Hakutulokset

  1. K

    Koulun sisäilma

    Taas alkoi koulut ja yllättäen ylä-asteelaisellani ekan koulupäivän jälkeen nenä tukossa ja silmiin koskee.Koulussa mitattu sisäilmaa,mutta..Koko kesän perusterve nuori reagoi heti.Omalääkärillekkö tästä pitäis ottaa yhteyttä?Kouluterveydenhoitajaan olin yhteydessä jo viime lukukaudella ja...
  2. K

    Taas enterorokosta....

    Eli siihenkö ei lääkitystä?Vain särkylääkettä napsittava ja kestettävä?
  3. K

    6 vuotiaalle lahjaksi?

    Auttakaa,et mitä ostaa 6v kummitytölle joululahjaksi.Hintaluokka olis 20-30 e.Itellä kun on lapset jo vanhempii,ni en tiedä mikä on nyt juur sellainen toivelahja.
  4. K

    Piristystä arkeen ?

    MOI...täälläpä 38v äiti immeinen,jonka lapset ei ole enää pikkuisia.(13v ja 17v ) Jäin kuukausi sitten työttömäksi ja nyt olisi aikaa kirjoitella ...jos löytyisi joku...Päivät tuntuu niin pitkiltä kotosalla,kun nuorisokin on koulussa.Siis piristä päivääni ja pistä yv:tä tulemaan ;)
  5. K

    ostaisitko ?

    ostaisitko mielummin vanhan talon ja remontoisit sitä vai rakentaisit kokonaan uuden?<br><br>
  6. K

    ilmastointi

    Minkä merkkisiä ilmanvaihto koneita teillä on?oletteko olleet tyytyväisiä valintaan?
  7. K

    -70 äidit

    eli ruvetaanko -70 äidit tänne pinoon? Eli täällä Kuopio. :wave: Minulla on 2 kouluikäistä lasta. :)
  8. K

    ehdotko?

    voi helkkari että ottaa nyt pattiin ja paljon .kiva olla töissäkin ,kun 8.luokkalaiseni opettaja soitti ja sanoi ,että ehdot taitaa olla edessä matikasta.ei paljon hymyilytä ja asiakasten kanssa pitäis olla sitten niin ilosena ja pirteänä.voihan #####!!!"!! penskalla on lukihäiriö ja se kyllä on...
  9. K

    tuttuako??

    q
  10. K

    Heippa Savo!

    oletko "lapsellinen" ihminen(=lapsia?)entä minkä ikäinen suunilleen?minä 35.v, koululaisten äiti immeinen.
  11. K

    poikaystävälle yöksi?

    ??!!
  12. K

    Mihin aikaan päivästä läksyt?!

    Tekeekö teillä lapset läksyt heti koulun jälkeen vai illalla? Kuinka läksyjen teko muuten sujuu? =)

Yhteistyössä