Hakutulokset

  1. flibu

    kotiäidit Nurmijärveltä huhuu!

    Moikka. Täällä olis äiti vm -80 ja tyttö vm -05 klaukkalasta. Olisi kiva tutustua, sinulla kun on omani kanssa samanikäinen tyttökin. Jos haluat, voit laittaa s-postia/meseä mj.salo@hotmail.com
  2. flibu

    Royal Canin cavalier koiran ruoka?

    Moikka. Aihetta sivuten sen verran, että mun 2 kissaa syö Royal Canin-raksuja, ja olen havainnut sen huomattavasti paljon paremmaksi ku markettiruoat. Ensinnäkin siitä imeytyy paljon enemmän kissan ravinnoksi ja skeidan määrä on vähentenyt roimasti! Suosittelen siis oman kokemuksen kautta...
  3. flibu

    2-v ja 10-v, ratsuja Klaukkalasta?

    Hei! Etsin pienille tytöilleni tallia, jossa he voisivat silloin käydä ratsastamassa, maksan tottakai tai voin tehdä tallityötkin korvaukseksi. Itse käyn toisaalla ratsastamassa, siellä ei ole "lasten ratsuja". Koska mulla ei ole ajokorttia, tallin on sijaittava Korsisaaren bussireitin...
  4. flibu

    uskossa olevat yh:t ynnämuut!

    Aiheen aloittajasta ei ole kuulunut mitään, vaikka jätin mailiosoitteenkin. :/ jos te muut tahdotte minulle kirjoittaa, osoite on sama kuin tuolla ylhäällä eli mj.salohotmail.com. Mieluummin mese, mutta ensin kannattaa laittaa säpöä, niin tiedän kuka mua meseen huhuilee! =)
  5. flibu

    Iso häkki rotille, onko kellään!

    Tiedän, tämä kuuluu kirppispalstalle, mutta laitoin tännekin, kun kirppispalstaa ei ole mitenkään "osastoitu". Jos sinulla on turhaan suht tilava häkki, kolmelle nuorelle urokselle, tarjoa hinnan ja mahdollisen kuvan kera syksyn.sateeseen@suomi24.fi. Siskolta hajosi häkki ja rotat asuu...
  6. flibu

    Löytyykö keltään kesyrotanpoikasia?

    Siskolleni iski taas rottakuume, ja tuo on pidemmän aikaa etsinyt 2-4 rottaa, mieluummin uroksia, mutta kuulemma voivat olla naaraitakin, kuitenkin kaikki samaa sukupuolta olevia. Sisko on 23-v, joten kyseessä ei ole mikään pikkulikan lemmikkibuumi, vaan rotat pääsevät kokeneeseen hoivaan...
  7. flibu

    Kissalle uusi koti..sinulta?

    Moikka. Itse en voi ottaa, meillä on jo 2 kissaa. Mutta laita ihmeessä ilmoitus lemmikkipalsta Apulaan, koti löytyy ihan varmasti! Jos syynä tosiaan on allergia eikä esim. pissavaiva, josta ette halua vaan mainita mahdollisen ottajan karkoittamisen pelossa, uskon kodin löytyvän nopeastikin...
  8. flibu

    Koiralle koti

    http://www.lemmikkipalstat.net/apula/ Tuolta varmasti löytyy koti, jos ei ilmoituksia selaamalla, niin voit helposti jättää oman maksuttoman ilmoituksesi sinne! Varsinkin, jos hinta on kohdallaan, niin voin melkein vannoa, että koti löytyy viikon sisään! On jopa varaa valita, tiedän hyvin...
  9. flibu

    Testaa mikä koirarotu olisit!

    Heh, aika hauska. Mä oisin terrieri...
  10. flibu

    kissan leikkauttaminen

    Moikka. Meidän tyttökissa oli 3-v kun se leikattiin. Operaatio tehtiin kesällä -05 eli reilu 2-v sitten. Hinnat on kyllä voineet nousta sen jälkeen, mutta tuo oli ihan ok. Soittelemalla/sähköpostikyselyillä hinnat selviää, ainakin suht' hyvin paikkansa pitävät arviot. Maksoi Nurmijärven...
  11. flibu

    Mitä tämä on?

