Hakutulokset

  1. S

    Hirvee vauvakuume, laskettuaika vasta maaliskuussa!

    Odotan ihan hirveesti jo vauvan syntymistä, millään malttais odottaa. Tekis mieli jo ostella vaatteita ja muita tarvikkeita. Ja tekis ihan hirveesti mieli jo kertoa kaikille! Mutta lapsen vanhemmat ei halua vielä ymmärrettävistä syistä kertoa asiaa julki, niin kummitädin on nyt vaan pidettävä...
  2. S

    Kesälomaa jäljellä, ideoita nolla

    Mulla ois vielä viikko kesälomaa jäljellä, mutten osaa päättää mitä tehtäis. Rahaa nyt ei ole kauheesti käytettävissä, että jotain mukavaa ja halpaa... Muumimaailma olis lasten listalla tai risteily, mutta mä ottaisin muitakin ideoita vastaan. Mitäs Helsingissä vois tehdä tai mihin sinne...
  3. S

    Paistettu spagetti

    Meidän lähikiinalaisessa ravintolassa on aivan tajuttoman hyvää paistettua spagettia ja nyt mä haluan tietää miten sitä tehdään. Googlasin jo, muttei mitään sopivaa ohjetta oikein tuntunut olevan. Keitetty spagetti paistetaan joo voissa tai öljyssä, mutta millä maustetaan ja miten siihen sais...
  4. S

    Perjantain Disco

    Joko Disco on auki vai aukastaaks nyt :D Mukavaa perjantai-iltaa kaikille! Enrique Iglesias - I Like It - YouTube
  5. S

    Mä en kestä myöhästelijöitä enää!

    Mä en kestä ihmisiä, jotka on aina ja joka paikasta myöhässä. Jos sovitaan joku aika, niin miten on niin vaikea päästä ajoissa paikalle? Mä odotan tällä kertaa kaveria kylään. Laitto aiemmin viestiä, että on täällä viimestään kuudelta. No mun kello on jo 21 yli, että ilmeisesti jompikumpi...

Yhteistyössä