Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Syömisten kanssa en stressaa mutta en myöskään turhia riskejä ota. Tuorejuustoa uskallan syödä jos on valion ja pästaroitua, myöskään lidlin jugurtteja en syö.en ole mitenkään rasisti mut ne on käsitelty erilailla kun kotimaiset. Täällä myös ollaan aika oireettomia. Ainut oire on vatsan...
  2. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Moikka Täällä myös uusi ilmottautuja. jos olen laskuissa perillä niin 6+0 POKS LA 8.2 ja kolmatta odotetaan. TAYS olisi synnytys paikkana. 32v Kuvottavaa oloa on ollut, ja väsymystä. Innoissaan ollaan kuin ilmapallot tästäkin odotuksesta :heart: Ennestään kotoa löytyy Melkein 11v...
  3. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    poika syntyi 15.3 rv 40+3 3380g 51cm poju pitänyt kiireisenä ja on kirjottelu jäänyt. klo 21 meni vedet ja soitto tayssiin, jossa sanottiin että aamusta klo 8 aikaan näytille. yöllä 2 aikaan alkoi supistelemaan 10-15min välein jo pikkasen voimakkaammin. klo 5 herätin miehen...
  4. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: täällä paukkuu tänään maaginen raja eli 40 poks eikä mitään merkkejä ulos tulemisesta. täällä ollaan myös jo laskeuduttu ja kiinnitytty, ja kovasti niitä vihlasuja on ollut, mutta lähinnä liikkuessa. ja kuvalin niitä viimeksi että ovat kuin...
  5. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    paljon onnea vauvautuneille:flower: meillä ei sauna eikä seksi saa mitään aikaan. siivoominen on nyt niin raskasta etten viitti siihen edes kunnolla ruveta (niin ja laiskottaa aika lailla). mua alkanut oma äiti ärsyttää, se soittaa joka aamu et oonko kotona, no olen kuitenkin laskettuaika...
  6. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    valkovuotoa on tullut jo monta viikkoa ja todella vetistä on. lapsi vedeksi minäkin epäilin muutama viikko sitten, mutta lääkärin mukaan ihan normaalia valkovuotoa. kannattaa ottaa puheeksi neuvolassa, turha enempää stressin aiheita itselleen aiheuttaa. menkkamaista jomotusta ei sen sijaan ole...
  7. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    tervetuloa uusille :wave: kyllä minäkin käyn täällä useana päivänä viikossa lukemassa, kirjottelu on sit toinen asia. sormet olleet nyt tosi turvoksissa ja tuntuu et kirjotusvirheitä tulee aivan mielettömästi. muutenkin turvotus ollut viimeaikainen riesani. viimeneuvolakynnillä kaikki...
  8. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    paljon onnea hömpölle :flower: poks 37. ja supistelut ja muut jomotukset loppuneet kuin seinään muutama viikko sitten. 5vk sisään pitäs syntyä joka tapauksessa. mies alkaa olla kärsimättömämpi kuin minä. soittelee töistä joko jotain tapahtuu??? sairaala kassiakaa en ole tästä syystä...
  9. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    onnea tealle prinssistä :flower:
  10. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    onnea violalle ja koko perheelle pienestä tytyöstä :flower:
  11. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    neuvola lääkäri kuulumisia: 36+1 paino +600g /viikko pissa puhdas hb noussut 119 (viimeks 105) sf 32 sykkeet 145 liikeet ++ RT kaulaa 3cm, kiinteä sulj. ei kunnolla laskeutunut lääkärin mukaan ei ole lähiaikoina syntymässä saaga testi negatiivinen olin niin pettynyt lääkärin...
  12. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    jos ihan oikein muistelen niin vara/vaihto renkata saa ihan joka lastentavara kaupasta. kattot vaan vaunujen merkin ja soitto, käynti, netti ostoksille. mut ymmärtääkseni renkaiden saatavuus hyvä.
  13. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    baby wipe sylin täydeltä onnea :flower: ihanaa että kummallakin kaikki hyvin. matkaa synnärille n.4km. edellinen synnytys alkoi supistuksilla joihin heräsin aamulla klo 7, jonka jälkeen soitin synnärille et tuunko jo. mulle oli varattu yli-aika kontrolli klo 9 ja synnyttämään lähdettiin...
  14. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    sinisilmälle sylin täydeltä onnea :flower: synnytys ajankohta tuntuu tällä hetkellä tosi kaukaselta. toivon ettei ihan hirveesti mene yli, ei malta odottaa. mutta moni asia kotona vielä täysin vaiheessa, joten aikaa valmistautumiseen vielä tarvitaan. toisaalta venytän kaikkee viime tippaan...
  15. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    kylläpä tapahtuu tosiaan Baby whipin uutiset kiinnostaa. violalla jännittämistä. justhan vasta jännättiin alkuraskauksiamme ja kärsittiin alkuraskauden kaikista "ihanista"oireista ja nyt jo monella loppu tuntuu olevan kovin lähellä. mutta pakko todeta että "hyvillä" viikolla ollaan jo...
  16. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    tänään toinen pesukoneellinen pyörimässä vauvan tarvikkeita. pikkuhiljaa alkaa saamaan jotain aikaseksikin. mies jo naureskeli kun olohuoneeseen kaikki pestävät kärräsin et meinaako jo ruveta synnyttään, no siihen kun tokas et joko mä teen tän nyt tai sit sä teet sen kun mä en enää pysty, niin...
  17. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    ihanaa ja pelottavaa, kun ensimmänen vauva jo maailmassa. mutta tätäkin kautta sylin täydeltä onnea koko perheelle :flower: linea negra on tullut kumastakin, mutta aika haalea nyt pojasta. ehkäsyä ei olla harkittu ottavan käyttöön synnytyksen jälkeen. mut pitää kysyä mieheltä vielä mitä...
  18. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    selällään makaaminen: mä makaan paljon selälläni ja siitä viimeks neuvolassa juteltiin ja mulle sanottiin, et jos siihen pystyy niin voi makoilla selälläni. kuulemma eka menee multa taju ja sen jälkeen alkaa vasta olla vauvalle haitallista. yöt nukun kyljelläni ja heti aamusta on olo et pakko...
  19. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    tunturihillalla tosi törkeä neuvola täti ollut. ihan aiheesta vedit herneet nenään. mulla tullut jo 15kg ja viimeks sanottiin et älä siitä stressaa. turvotusta on sormissa ja jaloissa joten sekin lisää painoa. viimeks kertynyt 800g/viikko painoa mihin olin ite tyytymätön, ajattelin et ois...
  20. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    neuvolakäynnit ollut tähän asti 4vk välein ja nyt 2vk välein. 2x lääkärillä käyty ja 36 viikolla viimenen käynti lääkärillä. ja toinen tulossa. seksi juu ei hirveesti innosta täälläkään. mut kaippa miestä pitäs kohta jo armahtaa... sitä vaan ihmettelee et miten toi voi vieläkin haluta mua...

Yhteistyössä