Hakutulokset

  1. M

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Minullakin on ollut kovin kiirettä, kun ollut pitkiä työpäiviä ja illat venyneet, niin en ole ehtinyt edes käydä lukemassa täällä. Kovasti on ollut taas keskustelua ja mielenkiintoista luettavaa. Voimia jokaiselle tilanteeseensa! HalleB, tsemppiä alkioiden sulatukseen! aniraz: Voih...
  2. M

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Haamut vahvistuneet ja veritestin tulos hcg 213. Siis oikeasti! Minä olen raskaana! 4 vuoden yrittämisen jälkeen... Uskomatonta... Ei tähän uskalla luottaa, eikä suuresti vielä juhlia, mutta ainakin se on totta tällä hetkellä. <3
  3. M

    Hoidot Kys 2014

    Veritestissä hcg 213 ja varhaisraskauden ultra-aika varattu. :)
  4. M

    Hoidot Kys 2014

    Testien viivat vahvistuu... Aivan hurjaa!! Huomenna on veritesti, mutta plussa on testissä! :) On aivan epätodellinen olo, kun tätä on 4 vuotta toivonut ja yhtäkkiä se onkin todellista... Nyt vaan toivon koko sydämestäni, että kestää kiinni ja raskaus menee hyvin loppuun asti...
  5. M

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Toive: Voiko se arvo pysyä koholla vielä kaavinnan jälkeenkin sitten? Voisi kuvitella, että se ei ihan heti häviä elimistöstä kuitenkaan, vaikka kierto alkaisikin... LaaL: Minullakin on muuten tuo punktioreitti hieman vino. Ja minulla on niin vahvat lantionpohjanlihakset, että lääkäri joka...
  6. M

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    aniraz, pp 9 ja alkiot oli kahden päivän ikäisiä 4-soluisia siirrettäessä. Voi että toivon koko sydämestäni, että siellä toinen tarttuisi kunnolla kiinni!
  7. M

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    aniraz: Voih, älä luovuta! Niillä vähemmillä soluilla voidaan tehdä vielä ihmeitä! Jäädään odottelemaan huomisen punktion kuulumisia. :) Hox: Ajatuksena tuo kuulostaa hyvältä, jos saataisiin parempilaatuisia folleja aikaan. ymmärrän kyllä, miksi sinua ahdistaa. Jotenkin sitä tuntuu, että...
  8. M

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Laura, välillä tosiaan tuntuu lääkärissä käydessä, että täytyy itse tietää etukäteen kaikki ennen kuin menee lääkäriin, että osaa vaatia oikeita asioita ja kysyä oikeita kysymyksiä. Enkä tosiaan tarkoita nyt pelkästään tätä lapsettomuushoitopuolta vaan ylipäätään lääkäreitä. Olen kyllä itse...
  9. M

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Laura, onko se Lugesteron siis lopetettu heti kahden viikon jälkeen? Minulle ainakin on sanottu, että se lopetetaan vasta varhaisultran aikoihin ja vähitellen silloinkin. Tosin sinne asti ei ole vielä päästy, mutta näin minä väittäisin kuulleeni. Haikala: Tsemppiä punktioon!! :) HalleB...
  10. M

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    HalleB, minua ihmetyttää juurikin tämä, että miksi julkisella puolella ei oteta kaikkia konsteja käyttöön, jos niistä ei haittaakaan ole. Tuota Disperiniäkin ajatellen. Paljon tsemppiä jänniin päiviin sinnekin. Minä en ainakaan meinaa kestää enää housuissani... Haikala, minulla on Synarelasta...
  11. M

    Hoidot Kys 2014

    Lila13, minulla on myös ikävä fiilis siitä, että nimimerkit käyvät liian tutuiksi, mikä tarkoittaa juuri sitä, että samat naamat joutuvat notkumaan täällä lapsettomuuspinossa aivan liian kauan! Kyllä täältä jo joutaisi jo odottajien puolelle...
  12. M

