuvotus,etova olo ja "pala kurkussa" senkuin lisääntyy päivä päivältä. En ole suoranaisesti oksentanut kuin max 10 kertaa, mutta aamusta iltaan jatkuva...
  4. M

    Turvotus + Postafen-lääke

    Moikka! Onko kukaan käyttänyt matkapahoinvointilääke Postafenia raskauspahoinvointiin? Oon saanut niin ristiriitasta tietoa, sopiiko lääke raskausaikana, neuvolassa ei tiedetty (:O) ja yhdessä apteekissa sitä suositeltiin, toisessa apteekissa sanottiin, että ei saa käyttää....Hmm... Toinen...

Yhteistyössä