Hakutulokset

  1. H

    Kohtalo tovereita (nivelpsoriasis)

    uppista
  2. H

    Kohtalo tovereita (nivelpsoriasis)

    Nostelen vielä...
  3. H

    Kohtalo tovereita (nivelpsoriasis)

    Onko täällä ketään kellä olisi nivelpsoria?? Itsellä on juuri se todettu ja tänään olen menossa uudelleen reumalääkärille ja katsotaan millä lääkkeillä aloitellaan jne.. Itsellä on todella vaikeita päiviä kipujen kanssa, ja kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa päivät on haastavia. Millä...
  4. H

    Te joilla lapset syntyneet vuodenvaihteessa (kouluun menosta)...

    Onko ketään jolla ois lapsi syntynyt 1. tammikuuta?? kun meillä tyttö syntynyt 1. tammikuuta ja mietinkin että pitääkö meidän sitten valita että lähteekö neiti sitten ensivuonna 5 vuotiaana jo eskariin (kun sitten tammikuussa täyttää 6 vuotta)...
  5. H

    Te joilla lapset syntyneet vuodenvaihteessa (kouluun menosta)...

    Elikkäs jos lapsi on syntynyt esim 31.12 tai 1.1 niin milloin teillä lapset aloittaneeet eskarin/koulun?? viisi/kuusi vai kuusi/seitsemän vuotiaana???
  6. H

    Kissoista tietävät

    nostan.. josko jollain ois kokemuksia vastaavasta...
  7. H

    Kissoista tietävät

    On ihan tavan maatiais kissa... Pitää mun käydä tarkastamassa sen iho vielä itse, kun anopin mielestä siinä ei ole mitn...
  8. H

    Kissoista tietävät

    Pentu oli reilu 12 viikkoinen kun haettiin se anopille, joten siitä ei ole kiinni että olisi liian aikaisin erotettu emosta. Ja kissa ihan vastikään on alkanut tehdä tuota. Mikään kissan elämässä ei ole muuttunut ja on kaikin puolin muuten ihan normaalisti käyttäytyvä, terve kissa neiti.
  9. H

    Kissoista tietävät

    Anopin 7 kk ikäinen narttu kissa imee omia nisiään?? Onko tällainen ihan normaalia..?? Meillä itselläkin on kissa mutta ikinä en ole tällaiseen törmännyt..
  10. H

    Paljonko teidän eskari ikäisillä on läksyjä???

    Mitenkähän tän asian kanssa etenisi.. Minulle soitti tänään vielä ekanluokan opettaja joka vastaa eskari luokan toiminnasta (koska eskariryhmältä puuttui välillä lastentarhan opettaja kokonaan). Niin sanoi edelleen minulle samaa kuin eskarin ohjaajakin että on kuulemma ihan normaalia tämä läksy...
  11. H

    Paljonko teidän eskari ikäisillä on läksyjä???

    Sanoi vaan että pitää tottua tähän. Koulua varten pitää opetella. Kaikilla eskareilla on kuulemma ihan sama tahti... väsymys asiaa ei kommentoinut mitenkään muuten...
  12. H

    Paljonko teidän eskari ikäisillä on läksyjä???

    en vaan oikein tiedä mitä tekisin koska poika on selkeästi väsynyt tehtävä määrään... :/
  13. H

    Paljonko teidän eskari ikäisillä on läksyjä???

    Meilläkin poika on koulun tiloissa ja minun mielestäni eskarin pitäisi kuitenkin eskari eikä vastata jo koulun käyntiä. Siskoni tyttö on toisella puolella samaa kaupunkia eskarissa ja sielläkään ei läksyjä tällä tavalla tule.
  14. H

    Paljonko teidän eskari ikäisillä on läksyjä???

    Kun omalla eskarilaisella on kolme kertaa viikossa ja lähes joka kerta sivun mittainen :O Tuntuu todella paljon tuon ikäisell. Ja poika jo valittaakin että väsyttää tehtävien teko ja ei halua mennä kouluun ollenkaan jos siellä on paljon enemmän läksyjä niin kuin kaikki opettajat tuolla eskarissa...
  15. H

    **** kesäkuun kullanmurut toukokuussa ****

    Tänään olis taasen nla. Viime viikkoinen nla käynti vähän venähti kun masussa oli vähän hiljaista tuolloin niin laittoivat ä-polille sydän käyrään jne. reilu 3 h olin seurailtavana että saatiin kaveri masussa kunnolla hereille. Sen jälkeen ollaankin masussa oltu hyvin vilkkaita... Onko muilla...
  16. H

    Jokohan se h-hetki alkaa lähetymään <3

    Esikoisen aikaan en muista että olisin huomannu limatulpan irtoamista, mutta kuopukselta huomasin ja sen irtoamisesta meni 14,5 tuntia kun synnytys käynnistyi. Toki siis tiedän että voi mennä pidempääkin :D
  17. H

    KumPi ois siistimpää: euroviisuvoitto vai jääkiekon maailmanmestaruus?

    MM-Kulta ehdottomasti!! Huomenna huudetaan suomi voittoon!!
  18. H

    Jokohan se h-hetki alkaa lähetymään <3

    Viime yönä alkoi tulemaan runsaammin limaista vuotoa :) Vaikuttais siltä että limatulppa on irtoilemassa :D Halinappi ja masuasukki 36+6
  19. H

    Muistatteko ulkoa, millä raskausviikolla olette

    Muistan :D rv 36+6 menossa :D

Yhteistyössä