Arvatkaa mitä painan? *Kuva*

  • Viestiketjun aloittaja Läski
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Oho :eek:. Mun piti tulla veikkaamaan että sä painat varmaan 68kg. Jestas nainen!! Mun mielestä sulla on oikein kaunis vartalo. Pieni pömppä, mutta ei lainkaan paha.

Sulla on siis about 13 kiloa ylimääräistä ja mulla on about 17 kg ylimääräistä. Sä näytät todella hyvältä ja mä näytän... no, helvetin lihavalta :D.

Muoks: ja meikäläisen vaatteissa on kyllä enimmäkseen pari äksää ennen ällää :D.
Kiitos sulle :) Aika jännää, miten joku oikeasti voi luulla noin ... :D Oon TODELLA yllättyny o_O
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mä uskon vaikka arvasinkin pahasti pieleen. Ap:llä on kuitenkin paksut kädet ja isot rinnat.
Ja vaatteilla saa läskejä kursittua ns. piiloon.
No saa, mutta tää paitavalinta on ihan sen takia, että sillä ei saa kursittua mitään piiloon. :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Palstalaiset on tosi huonoja veikkaamaan painoa. :D Mä olisin veikannut tasan 80kg. En kyl ymmärrä, miten joku voi arvata, että 60kg.
?!! No samaa mietin minä, olin ihan varma että lähes kaikki vastaukset tulee olemaan jotain 75kg-85kg. :eek: En millään ilveelläkään uskonut, että joku voisi oikeesti luulla että mun paino alkaa kutosella :LOL:
Mä ainakin vertasin ap sun vartaloa omaani ja sitä kautta lähdin miettimään painoasi. Jos sä olet puolet pienempi kuin minä, niin ethän sä silloin voi painaa paljon. Siis niin mietin.

Ja Empuu: mulla ja aloittajalla on suunnilleen neljän kilon heitto ylipainossa ja hän todellakin on huomattavasti pienempi kuin minä. Eli tolleen suhteutettuna mä varmaan painaisin sun mielestäsi 150 kg :D.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyl usko. Mä painan 74kg ja olen 161cm pitkä ja näytän huomattavasti lihavammalta.
No usko vaan, en huijaa.

Tai jos sä vaan luulet näyttäväs :)
No en luule. Kyl mää nyt omasta ruhostani olen viime aikaisia kuvia nähnyt. Vyötärönympäryskin on 98cm.
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mä uskon vaikka arvasinkin pahasti pieleen. Ap:llä on kuitenkin paksut kädet ja isot rinnat.
Ja vaatteilla saa läskejä kursittua ns. piiloon.
No saa, mutta tää paitavalinta on ihan sen takia, että sillä ei saa kursittua mitään piiloon. :D
Ehkä ei mutta monesti vatsassa on sitä massaa enemmän kuin luulisikaan.
Mäkin painoin ennen lähes 90 kg, nyt 73 kg eli normaalipainoinen mutta mahaa on edelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Palstalaiset on tosi huonoja veikkaamaan painoa. :D Mä olisin veikannut tasan 80kg. En kyl ymmärrä, miten joku voi arvata, että 60kg.
?!! No samaa mietin minä, olin ihan varma että lähes kaikki vastaukset tulee olemaan jotain 75kg-85kg. :eek: En millään ilveelläkään uskonut, että joku voisi oikeesti luulla että mun paino alkaa kutosella :LOL:
Mä ainakin vertasin ap sun vartaloa omaani ja sitä kautta lähdin miettimään painoasi. Jos sä olet puolet pienempi kuin minä, niin ethän sä silloin voi painaa paljon. Siis niin mietin.

Ja Empuu: mulla ja aloittajalla on suunnilleen neljän kilon heitto ylipainossa ja hän todellakin on huomattavasti pienempi kuin minä. Eli tolleen suhteutettuna mä varmaan painaisin sun mielestäsi 150 kg :D.
Oon nähnyt sun kuvia, enkä todellakaan arvaisi 150kg ja tuskinpa oot 2x ap:n kokoinen muutoin kuin omassa päässäsi :)

Mä oon ennenkin pistänyt merkille, että arvioidaan todella pieni paino. Kiinnostaisi siis tietää, kun täällä puhutaan paljon läskeistä, (että milloin läski teki sitä ja teki tätä ), niin miten isoja ne näiden juttujen läskit sitten on.

Apua, en osaa kirjoittaa ajatuksiani sanoiksi, ketään ei ole tarkoitus loukata, mä en vaan osaa. :attn: Ylipainoa on itsellänikin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Palstalaiset on tosi huonoja veikkaamaan painoa. :D Mä olisin veikannut tasan 80kg. En kyl ymmärrä, miten joku voi arvata, että 60kg.
?!! No samaa mietin minä, olin ihan varma että lähes kaikki vastaukset tulee olemaan jotain 75kg-85kg. :eek: En millään ilveelläkään uskonut, että joku voisi oikeesti luulla että mun paino alkaa kutosella :LOL:
Mä ainakin vertasin ap sun vartaloa omaani ja sitä kautta lähdin miettimään painoasi. Jos sä olet puolet pienempi kuin minä, niin ethän sä silloin voi painaa paljon. Siis niin mietin.

Ja Empuu: mulla ja aloittajalla on suunnilleen neljän kilon heitto ylipainossa ja hän todellakin on huomattavasti pienempi kuin minä. Eli tolleen suhteutettuna mä varmaan painaisin sun mielestäsi 150 kg :D.
Oon nähnyt sun kuvia, enkä todellakaan arvaisi 150kg ja tuskinpa oot 2x ap:n kokoinen muutoin kuin omassa päässäsi :)

Mä oon ennenkin pistänyt merkille, että arvioidaan todella pieni paino. Kiinnostaisi siis tietää, kun täällä puhutaan paljon läskeistä, (että milloin läski teki sitä ja teki tätä ), niin miten isoja ne näiden juttujen läskit sitten on.

Apua, en osaa kirjoittaa ajatuksiani sanoiksi, ketään ei ole tarkoitus loukata, mä en vaan osaa. :attn: Ylipainoa on itsellänikin.
Nojuu, nytkun aloin googlella etsimään vanhoja samankaltasia ketjuja kun tämä, niiin pitää myöntää että oikeessa olet :D Aika pieniä veikkauksia munkin mielestä. :eek: Ja siis nämäkin, mitä mä olen saanut, mä en vois ikimaailmassa painaa 60kg, tai edes 70kg tän näkösenä ...
 

Yhteistyössä