Hakutulokset

  1. H

    Paljonko ottaisit käyttörahaa Turkkiin?

    Minkä ikäiset lapset? Meillä oli mukana nuo isommat muksut ja jokaisella oli omaa rahaa 90€, jopa 14v:lle se riitti hyvin. Aikuisten rahan meno riippuu tietty paljon siitä osallistuuko monille retkille, ostaako paljonkin tuliaisia ja itselle kaikkea kivaa, käykö hieronnoissa, kampaajalla jne...
  2. H

    Jos sulla ja miehelläsi on eri väriset silmät niin

    Isältään ovat perineet molemmat, siis ruskeat.
  3. H

    Huomenta, komppaniassa herätys !!!

    Huomenta! Kohta tunnin olen hereillä ollut. Ja ihan kohta töihin!
  4. H

    millä perusteella valitsitte kihlapäivänne?

    Mies kysyi siinä aamulla töistä tullessaan ja vessassa istuessaan että mentäiskö kihloihin... ja niin mentiin samana päivänä, ei tarvinnu päivämäärää miettiä :heart:
  5. H

    häipykö täältä kaikki

    Mä en varmaan ole sulle tuttu nimi mutta täällä roikun...ja karhua maistelen, saunaan menossa!
  6. H

    minkä ikäinen on teidän mielestä liian vanha haalareihin?

    Meillä tyttö vielä eka luokalla halusi talveksi haalarin koska se on nopeampi pukea päälle. Suurella osalla luokkakavereistaankin oli vielä haalari. Toka luokalla sitten halusi takin ja housut. Ja sen jälkeen onkin käyty usein keskusteluja miksi ne housutkin täytyy pukea talvella...
  7. H

    Te, joilla on yhteinen tili!

    Tuo varmaan riippuu siitä kuinka paljon on laskuja keskimäärin kuussa :) Eli meillä talolaina, autolaina, ruokalasku, vakuutukset, netti, tv-lupa, sähkölasku, vesilasku jne jne......eli suurin osa palkasta sinne menee. Me laskettiin sillon joskus mitä suunnilleen kuussa menee kaikkeen ja sen...
  8. H

    Mä olen niin onnellinen! (*turhaa* asiaa 1,5veen nukahtamisesta)

    Kokemuksesta voin sanoa että tuo TODELLAKIN on innostumisen arvoinen juttu. Onnea :flower:
  9. H

    Terveydenhoitajan kotikäynti

    Näin. Ei tullut edes mieleen kahvia tarjota...
  10. H

    Te, joilla on yhteinen tili!

    Meillä on omat tilit ja sit yhteinen jolle joka kuukausi molemmat siirtää saman summan laskuihin, lainaan, ruokalaskuun jne. Näin molemmille jää sit myös omat rahat jotka saa käyttää mihin haluaa. Toimii meillä tosi hyvin. Niin ja lapsilisät tulee mun tilille, mä sitten ostelen muksuille...
  11. H

    Huutis-apuja..

    Kymmenestä yläosasta menee samanverran pk:ta kuin esim. kymmenestä yläosasta, kymmenestä alaosasta, ulkovaatetuksesta ja kengistä.....itse ainakin ostaisin isomman paketin kerralla. Tai sitten ihan yksittäin.
  12. H

    Päivitetty kaikki palstailijat lista

    Nikkini voisi päivittää listaan, ent. manta amalia :wave:
  13. H

    Tytön nimeksi tuli.. Mielipiteitä?

    Kiva nimi :)
  14. H

    Minkä kokoinen perhe ja paljonko neliöitä?

    2 aikuista, 3 1/2 lasta :D ja asuinpinta-ala 180neliötä.
  15. H

    Arvatkaa mitä painan? *Kuva*

    Oho, mä oon 171cm pitkä ja painan 63-64kg ja mulla on melkolailla samalainen kroppa paitsi pienemmät rinnat. Kai sulla se paino on siis rinnoissa :D
  16. H

    Apuja: keraaminen liesi & liesisuoja?

    Meillä oli keraamisessa liedessä juuri noilla lisä-osilla liesisuoja kiinni. Piti tosin olla tosi hyvä kaksipuoleinen teippi ennen kuin pysyi, eli ei millään halppis-teipillä pysyny ollenkaan.
  17. H

    Olen uusperheen äiti, kysy mitä haluat.

    Ei paljon sen kummempia fiiliksiä kuin omistanikaan. Tuossa ne ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan, koko paketin mä sillon aikoinaan omakseni otin.
  18. H

    Olen uusperheen äiti, kysy mitä haluat.

    Jos haluat.
  19. H

    millaisia rapumiehet ovat?

    Pyh!!
  20. H

    iltapalaehdotuksia

    Me tehdään lämppäreitä, nam!

Yhteistyössä