Hakutulokset

  1. L

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    Anjalankoskelta etistään ystävää/lenkkiseuraa :).. Olen kahden lapsen kolmekymppinen äiti...
  2. L

    Muita n. viiden kilon pudottajia?

    Mahtuukos vielä mukaan? Mulla olis pudotettavaa n.5kg. En kyllä varsinaisesti voi laihduttaa kun imetän mutta jos jättäisin kaikki herkut kuitenkin herkuttelematta ja liikkuisin enemmän niin ehkä sitä tuon imetyksen voimalla laihtuis? Kuitenkin olis mukava olla jossain tsempitys porukassa että...
  3. L

    TAMMIVAUVAT 2007

    moikkis. tässä yhdellä kädellä kirjoittelen, 10 pvän ikäinen poika rinnalla. eli: 10.1 klo 18.48 raskausviikoll 40+6 syntyi meille poika. painoa 4220 g, pituutta 54 cm ja pipo 36,5 cm. aika rankka alku oli meillä, vauvalla napanuora kaulan ympärillä jonka takia oli huonon värinen. lisäksi...
  4. L

    lillerilallerista

    Haluaisin kertoa vielä tähän, että ei ole aivan sattumaa käydä chattalaimessa minunkaan, sillä minulla on 3 lasta ja kohta syntyy neljäs. On josku kiva lukea täältä mm. toisten kokemuksia arjesta ym. MK
  5. L

    lillerilallerista

    Hei, Sattumalta surfailen täällä ja ajattelin vastata ihan omalla nimellä. Olen lillerilalleri-kaupan yksi omistajista (eli Hiiviskettu Oy:n omistaja). Palapeli on paksua pahvia, paloja 36 ja ikäsuositus 4+ vuotta. Rasia on niin kaunis, että sen voi jättää koristeellisesti esille...
  6. L

    Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

    hei Vaasasta! Laitatko meiliosoittees vaikka tänne ketjuun,niin voin laittaa postia.Vaasasta minäkin :)
  7. L

    TERVETULOA NETTITUTTAVUUS YHTEISÖÖNI=)

    Hohhoijaa.... :laugh:

Yhteistyössä