Hakutulokset

  1. Säde86

    Hellurei! Viime kerrasta on sitten aikaa. Poika syntyi viime kesänä ja nyt olen jälleen...

    Hellurei! Viime kerrasta on sitten aikaa. Poika syntyi viime kesänä ja nyt olen jälleen raskaana. Tammikussa tulee uusitulokas. Odotan innolla, mutta hieman pelkään kyllä tulevaa. Kun ikäeroa on vain se 1,5v.. iik :)
  2. Säde86

    olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

    Merywind! Oli kiva lukea sun kirjotustas, ihan kuin itse olisin kirjoittanut. :) Itselläni tänään rv 15+1 menossa ja kyllä sen tuntee, ainakin huomaa. Ja varsinkin itse huomaan raskauteni todella hyvin. Ihme juttu tuo kun ei painoa ole pahemmin tullut vieläkään, no ihan hyvä juttu...
  3. Säde86

    mikä olisi hyvä koti dopplerlaite??

    Olen kans ajatellut et tollanen olisi kiva laite, mutta uskon kuitenkin et sit kun se on kotona niin jääpi käyttämättä.. Toimiiko edes nuo kunnolla, kun noin paljon maksavat? Jotku voisi kertoa kokemuksiaan.. Olisi kiva! :)
  4. Säde86

    Olipas ihanaa käydä ultrassa, sieltä se heilutteli meille! <3

    Olipas ihanaa käydä ultrassa, sieltä se heilutteli meille! <3
  5. Säde86

    Keskiviikkona olisi sitten ihka ensimmäinen ja kunnon neuvolakäynti jossa hieman kuunnellaan...

    Keskiviikkona olisi sitten ihka ensimmäinen ja kunnon neuvolakäynti jossa hieman kuunnellaan uutta tulokasta! Jännittää, mutta hyvällä tavalla. :) Mentiin sitten kihloihinkin mieheni kanssa 11.11.11. Olen onnellinen! <3
  6. Säde86

    Raskauden ensioireet?

    Minulla on käynyt niin muutama vuosi sitten. Menin neuvolaan ja siellä asia todettiin ainakin varmaksi.
  7. Säde86

    Raskauden ensioireet?

    Itselläni ei ole tullut minkäänlaisia oksennus reaktioita, mutta haistan melkein kaiken aivan liian hyvin :) Ruoka tuoksuu aivan mahtavalle nykyään ja maistuu sitäkin paremmalle, melkein ihan sama mitä syö. Taidan lihota aika paljon odotuksen aikana, nyt jo alkanut vaatteet kiristää...
  8. Säde86

    Tupakkaa odotusaikana...

    Olen ihmetellyt samaa mitä sinä, miten se plussan näkeminen oikeesti voi muuttaa ihmistä niin yht´äkkiä. Jaa a, poltan edelleen. Olen viikolla 7:n nyt. Yhden päivän olin polttamatta, ja silloinkin oli tupakka mieles koko päivän. Yritän todenteolla lopettaa, tänään en ole polttanut, eikä ole...
  9. Säde86

    Vitamiinit

    Kiitos vastauksistanne! :flower:
  10. Säde86

    Vitamiinit

    Hei! Mitä mieltä olette noista vitamiinivalmisteista? Itse olen tavannut syödä niitä joka toinen viikko aina näin syksyisin/talvisin. Nytkin tuntuu siltä, että veto hieman hakusessa. Ajattelin vain, et saadaanko me raskaana olevat syödä niitä ihan normaaliin tapaan, kun tuossa purkissa ei...
  11. Säde86

    paljonx maxaa halvin raskaustesti??

    Olen niin samaa mieltä kanssasi! Olin 17 kun tulin ekaa kertaa raskaaksi, ja olin yksin silloisten ajatusten kanssa. Mietin päivästä toiseen mitä teen, kun kyseessä oli känninen ilta suhkoht ventoveiraan tyypin kans. Raskaus eteni viikolle 10. Päätin kertoa yhdelle kaverille, jonka kanssa...
  12. Säde86

    Tupakkaa odotusaikana...

    En sitä kyllä tarkoittanut että mulla menisi kaikki samalla tavalla kuin kaverilla. Mä en edes ymmärtänyt miksi kaverini poltti silloin, ihan viimeiseen päivää asti. Olen kyllä aina ollut sitä mieltä ettei tupakka ja raskaus kuulu samaan lauseeseen, mutta nyt kun se on omalla kohdalla niin se...
  13. Säde86

    Huomenta! Tuli eilen mieleen, et pitäis alkaa kirjottaa jonkinlaista päiväkirjaa tästä...

    Huomenta! Tuli eilen mieleen, et pitäis alkaa kirjottaa jonkinlaista päiväkirjaa tästä alkavasta odotusajasta. :cool: Olisi mukava varmaan lukea sitä sitten joskus myöhemmin, kun eihän ihminen kaikkea voi muistaa ilman muistiinpanoja. Nyt sitten päiväkirja ostoksille! :wave:
  14. Säde86

    Tupakkaa odotusaikana...

    Sellaisesta haluaisin kysyä, että te jotka olette polttaneet ennen odotusta niin oletteko te jatkaneet polttamista vaikka raskaustesti näytti positiivistä? Itse olen polttanut 10 vuotta ja toissa päivänä tein ensimmäisen testin joka oli positiivinen, olen tällähetkellä viikolla 5. Olen kyllä...
  15. Säde86

    Olen onnellinen! =)

    Olen onnellinen! =)
  16. Säde86

    voiko työterveyslääkärille mennä alavatsakipujen takia?

    Voin myös sanoa, että kyllä voi. Minäkin menin, kun oli kivut jo jatkunut kolme viikkoa. Ja tänään sain tietää virallisesti että olen raskaana. :)
  17. Säde86

    Raskauden ensioireet?

    Samanlainen olo minullakin. Ihan ihmeellinen.

Yhteistyössä