Hakutulokset

  1. L

    Hoidot Kys 2014

    Hiljaiselle vaikuttaa tämä ketju, mutta kysynpä jos joku vaikka sattuisi vastauksen tietämään :) Meillä on syksystä 2012 lähtien ollut alkioita kys:illä pakkasessa. Eli siis nyt syksyllä tulee eteen pakastussopimuksen uusiminen. Vanhoja hoitolappuja selatessa sain selville, että alkioiden...
  2. L

    1v5kk taapero nukkuu todella vähän

    Meillä mennään nukkumaan klo.21 (+/- 15min). Pienempänä poika saattoi valvoa pitempäänkiin ja nyt olenkin suht tyytyväinen tuohon nukkumaanmeno aikaan, kerkiää illalla hetken hengähtämään ennen kuin itse menee nukkumaan :) Päivällä kun sitä omaa aikaa ei juuri ole kun nuo päikkärit on niin...
  3. L

    1v5kk taapero nukkuu todella vähän

    Meillä poika on ollut aina vähän "huono" nukkumaan. Vauvana nukkui aina tasan tarkkaan päiväunia 3x45min, josta sitten päiväunien vähettyä nyt yksiin nukkuu päivittäin vain sen 45min. Yöt meillä rauhoittuneet vasta viimeisen kuukauden aikana (poika 1v3kk). Sitä ennen herättiin öisin vähintään...
  4. L

    Endometrioosi synnytyksen jälkeen, toiveissa toinen lapsi

    Mulla todettu endo ja esikoinen sai alkunsa ivf-hoidoilla. Esikoisen jälkeen toiselle "annettiin lupa" tulla vaikka heti eli ehkäisyä ei otettu käyttöön. Täysimetin poikaani 1.5kk ja osittaisimetin 7kk ikään. Kuukautiset alkoivat jo 3kk synnytyksen jälkeen ja viisi (epäsäännöllistä) kiertoa...
  5. L

    Hoidot Kys 2014

    Minä myös taustalaisena voisin lohduttaa, että en ole ikinä saanut lämpöjä nousemaan. Tai jos ne on nousseet niin se on ollut joku hetkellinen "häiriö". Takana siis 5v lapsettomuutta ja jossakin yritysvaiheessa (sekä lääkkeettömässä, että lääkkeellisessä) mittailin ahkerastikin noita lämpöjä...
  6. L

    Hoidot Kys 2014

    Kultaa :hug: Laitoin sinulle yksäriä tulemaan. Kais ja Marjana tsempit piinailuun! Oliskin nyt jo hyvä aika saada plussia tähän ketjuun :) Edelleen käyn täällä tilannetta kurkkimassa. Lapsettomuusasiat pyörivät päivittäin mielessä...asiaan ehkä vaikuttaa, että vaikka meille olisi ollut...
  7. L

    Lapsettomuushoitojen 2012 ja 2013 vauvaantuneet =)

    Laittelenpas tännekin kuulumisia :) Meillä pieni mies täytti viime viikolla jo huimat 8kk <3 Painoa 7700g ja pituutta 67,7 cm eli jättiläisiä täällä ei edelleenkään olla ;) Aika vaan katoaa! Vauvavauva-ajasta tuntuu olevan hurjan pitkä aika...Meillä opittiin vuoden vaihteessa ryömimään ja...
  8. L

    Lutinus vs. Lugesteron

    Paremmuudesta hankala mennä tietty sanomaan mikä käy kenellekin. Mutta mulla ekassa ivf:ssa lugesteron 100mg 3x1 ---> nega ja menkat alkoi lugejen läpi. Omasta halusta pyysin tokassa ivf:ssa lutinuksen (100mg 3x1), tästä alkoi raskaus. Itse tykkäsin, että lutinus oli mielestäni myös käyttömukavampi.
  9. L

    * Hoidot KYS 2013 *

    Tervehdys taustalta :) Vakkaristi käyn täällä kuulumisia lueskelemassa ja silmään pisti Marjana toi sun limakalvon liikakasvu. Osasko lääkärit sanoo mitä sille voi tehdä? Vai kokeillaanko sulla ohentaa just primoluteilla ja clomeilla? Mullahan on ollu vastaavanlaista ongelmaa ja oma diagnoosini...
  10. L

    Lapsettomuushoitojen 2012 ja 2013 vauvaantuneet =)

    Täällä meidän pieni mies on ollu vajaan viikon nuhanenä :| Mies on kanssa kipeenä ja itselläkin kurkku vähän kipeenä, syysflunssaa siis jo hyvinkin liikkeellä :( Toivon vaan ettei poika sairastu pahemmin kun kuitenkin ollu nuhasta huolimatta oma iloinen itsensä. Rytmi on meillä edelleen...
  11. L

    Ensimmäinen luomulapsi mutta toista ei kuulu!

