Hakutulokset

  1. I

    Äitejä satakunnasta?

    hei täältäkin ilmottautuu 22 vuotias porilainen, jolla on yksi lapsi 1v1kk ja toinen tulossa jonka laskettu aika on huhtikuussa :) asun isojoen rannalla :)
  2. I

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    hei haha tiedän tunteen toppahaalareitten kanssa, tulispa jo pia semmoinen ettei tarvis pukee nii kauheesti, mut onneks ei oo enää pakkasta se vast oliki hirveetä, pistät kamalasti päälle ja sit se rupee huutaa kuumuutta siin vaihees ku itte laittelet vast pääl ja sitku ootte päässy ulos ni se...
  3. I

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    heippa... Voi onnea sinne! meilläkin on känkkäränkkä pari viikkonen paranemassa päin. kauhee itku aamusta iltaan ja jos keksii muka hauskaa ja kehittävää tekemistä ja sitkun kielletään ni poru pääsee, ja ollaan nukuttu 3 tai neljät päikkärit kahteen tottuneena :D ja kamalasti on harjoiteltu...
  4. I

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    hei pitkästä aikaa muistan kirjoitella :D mitäs teille kuuluu nykyään? :D meil on tullu ylä hampaitakin jo ja hannan ensimmäinen flunssakin on onneksi pian takana päin :D mitä nyt tartutti äitinsä :D Hanna on jo kovasti konttaamassa ja kiipeilemässä :D ja täytyy juosta sen perässä pää kolmantena...
  5. I

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    hei pitkästä aikaa kerkeen kirjoittelee :D Jei meillä on puhjennut kaks alahammasta :) Hanna oli niistä tosi kipeä mutta nyt onneks on loppunut kipuilu ja mamma saa olla ylpeä ja ihailla pieniä helmiä :) Juu meilläkin on ollut kamala jouluhässäkkä, mun sormet o iha veres lihal sukkien...
  6. I

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Heippa... juu aika läheltä ollaan kaikki :)) Onneksi kuume kesti vain pari päivää... On se täällä ulvilassakin ett jos lenkillä tulee vastaan ni äkkiä täyskäännös ja pakoon :D
  7. I

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    heips. Ulvilasta olen :) Voi vitsit, tytöllä kova kuume ku sai eilen neuvolassa rokotuksia... huusi kuin hyeena koko illan :/
  8. I

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Heippa Täällä 21 vuotias äippä ja tyttö on 3kk... Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin täältä päin kun en ole kauaa täällä asunut :D Ja omat vanhat kaverit hiipuivat pois raskauden aikana... Ja sen verran ujo olen luonteeltani että on toooosi vaikeeta tutustuu kenenkään :D

Yhteistyössä