Hakutulokset

  1. thetööt

    G: thetööt pois palstalta

    Kiitos ja heipat
  2. thetööt

    G: thetööt pois palstalta

    Kymmenellä äänellä nikki poistuu eikä palaa. Uskon tämän täyttyvän koiralenkiltä palattuani.
  3. thetööt

    taas tuli epämukava ylläri

    Pidän. Minä olen ollut tässä ketjussa alusta loppuun, osaan ainakin tätä ketjua lukea. Ja tuohon viimeiseen, elämä on.
  4. thetööt

    taas tuli epämukava ylläri

    Onko siis väärin oikaista käsityksiä, varsinkin jollei aiheesta tiedä paljoakaan?
  5. thetööt

    taas tuli epämukava ylläri

    Jos kultapieni ei tajua, täytyy kultapienelle selittää, niin kuin lapselle tässä tapauksessa.
  6. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    Sepä se.
  7. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    Sinä olet valmis käyttämään muiden maksamia välineitä, mutta auta armias, jos pikku pilttisi loukkaantuisi leikeissään niissä, varmaankin meitä osakkeenomistajia parempana ihmisenä et tulisi vahingonkorvausta vammoista vaan oikeudentuntoisena olisit hiljaa.
  8. thetööt

    taas tuli epämukava ylläri

    Sitä, ettei sinulla ole todellista halua ponnistella työn tai koulutuksen eteen vaan olla kotona.
  9. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    Kyllä, sinä nimenomaan lainaat tuomalla pikkupilttisi toisten pihaan varta vasten.
  10. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    Saako sinun omaisuuttasi lainailla ilman lupaa? Juurihan tuossa kitisit, kun joku vähän piti hauskaa sinun fillarillasi.
  11. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    Niinhän sitä voisi luulla.
  12. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    Minä maksan taloyhtiömme alueidenkin ylläpidosta. Lapset edelleenkin ovat tervetulleita, wt-mamat eivät. Ja kyllä, olen vittumainen mies, jos tarve vaatii.
  13. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    Näyttäisin tien ja nätisti käsikynkässä mentäisiin. Jollei minun, niin sitten toisten.
  14. thetööt

    taas tuli epämukava ylläri

    Ja tästä kun jatketaan skenaariota, karenssi napsuisi taas, kun ei ole hoitopaikkaa lapsille, työmatka on liian pitkä, ei ole autoa, polkupyörän ketjut ruosteessa, ei nappaa, bussit kulkevat liian harvoin ja niin edelleen maailman tappiin asti.
  15. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    Katsos, minä en missään tapauksessa kieltäisi lapsosia leikkimästä pihassani kavereidensa kanssa, olivat taloyhtiöstä tai ei. Sen sijaan pöljä wt-mama yksin lastensa kanssa saisi lähdöt ihan minun henkilökohtaisella avustuksellani.
  16. thetööt

    Syyllistynkö rikokseen (kiristäminen tms)

    Kertoisitko, mitähän se poliisi tekisi paskaisen naurun lisäksi?
  17. thetööt

    Syyllistynkö rikokseen (kiristäminen tms)

    Täyttäähän tuo kiristyksen kriteerit, muttei noilla perusteilla tuomiota tulisi.
  18. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    No täytyypä seuraavassa yhtiökokouksessa jättää korjausmäärärahat leikkipaikalle äänestämättä, varoitamme vain asukkaita huonokuntoisista leikkivälineistä. Päästä vain mukulasi pihallemme leikkimään.
  19. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    No laita sinä nurkan takaa huuteleva neropatti faktaa tiskiin ja taklaa väitteeni.
  20. thetööt

    Lasten leikkipaikoista..

    Höpöhöpö

Yhteistyössä