Hakutulokset

  1. Ä

    Valkeakoskelta äitikavereita? Myös odottajat!

    Hei, olisiko Valkeakoskella kahvittelu/juttelu seuraa 20v äipälle ja mahdollisesti leikki seuraa 9kk pojanalulle? Päivät käy pitkäksi ja seura olisi toivottua. Ottakaa yhteyttä!
  2. Ä

    Millainen koira meille?

    Eli juu, koiraa etsitään. Asumme kerrostalossa, muutto rivitaloon heti kun sellainen jostain löytyy. Meille 6kk vauva. Mies haluaa pienen koiran (max. 30-40cm) Minä taas en halua ihan "rottaa" (eli ei mitään chihu tms.) Ei haukkuja rotuja. Eikä villakoiria. Minulla kokemusta koirista...
  3. Ä

    Millain teidän aamut? Aamupala heti vai hetken päästä?

    Niin, eli kun meidän jäpikkä tekee joka aamu niin, että herää huutaen ja huutaa niin kauan kunnes on saanut kitaan kitattua puuroo tarpeeksi. Kavereilla muksut herää aamulla ja on rauhallisia ja leikkiikin hetken ensin.. Millain teillä? Jäpikkä ei herää yöllä syömään enää ja on siis 5,5kk...
  4. Ä

    Miksi oletetaan, että lapsi on mielenvikainen/epäkehittynyt/huono ihminen, jos äiti on nuori?

    Mua sitten risoo ihmisten asenne tätä asiaa kohtaan. Onko muka minussa ja jossain n. 25v ihmisessä niin suuri ero, että minun lapset on mielenvikaisia ja vanhempien äitien ei? Pitäisikö olla joku +40 että olisi tarpeeksi kypsä äidiksi? Purkakaa nyt sitten ikärasistit tuntojanne niin voin...
  5. Ä

    Minkä ikäisenä teidän lapset on lähteneet ryömimään tai konttaamaan?

    Meillä 5kk ei vieläkään liiku tai käänny.. :( Rähjää vaan lattialla.. Mutta juu, kysymys tulikin jo otsikossa.. Kiinnostaa tietää muidenkin tapaukset.
  6. Ä

    Anoppi ja appiukko antaa 4,5kk vauvalle mm. kahvia, suklaata keksiä ym..

    Elikkäs, ne ei ymmärrä, että vauva on minun ja mieheni, eikä heidän.. Alusta alkaen ovat komennelleet ym. meitä. Kun tulivat lasta tokaa kertaa katsomaan, olin juuri vaihtamassa vaippaa, anoppi tuli viereen seisomaan sen ajaksi, ja heti kun sain vaatteet vauvalle, anoppi nappasi sen törkeästi...
  7. Ä

    Toisesta haaveilevat! :)

    Heippa, Täällä 19v. äippä haluaisi kysellä, onko muita saman ikäisiä, jotka haaveilevat jo kakkosesta? Meillä 5kk pieni mies, ja nyt jo on uusi vauva kuume! :) Mietin vain, että miten jaksaa kahden kanssa? Onko se niin rankkaa kuin kuvittelen? Mietin myös sitä, että kun miehen suvussa on...
  8. Ä

    Pirkkala ja lähialueet!

    Hei, olen hetki sitten Pirkkalaan muuttanut 19-vuotias ja olen 4kk pojan äiti. Päivisin kun mieheni on töissä, on kovin tylsää, joten seuraa olisi hakusessa!

Yhteistyössä