Hakutulokset

  1. Ä

    Valkeakoskelta äitikavereita? Myös odottajat!

    Hei, olisiko Valkeakoskella kahvittelu/juttelu seuraa 20v äipälle ja mahdollisesti leikki seuraa 9kk pojanalulle? Päivät käy pitkäksi ja seura olisi toivottua. Ottakaa yhteyttä!
  2. Ä

    Millainen koira meille?

    Äidillä on suomenlapinkoira, eikä ne ole mitään rivitalo koiria... Ne tarvii oman häkin/narun ja ovat ulkokoiria..
  3. Ä

    Millainen koira meille?

    Mopsi voisi olla varteenotettava vaihtoehto.. No, minulla ei ole mitään hyviä kokemuksia buldogeista.. Vaikka osa olisi kuinka lempeitä vaan, niin en silti ottaisi ensikoiraksi sitä..
  4. Ä

    Millainen koira meille?

    En mitään varsinaista harrastaisi, ihan vain lenkkeilyä tms. Mies ei pidä noutajista ja minä en snautsereista. Buldoggi ihana rotu, mutta mielestäni liian vahva rotu kun miehellä ei aikaisempaa kokemusta koirista.. Onko kellään welsh corgista kokemusta? Paljonkohan tälläinen pentu maksaisi...
  5. Ä

    Millainen koira meille?

    Eli juu, koiraa etsitään. Asumme kerrostalossa, muutto rivitaloon heti kun sellainen jostain löytyy. Meille 6kk vauva. Mies haluaa pienen koiran (max. 30-40cm) Minä taas en halua ihan "rottaa" (eli ei mitään chihu tms.) Ei haukkuja rotuja. Eikä villakoiria. Minulla kokemusta koirista...
  6. Ä

    Miks äidit ei imetä lapsiaan?

    Anteeksi vain, mutta en voi sille mitään, että mulla oli kohtutulehduksia ja niihin aina 10pv:n kuurit, ja poika ei imenyt niiden aikana niin maidon tulo vain loppu, eikä alkanut enään vaikka kuinka yritin. Olisin halunnut imettää ja tykkäsin siitä, musta oli ihana tietää ja ajatella, että...
  7. Ä

    Millain teidän aamut? Aamupala heti vai hetken päästä?

    Niin, eli kun meidän jäpikkä tekee joka aamu niin, että herää huutaen ja huutaa niin kauan kunnes on saanut kitaan kitattua puuroo tarpeeksi. Kavereilla muksut herää aamulla ja on rauhallisia ja leikkiikin hetken ensin.. Millain teillä? Jäpikkä ei herää yöllä syömään enää ja on siis 5,5kk...
  8. Ä

    Toisesta haaveilevat! :)

    Ihanaa, että meitä on näinkin paljon! :) <3 Tsemppiä kaikille yrityksiin! Minulla oli myös synnytys ainoa negatiivinen asia. :/ En uskaltanut ottaa epiduraalia silloin kun olisin saanut niin sain sitten kohdunkaulan puudutteen ja minulla kanssa oli koko vaikutus häipynyt kun päästiin...
  9. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Huoh.. Anteeks nyt vain, mutta mielestäni en ikinä ole sanonut että kokisin olevani huono äiti? Tai että juuri minua olisi joku sanonut huonoksi äidiksi? Halusin vain tietää, että mikä siinä on, että nuoria äitejä kritisoidaan iän perusteella. Mielestäni ammattikoulu ei ole mikään turha koulu...
  10. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Mutta mistä kukaan tietää, että poltan jos suoritan paheeni lapsen nukkuessa, eli omalla parvekkeella jossa kukaan ei minua näe?
  11. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Naiset hoi! Älkää nyt tappelemaan alkako mielipiteistä! :) Tupakoitsioita on varmasti joka paikassa, "paremmissa" asuinpaikoissa, lähiöissä ym. Kyllähän rikkaatkin ihmiset polttavat, eivätkä rikkaat varmasti asu lähiössä. Antakaa ihmisten tupakoida missä ja miten haluavat. Heidän omia lapsiaan...
  12. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Niin, voi kai asia noinkin olla, mutta sen jälkeen ei ole ollut kauheasti mielenkiintoa mennä ihmisille juttelemaan, vaan olen mielummin rypenyt itsesäälissä ja näin. :D Se on tietysti oma vika. Ja vois tänään oikeen puistossa repästä ja mennä jollekkin juttelemaan. Hah, toivotaan ettei tuu...
  13. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Olen yrittänyt jutella muille, enkä ole kertonut elämänkertaani kättelyssä tai ollenkaan, mutta joskus yksi äiti sanoi minulle suoraan, että "keskittyisit vähän vähemmän ulkonäköösi ja enemmän muihin asioihin" Tiedä sitten mitä tuolla tarkoitti. Sillä silloin olin vain meikannut, hiukset...
  14. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Yritetty on! Siitä tulee vain pelkkä harrastus.. (lopettamisesta) Mies polttaa, niin vaikea pitää itsellä itsekuri. Noista kerhoista sen verran, että en edes tiedä on täälläpäin muita kerhoja kuin nuoret vanhemmat plaa joku joka on kerran kuukaudessa. Neuvola ei pahemmin minulle ole kertonut...
  15. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Ja tuosta tupakoinnista vielä sen verran, että minulla ei tulisi mieleenikään tupakoida lapsen aikana tai vaunuillessa. Yleensä suoritan paheeni silloin kun lapsi nukkuu.
  16. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    En tarkoittanut tuolla mummolaan hoitoon lauseellani sitä, että joka viikonloppu tai useasti, vaan sillä, että jos kerran parissa kuukaudessa tai harvemmin menee sinne hoitoon. Mekin käymme mummolassa koko perheen voimin sillä asuvat nii kaukana. Ja vaikka käymme siellä n. joka toinen...
  17. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Minua ainakin kiinnostaisi puistossa tm. vaihtaa vanhempien äitien kanssa kokemuksia, mutta en viitsi edes mennä puhumaan heille, koska minua katsotaan niin pahasti jo heti kättelyssä. Sitäpaitsi, vanhemmilla äideillä usein on jo tarpeeksi ystäviä joilla on lapsia, joten heille ei tule...
  18. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Tiedän, että jotkut nuoret äidit haluavat mennä ja tulla niinkuin huvittaa, mutta on myös meitä "kypsiä" nuoria äitejä, joita ei biletys joka viikonloppu kiinnosta. Myönnän, että joskus on kiva laittaa lapsi hoitoon ja lähteä ulos, mutta veikkaanpa, että myös vanhemmat äidit kaipaavat sitä omaa...
  19. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Tiedän, että vanhemmilla ihmisillä on enemmän elämänkokemusta ja muutenkin kokemusta, en minä pidä ikää esteenä, se nyt oli vain esimerkki.. Ja joskus vain kiehuu yli tämä nuorien äitien haukkuminen.. Ja tämä leikkipuisto asia on toinen.. Minä menen sinne nuorena äitinä (saatan näyttää...
  20. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    niin ja vielä se, että en koe, että olen pilannut lapseni ikäni takia, päin vastoin, enemmänhän minulla ja lapsella on vuosia yhdessä. (toivottavasti *koputtaa puuta*)

Yhteistyössä