    Meillä mies söi nikotiinipurkkaa reilun kolme vuotta melkein paketti per päivä (tätä ennen poltti 15v) ja silti sperma oli priimaa ja vika minussa...eli purkkakaan/nikotiini ei välttämättä ole aina syyllinen. Toki plussaa jos sen pystyy lopettamaan ja saa paineita alaspäin :) Toivottavasti...
  12. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Tuhannesti onnea Gabriela pienenpienen Tiitiäisen johdosta :heart:
  13. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Onnea Nuppuskalle :flower: Ja Nupun kuulumisia täällä kovasti ootellaan :popcorn: Halaus Gabriela täältäkin! Mä lohduttelen edelleen sua sillä, että munkin poika oli syntyessään pieni. Eikä siitä ole, ainakaan vielä, mitään haittaa ollut. En tiedä mistä pojan pienikokoisuus loppujen lopuksi...
  14. L

    Lapsettomuushoitojen 2012 ja 2013 vauvaantuneet =)

    Mekin nukuttiin reilu kuukausi perhepedissä. Ja meilläkin perhepeti tarkoitti vauvaa ja mua. Mun miehellä on ollu vuosia tosi pahoja uniongelmia ja alusta lähtien oli selvää, että mä ja vauva nukutaan makkarissa ja mies työhuoneessaan. Mitäpä apua siitä miehestä yöllä olisi kun poika syö pelkkää...
  15. L

    Lapsettomuushoitojen 2012 ja 2013 vauvaantuneet =)

    Sebu kyselit päivärytmistä. Meillä poitsu heräilee 9 maissa ja valvoo max 2h. Sen jälkeen ollaan käyty vaunulenkillä, jolloin ottaa pikkutirsat n.30 min. Sittenpä alkaakin ennalta määrittelemätön aika :D Meillä poika nukkuu päivällä (jos ei käydä autolla missään) tosi huonosti...
  16. L

    Lapsettomuushoitojen 2012 ja 2013 vauvaantuneet =)

    Onpas kiva päästä kirjoittelemaan tänne! Mukava jatkumo ensin lapsettomuuspuolelta odotuspuolen kautta tänne :) Täällä vauva-arki pyörii hyvin :) Poitsu kasvaa (fyysisestihän tapaus on edelleen suht pieni ;) ) mutta jotenkin vähälle aikaa henkinen kasvu on ollu huimaa. Minne se...
  17. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Onnea Sannuliinu :flower: Ja kiitos Tyty uudesta pinosta :)
  18. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Noista painoarvioista sen verran, että kaks eri lääkäriä ultras mut päivää ennen synnytystä ja toinen sai arvioksi 2300g ja toinen 2700g. Ja poikahan painoi syntyessään (37+1) 2530g. Päänympärys oli 31,5cm eli kaikin puolin pieni kaveri viikkoihin nähden. Nyt kahden kk neuvolassa painoa oli...
  19. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Inkkunen onnea pienen tytön johdosta:flower: Eppari oli mullakin kipee...pari viikkoo sai kenottaa istua millon mitenkin. Mut nyt 5 viikon jälkeen ei mitään tuntemuksia, että ois jossakin vaiheessa synnyttänykkin :) Gabriela ja miles tervetuloa Suomeen :) Tanzzzku kiva lukea teidänkin...
  20. L

    PCO-Gallup

    Mulla oli käytössä GonalF, orgalutran, ovitrelle, lutinus -yhdistelmä. Aiemmin kokeiltiin puregon, orgalutran, pregnyl, lugesteron- yhdistelmällä, josta saalis pienempi ja huonolaatuisempi. Tosin mulla pco:n lisäksi endo ja ongelmia limakalvon suhteen ja luulempa, että omalla kohdalla pco oli...

Yhteistyössä