Hakutulokset

  1. P

    KONTIOLAHTI

    Nyt myös kirkonkylällä aloittaa MLL:n perhekahvila. Marraskuun 5. pvä Ystävänkammarin (Keskuskatu 19) tiloissa klo 9.30 - 12.30. KAIKKI MUKAAN!!! =)
  2. P

    Ohrayliherkkyys ja reaktiot

    Kuinka ohraan reagoineilla lapsilla ovat oireet olleet? Ihottumaa ja missä? Ripulointia? Mitä oireita? Meillä näyttäisi nyt johonkin reagoineen ja uusin kokeilu on ohra. Teki atooppiselta ihottumalta näyttäviä läiskiä takapuoleen ja ihan kun olisi vatsassakin. Tai voisikohan tomaatti...
  3. P

    Ovulaatiotestejä

    En viitsinyt tuonne kirpputorille laittaa, kun epäilemättä sieltä ei välttämättä osaa ihmiset aina katsoa. Olisiko jollakin tarvis ovulaatiotesteistä, kun itselläni on 7 tikkua jäljellä ja ajattelin, jos saisin pientä korvausta vastaan jollekin ne saatettua. Ken tarvitsee, ottakoon yhteyttä...
  4. P

    Kaksplussan kerhoista

    Ajattelin "mainostaa" :snotty: Pohjois-Karjalan odottajat ja synnyttäneet tervetuloa! http://www.kaksplus.fi/kerho/PohjoisKarjalan_odottajatsynny :heart: (Haette kerhoon ja saatte yksityisviestillä salasanan ;) )
  5. P

    Pohjois-Karjalan plussanneet

    Olisiko Joensuun liepeiltä tai vähän kauempaakin Pohjois-Karjalan sisältä odottavia äitejä? Itse olen elokuun 2007 munijoita :D Haudottu ollaan siis 5+3 tällä hetkellä ;) Olisi mukava höpötellä ja ehkä jopa tavata :)
  6. P

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Ajattelin avata tällaisen ketjun, jossa voisivat Lapsettomuus-puolelta odottajiin siirtyneet henkilöt jakaa kokemuksia keskenään... Meidän tilanteemme kuitenkin hiukan poikkeaa normaalisti alkaneista raskauksista :) Olisikos täällä muita innokkaita tulemaan juttusille? ;) :D Alla...
  7. P

    Lapsettomuuden syitä

    Lähinnä kävin miettimään, että mitä kaikkea ihmisille on annettu diagnoosiksi, kun on todettu lapsettomuus. Mitä muita syitä kuin monirakkulaisuus (PCO) tai miehellä alentunut hedelmällisyys? Miten monella esim. kiinnittymisongelmia ja mitä tämän syyksi on sanottu? Entä onko kenelläkään...
  8. P

    Joensuussa hoidoissa olevat

    Tuossa Neldreamin kanssa yhteistuumin ajattelimme, että tällainen pino voisi olla kiva olla olemassa, kun meitä nyt on kuitenkin muutamia, jotka käyvät Joensuussa hoidoissa. Jos sitä täällä sitten jaettaisiin kokemuksia hoidoista, lääkäreistä, yksityisen puolen lääkäriasemista jne. Ei...
  9. P

    Mihin olet tyytyväinen?

    Lueskelin tämän ensimmäisen sivun otsikot läpi ja olipa ahdistavia ketjuja. Ei mitään hyvää. Ajattelinkin sen vuoksi avata keskustelun siitä, mitä hyvää parisuhteessasi on.. Nyt voi kehua oman suhteen tahi kumppanin maasta taivaisiin!!! :)
  10. P

    Hemoglobiiniarvot

    Kuinka monella keskenmeno on vaikuttanut hemoglobiiniarvoihin? Itse tässä jäin ihmettelemään, että 164 näytti lukemat, vaikka aikaa ei ole kulunut kuin kuukausi. (En saanut luovuttaa verta..)
  11. P

    Montako pistosta?

    Monellako pistoksella kukin on selvinnyt Menopurien, Puregonien ym. kohdalla. Tai miten annostukset ovat yrityskertojen myötä muuttuneet.
  12. P

    Pelottaa

    Sen ohella, että pelottaa, jos mahdolliset tulevat hoidot eivät auta lapsettomuuteen, pelottaa myös itse mahdolliset hoidot... Nyt on vähin erin nostaneet päätään nämä tuntemukset ja olo on todella sekava. Tuolla toisaalla myöskin kerroin siitä, miten clomifenit ovat tässä kierrossa pistäneet...
  13. P

    Kivoja keskustelufoorumeja

    Ajattelin avata tällaisen listauksen :) Tänne voi siis lisäillä muita foorumeja, joihin kenties liittyä keskustelijaksi :D Itse keskustelen monillakin foorumeilla.. alla pari kivaa. Goodmoodhouse.net ..foorumi kaikenikäisille ja kaikenlaisille ihmisille.. karppaus.info ..karppiruokavaliosta...
  14. P

    Jonotusajat yleisellä sektorilla

    Kokemuksia jonotusajoista YLEISELLÄ SEKTORILLA hoitojen suhteen? Olisi kiva jos mainitsisitte ajankohdan esim. vuosilukuina ja sitten kuukausissa tai vastaavissa ajanmääreissä :)<br><br>
  15. P

    Seuraava vaihe

    Mikä on teidän kohdallanne ollut lääkityksestä (Terot/Clomit/Metformiinit) seuraava vaihe? Toisin sanoen millaista hoitoa olette saaneet, jos/kun lääkkeet eivät ole auttaneet raskautumiseen?
  16. P

    Mineraalit ja vitamiinit ym. ravinto

    Lueskelin tuossa eräältä toiselta palstalta, että erinäisistä hoidoista ja sairaalakäynneistä huolimatta ei ollut lapsettomuudesta kärsivä pariskunta saanut lapsia. He olivat luovuttamassa asian tiimoilta, kun pariskunnan nainen oli lukenut vitamiineista ja mineraaleista sekä niiden...
  17. P

    Miehen hoidot

    Mitä kaikkea on tehtävissä, jos miehellä sperman laatu heikko? Tutkimuksista tiedän, mutta entä hoidot?
  18. P

    Keskustelijat esittäytyvät

    Ajattelin, että tällaisesta ketjusta voisi olla siinä mielessä hyötyä, että tulisi selvää kartoitusta siitä, millainen on kunkin lähtötilanne ja mitä hoitoja tms. on saanut. Vapaasti siis itsestä pieni esittely tänne. Itse olen 26v. nainen Itä-Suomesta. Lapsettomuustutkimuksiin päädyimme...
  19. P

    Hedelmöityshoitojen hinnat

    Olisiko fiksua kartoittaa tänne hieman hoitojen hintoja niin yleisen kuin yksityisen sektorinkin osalta. Ehkä alueittainkin. Mitä siis on todelliset kustannukset tai kokemukset näihin liittyen? Itseäni ainakin kiinnostaa mihin on syytä varautua, jos clomit ja terot eivät auta :( Clomifenit...
  20. P

    Molemmissa vikaa

    Kävi askarruttamaan.. miten monella on ollut sekä miehessä että naisessa vikaa. Mitä apuja olette saaneet ja minkä avulla on muksu kenties saanut alkunsa? Meillä minulla todettu monirakkulaisuus ja miehellä 25% hitaasti liikkuvia, 0% hyviä. Mietin vain, että mikä on todennäköisyys sille, että...

Yhteistyössä