    Meidän seehverillä oli kaulassa/niskassa nyrkinkokoinen rasvapatti. eläinlääkäri ei leikannut sitä pois, kun meinasi ettei siitä ole haittaa. Kerran mökillä koira tuli meidän kanssa saunaan ja ilmeisesti lämpö kypsytti patin, niin että puhkesi. Patista tuli kamalasti sellaista paksua...
  12. flibu

    ratsastus+välilevyn pullistuma

    Olin töissä isolla hevostallilla ja selkä meni skeidaa lapioidessa. Lääkäri totesi syyksi välilevyn pullistuman. Muutaman viikon olin lähes liikuntakyvytön, niin kipeetä teki, mutta nyt kun siitä on n. 10 vuotta aikaa, ei vaivasta ole oikeastaan mitään muistoa. Nykyään kyllä ratsastan ja teen...
  13. flibu

    Mistä Halloweenpuku lapselle? Tyttö on 2-v...

    Eli juu, ongelman nimi on päiväkodin halloweenbileet 31.10. En keksi mistään tytölle pukua, ja varaa ei kauheasti ole. Saan just ko. päivänä kotihoidon tuen, mutta se ei paljoa lohduta, kun puku ei silloin enää ehdi postissa perille... :/ Ja juhliin olisi kiva mennä. Jos tiedät vaikka...
  14. flibu

    Punkki asiaa, ja kokemuksia vailla

    Meillä on aina koirilla ollut punkkipannat käytössä. Niitä on myös sellaisia, joiden kanssa saa uidakin. niitä saa eläinkaupoista ja uskoakseni myös apteekista. Kannattaa tosiaan olla tarkka pannan suhteen. En nyt muista pannan merkkiä, kun ei mulla muutamaan vuoteen ole ollut koiraa. Tai oli...
  15. flibu

    lemmikin kuolema

    Siskolla on nyt 4-v tytär. Vuosi sitten heidän 17-v kissansa kuoli kehkokuumen jälkitaudin seuraamuksena(eläinlääkärin hoitovirhe). Koska Mosse-kisu oli jo jonkin aikaa ollut heikko ja vaisu normaalin vilkkaan ja seurallisen olemuksensa sijaan, oli Jasminille tietysti kerrottu, että kissa on...
  16. flibu

    Koira laski alleen..

    ...jos koira on muuten terve eikä esim. ole mitään pissatulehdukseen viittavaa tms. Ex-miehen vanha mettäkoira, beagle-uros, vanhuksena laski usein nukkkuessaan alleen. Raju nukkui niin sikeästi, ettei vaan herännyt pissahätään. Mutta se olikin jo 17-v. Sitten sille iski keuhkokuume ja se...
  17. flibu

    Yh-/vkl-isejä, löytyykö täältä?

    Moikka. Olen 26-v yh-äiti, vuosi sitten eronnut. Olisi kiva tutustua taas pikkuhiljaa vastakkaisen sukupuolen edustajiin, ei ehkä niinkään seurustelumielessä, ainakaan heti. Muuten vaan kaipaan uusia ystäviä, varsinkin miespuolisia! Tytöllä on ikää 2-v ja sitten löytyypi myös 10-v tyttö...
  18. flibu

    Nurmijärveltä ketään?

    Täällä olis Klaukkalasta yh-äiti 26-v ja maailman ihanin pikkuneiti 2-v. Ois kiva saada uusia tuttavuuksia, kamuja kun ei ole juurikaan perheen lisäksi(2 siskoa, veli ja äiti...). kaikki asuu -ylläri, ylläri- Klaukkalassa. Täältä ei pääse pois, sentään yritin. Vuosi Savonlinnassa ja 8kk...
  19. flibu

    uskossa olevat yh:t ynnämuut!

    Moikkis. Olen 26-v uskis yh-äiti, tytsy on 2-v. Tytön isän kanssa ollaan oltu erossa vuoden verran, mutta toimeen tullaan ihan hyvin nykyään. =) kuulu(i)n Helsingin Cityseurakuntaan, mutten ole käynyt siellä varmaan n. kuuteen vuoteen, ja se on kuulemma hajonnut tässä välissä ja kaikki...
  20. flibu

    Nurmijärveltä ketään?

    26-v yh-äippä ja tyttö 1v9kk muuttaa klaukklaan 1.9. Etsimme kavereita lähinnä lenkille, siis rattaita työnnellen kävelylle. Hankinnassa on koira, joten ei valitettavasti pahasti allergisoiville... :snotty: Jos on esim. tähtäimessä painonpudotus(kuten itselläni) ja haluat motivaattorin...

Yhteistyössä