Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..

niinpä,mut ihmettelen vaan et miten tero ja johan saavat pelkillä sormilla naiset kiemurtelemaan?itse ainakaan ole sellaisiin törmännyt, miehet yleensä kovakouraisia vaikka yrittävät...aivan kun siis naiset feikkais..
On niitä taitavia miehiä... ;)

 
ihmejakumma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..
Joo, Mariannalla ja sen ulkopuolella olevalla poikaystävällä on avoin suhde, joka niiden suhteessa tarkoittaa sitä, että Marianna saa tehdä mitä vaan jonkun toisen kanssa, mutta tämä poikaystävä ei saa tehdä mitään...:eek:

Alkaakohan toi homma hiertää jossain vaiheessa. Että ukkoki haluaa mennä vieraisiin. (Mariannahan on mun mielestäni sanonut, ettei se olisi hänelle ok)
 
mAu
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..

niinpä,mut ihmettelen vaan et miten tero ja johan saavat pelkillä sormilla naiset kiemurtelemaan?itse ainakaan ole sellaisiin törmännyt, miehet yleensä kovakouraisia vaikka yrittävät...aivan kun siis naiset feikkais..
Sä olet törmännyt vääränlaisiin miehiin. Mä olen saanut parhaat orkut sormipelillä. Kaikilla miehillä ei ole siihen vaadittavaa herkkyyttä ja kykyä kuunnella ja tunnustella naista. Esim. Marko olisi varmasti sitä korvakouraista sorttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..

niinpä,mut ihmettelen vaan et miten tero ja johan saavat pelkillä sormilla naiset kiemurtelemaan?itse ainakaan ole sellaisiin törmännyt, miehet yleensä kovakouraisia vaikka yrittävät...aivan kun siis naiset feikkais..

Menee nyt vähän ohi bb aiheen, mut sulla on ollu huonoja miehiä sormi hommissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihmejakumma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..
Joo, Mariannalla ja sen ulkopuolella olevalla poikaystävällä on avoin suhde, joka niiden suhteessa tarkoittaa sitä, että Marianna saa tehdä mitä vaan jonkun toisen kanssa, mutta tämä poikaystävä ei saa tehdä mitään...:eek:

Alkaakohan toi homma hiertää jossain vaiheessa. Että ukkoki haluaa mennä vieraisiin. (Mariannahan on mun mielestäni sanonut, ettei se olisi hänelle ok)
Mun mielestä hän sanoi juuri niin, että saa hänen puolestaan mennä vieraisiin, mutta mies ei halua muita kuin hänet.
 
minua
vituttaa toi juuhan tosi rankasti nyt! EI taida siitä isää huolehtivaa tulla. Vituttaa muutenkin kun ei tuollakaan asiaan oo mitään sanonut ja tuskin kiinnostaa koko lapsi! Prkl mikä äijä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä se on muka käynyt ilmi että Marko olisi joku naisten vihaaja? Paljon enemmän toi Johan naisia alistaa
Yhtä pahoja molemmat, toitottaneet miten akoille on oikein tuo viikkotehtävä ja että he miehet ovat kaiken tuon luxuksen ansainneet. :$
 
Tässä jtn näitä Nikon letkautuksia:

"Mantasta tulee niin mun setä mieleen että mul tulee sitä ikävä!"

"Siellä Allu Tuppurainen Röllin vaatteissa vai onko se meijän MANTA"

"Mullon vähä sellanen olo, ku mä olisin jonkinlainen seksisymboli."

Asukkaat keskustelivat elokuvien katsomisesta. Risto kertoi jotakin omasta elokuvien katselutavastaan, johon Niko: "Ai sää oot niitä tyyppejä, jotka imuroi elokuvat netistä ennen kuin ne on vittu käsikirjotettukaan".

Niko pukee espanjabileiden vaatteita päällensä: "Vittu mä näytän ihan Tukiaiselta"

Olette risteilyllä" -tehtävän alkupuolella, kun oli epäselvyyttä siitä mihin risteily kohdistui, joku selvensi että Karibialla ollaan, johon Nipsu: "No v*ttu ihan turhaan vaihdoin Ruotsin kruunuja!"

Niko mietti mitä Big Brother mahtaisi tehdä, jos joku kuolisi talossa. " Varmaan tulisi kuulutus: Tämä on Big Brother, raahatkaa Manta päiväkirjahuoneeseen."

:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niko on paras:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Hei mistä subtvn sivuilta tuon bb keskustelun löytää? Linkkiä?
huhuu!!!
ylös!
subin etusivulla.. olisin laittanu linkin, mutta hiirestä näköjään mennyt toinen nappi rikki ja en voinut kopioi/liitä- sorry
http://subject.sub.fi/forum/big-brother-2008/nikon-lohkaisut/
 

Yhteistyössä