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Voisin liittyä tähän pinoon... Olen kyllä tietoisesti yrittänyt hieman pysyä foorumeilta pois, kun tämä on jotenkin niin raskasta henkisesti. Esikoista ollaan väsätty 4 vuotta ja nyt on tehty 3. ICSI. Eilen siirrettiin kaksi 4-soluista alkiota kyytiin. Kuulemma ovat huippualkioita ja...
  13. M

    Hoidot Kys 2014

    Sinnepä olisi siirretty 2 alkiota kyytiin. :) Lääkäri oli taas positiivinen ja toiveikas, kun alkiot olivat hyvänlaatuisia. Itse en niinkään ole juhlafiiliksellä. Meillä nimittäin hedelmöittyi 7 kpl, mutta tänään oli jäljellä enää 3 kpl, joista yksi niin huono, ettei sitä edes pakasteta. Joku...
  14. M

    Hoidot Kys 2014

    Voi itku, Kultaa! Halaus ja voimia! Onko teille annettu jotain ohjeita tuohon yksityiselle siirtymisen suhteen? Tai oletteko jo klinikan päättäneet, jos miehesi jaksaa tätä projektia jatkaa? Kais, ja pahin piinaviikko vielä edessä. ;) meinaatko odottaa veritestiä vai testaatko aiemmin? Ja...
  15. M

    Hoidot Kys 2014

    No ei ne minun epäilykset ihan turhia olleet... Munasarjat ei tosiaan olleet sitten reagoineet odotetulla tavalla. Isoimmatkin rakkulat olivat vasta 14mm. Ilmankos ei paljon miltään tuntunut ja lenkilläkin on voinut käydä. Lääkitystä isonnettiin pariksi päiväksi ja maanantaina vielä uudestaan...
  16. M

    Hoidot Kys 2014

    Kultaa: Sitä minäkin toivon... Minullakin on kyllä tuota vessassa juoksemista, mutta muuten ei juuri mitään tuntemuksia. Tänään vähän nippaili oikealta puolelta munasarjoista, mutta kyllä viimeksi olin "kipeämpi"... Saadaankohan kumpikaan nukuttua ensi yönä, kun jännitetään ultra-aikoja. :D...
  17. M

    Hoidot Kys 2014

    Kais, tsemppiä inssiin! :) Antoiko ne sinulle Pregnyl-piikin vai millä tavalla ne nykyisin noita inssejä hoitaa? Tuntuu, että omista on ikuisuus, vaikka vasta reilu pari vuottahan niistä taitaa olla. Minä olen jotenkin ihan sellaisella mielialalla, että jokin tässä hoidossa nyt on menossa...
  18. M

    Hoidot Kys 2014

    Kultaa, on tämä ihmiselimistö tosiaan ihmeellinen. Toimii miten milloinkin. Sinulla on tosi hyvä tilanne kyllä! Tsemppiä ja muista juoda paljon. :) Minua itseäni huolestuttaa. Ultrassa näkyi eilen kyllä paljon rakkuloita, joista muistaakseni 14 oli 7-9 mm kokoisia. Eli isoin oli tuon 9mm ja...
  19. M

    Hoidot Kys 2014

    Kultaa: Hurjalta kuulostaa nuo sinun annokset! Kahden pistoksen jälkeen jo tuntuu vatsalla tuntemuksia ja turvotusta ja tosiaan pistän tällä hetkellä vain 112,5 IU. Minä varmaan halkeaisin sinun annoksillasi, kun minulla on niin aktiiviset munasarjat toimimaan. Nyt kun vielä saataisiin sen alkio...
  20. M

    Hoidot Kys 2014

    Ultrassa oli hyvä tilanne ja munasarjat lepotilassa. Eilen illalla sitten aloiteltiin Menopur-pistoksia alkusysäyksellä 150 IU ja tänään jatketaan 112,5IU. Voi että olen kädet ristissä koko ajan, että tämä nyt lopultakin onnistuisi! Sen verran lääkäri oli tehnyt muutoksia hoitoon, että...

Yhteistyössä