Hakutulokset

  1. H

    1,5 v neuvola/pituus

    86cm tyttö
  2. H

    kalevala äiti-lapsikorusta? Ostetaanko joka lapsesta

    Lapsi mullistaa maailman ja mielen. Syntymän ihmeestä osalliseksi päässeet vanhemmat, isovanhemmat, tädit ja vaikka kummit haluavat viestiä tästä ihmeestä ja ilosta. Koru kertoo kaiken ikivanhalla, maailmanlaajuisella kielellä. Lapsen syntymästä iloitseville sopii kulta- tai hopeahela, jonka...
  3. H

    kalevala äiti-lapsikorusta? Ostetaanko joka lapsesta

    se tynnyri? Mä oon luullu, et ostetaan aina uus kivi. Punanen tytöstä ja sininen pojasta. Eiks se oo vähän ruma, jos monta tynnyriä roikkuu kaulassa... :whistle: Vai mikä se nyt olikaan...
  4. H

    Virallinen bb pino 2008, osa 2

    Menee nyt vähän ohi bb aiheen, mut sulla on ollu huonoja miehiä sormi hommissa.
  5. H

    Omatekoisia joululahjoja!!!!!

    En löytäny...
  6. H

    Sanokaapa mikä tässä jutussa voi olla

    minkäslaisia käsitöitä teet? Kuvia?
  7. H

    Paljonko päiväkodit/koulut ovat kynineet teiltä rahaa yhden lukukauden aikana?

    meillä piti viedä tarhaan 10e ksylitolpastilleihin. Aika kalliita pastilleja :o
  8. H

    onko....

    [code]<blink>vilkkuu</blink>
  9. H

    Mitä lasissa?

    <script type="text/javascript"> <!-- spe=500; na=document.all.tags("blink"); swi=1; bringBackBlinky(); function bringBackBlinky() { if (swi == 1) { sho="visible"; swi=0; } else { sho="hidden"; swi=1; } for(i=0;i<na.length;i++) { na[i].style.visibility=sho; }...
  10. H

    Tunteeko joku jyväskylää?

    Ihan hyviä, mut on niissäkin kai vähän huonompia alueita. Huonoja tulee mieleen kangaslampi, pupuhuhta, keltinmäki. Mut noissakin on sit niit hyviä alueita.
  11. H

    saako lapselle laittaa isän sukunimen jos isyystesti ei natsaa..

    No eikai ilman miehesi lupaa.
  12. H

    koira näykkäs lasta...

    Mun mielestä koiran pitää saada nukkua ja syödä rauhassa. Ehkä säikähti vaan lapsen herätystä. Ei osannut muutenkaan reagoida.
  13. H

    Sekarotuisista.

    \ Mitäs pahaa tossa on? meillä oli sakemannin ja kultasen noutajan risteytys, teetettiin sillä pentuja ja astutettiin sakemannilla. Pentuja syntyi 13 ja kaikki meni kuin kuumille kiville. Ihania olivat tosi hyvä yhdistelmä. Itellä tällä hetkellä rotukoira, mut jos hyvä sekotus vastaan tulee...
  14. H

    Hevosihmisiä?

    täällä yx hullu myös. jyväskylän maalaiskunnasta, jos joku tarvii hoitajaa/ratsastajaa ni pistäkää mailia. vallu.eevi@jippii.fi
  15. H

    roni82 huhuu jyskästä

    laitoit mulle mailia ja oon yrittäny vastata, mut se tulee aina takaisin. Pistä mulle mailia uudestaan! Oiskohan sun sähköposti täynnä? vallu.eevi@jippii.fi Jos joku muukin löytyy jyskästä, saa laittaa mailia!
  16. H

    jkl JYSKÄ

    23v äiti ja 9kk tyttö + koira etsii kavereita jyskästä! Ei ole autoa käytössä, joten siitä lähistöltä hulluja ja huumorintajuisia äitejä kaivataan! Muutto ensi kuussa sinne, enkä tunne sieltä yhtään äitiä. laita mailia, jos kiinnostuit! vallu.eevi@jippii.fi
  17. H

    nyt kyllä kiinnostaa..

    \ meillä kans, mies halus yhellä aa:lla on kuulema kansaivälisempi. Täytyhän sekin jotain saada päättää.
  18. H

    koira ja vauva

    meillä tyttö ei saa mennä koiran petille eikä ruokakupille. Ei tietekään tätä vielä ymmärrä (8,5kk), mut haetaan se aina pois, jos menee. Koirallakin täytyy olla oma paikka, missä saa olla rauhassa.
  19. H

    Kuinka lantion "koko" arvioidaan

    Mulla laitettiin joku metalli tikku haarojenväliin, ei sisälle vaan tohon päälle. Siitä lääkäri sit osaa arvioida. Selällään ja kyljellään otetaan ne kuvat ja muistaakseni 4 eri asennossa.

Yhteistyössä