uskossa olevat yh:t ynnämuut!

Moikkis.

Olen 26-v uskis yh-äiti, tytsy on 2-v.
Tytön isän kanssa ollaan oltu erossa vuoden verran, mutta toimeen tullaan ihan hyvin nykyään. =)

kuulu(i)n Helsingin Cityseurakuntaan, mutten ole käynyt siellä varmaan n. kuuteen vuoteen, ja se on kuulemma hajonnut tässä välissä ja kaikki tutut tai läheisimmät seurakuntalaiset on hajaantuneet eripuolille Helsingin seurakuntia tai kirkkoja... :(

Asustellaan nurmijärven Klaukkalassa tytön kanssa, ja pari kisua löytyy myös.

Harmillista, kun välimatka on niin pitkä, olisi kiva saada uskovainen kaveri taas näiden harharetkivuosien jälkeen. olen tässä vuosien aikana käynyt vain muutaman kerran kokousksissa, lähinnä Sionissa ja äidin kotisrk.ssa; Kansakunnat Kristukselle.

Mihin seurakuntaan kuulut? Tai noin yleensä, oletko e.lut., helluntailainen, katolinen, ortodoksi, Jehovan Todistaja...? Itse siis kuulun "helluntai-hörheltäjiin". Tai niinkuin olen ymmärtänyt, "maallikkojen" mielestä helluntai-"lahko" on ihan vihonviimeinen, kaikki on hulluja yms. :LOL:

Meseen voit liittää mj.salo@hotmail.com.

 
Asun Pirkkalassa ja olen kohta seittemättä vuotta ollu mieheni kanssa naimissa meillä on kaksi poikaa toinen täyttä ens viikolla 1v.ja toinen tammikuussa 3v.Uskossa oon ollu tosi mielellä 2003v.mutta periaatteessa koko ikäni mieheni tuli uskoon 2003v.kuulutaan tampereen helluntai seurakuntaan.Vaikka eipä sillä seurakunnalla niin ole väliäkään sama taivas meillä kumminkin on:) Mutta kirjottele jos vielä kaipaat ystävää.(Niin olen 27v.)
 
Minä olen kyllä vasta tuleva äiti ja vauvan olisi tarkoitus syntyä helmikuussa, mutta kaipailen kyllä lisää uskossa olevia äiti-ystäviä. Tämä viestini koskee myös muita kiinnostuneita! Olen itse 27v.
 
Aiheen aloittajasta ei ole kuulunut mitään, vaikka jätin mailiosoitteenkin. :/
jos te muut tahdotte minulle kirjoittaa, osoite on sama kuin tuolla ylhäällä eli mj.salohotmail.com.

Mieluummin mese, mutta ensin kannattaa laittaa säpöä, niin tiedän kuka mua meseen huhuilee! =)
 

Yhteistyössä