Hakutulokset

  1. F

    Toukokuun toukat 2013 *Helmikuussa*

    Moikka pitkästä aikaa :wave: Sama vika minulla kuin monella muullakin eli lukemassa käyn päivittäin mut tämä kirjautumisen vaiva... ;) Lilylle laitoin viestiä Facebookiin liitttymisestä. Jospa siellä tulisi oltua aktiivisempi :) Täällä sokerirasitustesti takana ja huomenna uusiksi...
  2. F

    Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

    Moikka! Kirjoitin pitkän pätkän ja sit se hävis! Huoh! Täällä on olo normalisoitunut niin että välillä miettii onko sitä vielä raskaana. No, kaksi viikkoa sitten np-ultrassa oli kaikki ok joten miksi ei olisi edelleen. Sanoin kyllä miehelle et varataan täällä Saksassa yksi ultra tähän...
  3. F

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Heips! Täälläkin tänään käyty np-ultrassa ja kyllä pääsi helpotuksen huokaus, kaikki hyvin <3 Imetyksestä: esikoisen kanssa se ei tahtonut ottaa oikein onnistuakseen. Taistelun asian kanssa neljä kuukautta jonka jälkeen luovutin. Tulevan lapsen kans ei ole kyl aikaa pumppailla, joten...
  4. F

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Moikka! Ahkerasti käyn lukemassa teidän juttuja, mut usein teen sen kännykällä eikä sillä oikein ole kätevä kirjoittaa tänne. Ensiksi kysymys: Mitä raskausvitamiinit maksaa Suomessa? Täällä oli pieni yllätys kun kävin apteekissa... Maksavat nimittäin 28€!! En muista et Suomessa olisivat...
  5. F

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Ellia, ai sinäkin olet ulkomailla! Missäpäin? Meitähän on täällä monta! Allekirjoitan tuon kaveri jutun täysin. Minäkin olen onnistunut löytämään vain muutaman kaverin (vielä hankalammaksi tekee kun kotiäitinä olen ni ei ole edes työkavereita), mutta onneksi yksi niistä on mun kans samaan aikaan...
  6. F

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Heipä hei! Kertomisesta: On kerrotu parille kaverille joiden kanssa ollaan tiiviisti tekemisissä. Täällä ulkomailla kun ei ole montaa kaveria niin niiden vähäisten kanssa haluaa sit jakaa kaikki. Ammi-Liina: Me on asuttu nyt reilu vuosi Saksassa. Missäpäin te asutte? En ole vielä uhrannut...
  7. F

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Moikka! Täällä on ollut armoton väsymys ja kaikkia reissujakin sattunut juuri nyt niin jäänyt vähän tämä kirjoittelu. Iso halaus :hug: menetyksen kokeneille ja heippa :wave: kaikille uusille! Täällä oli muutama muukin joka oleskelee ulkomailla. Itsekin miehen työn takia ulkomailla...
  8. F

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Pöh, kirjoitelin tänne pitkät pätkät vaan ne hävis ilmeisesti jonnekin :/ Kivaa kun tänne on tullut paljon uusia odottajia! Heti ekana pisti silmään et Finla haluatko kertoa tarkemmin missä ulkomailla olet? Tämä kiinnostaa siksi kun itse majailen tällähetkellä aika paljon Saksassa kun mies...
  9. F

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Moikka! Täällä yksi ilmoittautuisi mukaan! :) Toinen lapsi olisi tuloillaan, LA 6.5. Synnytyssairaala LS. Täälläkin yksi km takana rv9 joten peukut pystyssä toivotaan et tämä pysyisi mukana :) Freundin & Anselmi 5+3
  10. F

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Heips! Täältä tulee pikaista synnytyskertomusta pikaisesta synnytyksestä :) Kuten täälläkin olen kirjoitellut olin ihan varma et raskaus menee yliajalle ja komeasti! Nukuin yöni suht hyvin eikä suurempia kolotuksia tai ylipäätään mitään merkkejä synnytyksen lähenemisestä ollut. La-Su...
  11. F

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Pihailen omanapapäivitys: Meille syntyi eilen klo 23.54 tyttövauva! :heart: Mitat: 2495g ja 51cm.
  12. F

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Voi Santtu!! Ei tässä muuta voi kun ottaa osaa suruun joka on varmasti valtava! Halaus :hug:
  13. F

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Voi ei! InnoM:lle tsempitykset täältä! Etkä todellakaan ole kotiin lähdössä!
  14. F

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Onnea kaikille pienen nyytin saaneille! :flower: Hetken kun on lukematta ni jo on moni jakautunut. Jännää!! Hassel: Kuulostaa nyt kuitenkin siltä, että pääset jakautumaan ennen mua. Hieman kateellisena toivottelen tsemppiä! :D Tömpsis: Vertaistukea lähetetään ~~~~~ Mulla ei oo jääny noissa...
  15. F

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Hassel Eiköhän me molemmat täällä roikuta yli tuon lasketun ajankin. Ainakin itsestä tuntuu, ettei mitään ole hetkeen tapahtumassa. Täällä mies kans reissailee työjuttujen perässä ja on taas huomenna lähdössä yönyli työmatkalle, huoh : / No eipä Wövvi näytä kyllä syntymisen merkkejäkään vielä...
  16. F

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Onnea Casannalle uudesta tulokkaasta! :heart:
  17. F

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Jaan todellakin tuon ärsytyksen kyselijöistä nessu86 kanssa! Tuntuu ettei enää uskalla kenellekään soittaa kun kaikki luulee ensimmäisenä että kyse on synnytyksestä. Mökkiydyn siis kotiin enkä soittele kenellekään :headwall: Vielä kun ihmiset tajuais et ilmoittelen kyllä kun ilmoitettavaa on...
  18. F

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Hei kaikille! :wave: Täällä vielä yksi maija-myöhäinen ilmoittautuisi ketjuun mukaan mikäli mahtuu! Sama virsi kuin muutamilla muillakin eli olen seuraillut ketjua lähes alusta asti, mutta nyt vasta rohkaistuin itsekin kirjoittelemaan. Ensimmäistä lasta odottelen ja laskettu aika olisi jo...

Yhteistyössä