paljonx maxaa halvin raskaustesti??

  • Viestiketjun aloittaja iq
  • Ensimmäinen viesti
Siis miksi ihmeessä pitäisi kertoa? Vaikka menisi tekemään abortin niin sitä ei edes lääkäristä kerrota vanhemmille, joten...

Ja sinä et tiedä vaikka ap:n vanhemmat olis jotain sekopäitä jotka vetäis turpaan ja heittäis pihalle kuullessaan että tytär voi olla paksuna.
No siksi ihmeessä pitäisi kertoa, että tässä taitaa raskautta epäillä alaikäinen lapsi? Oletko vakavissasi sitä mieltä että alaikäisen on parempi elää tuollaisen salaisuuden kanssa ja valehdella kirkkain silmin kaiken olevan hyvin?
Valitettavaa, että se on niin yleistä kuin se on ja itse ainakin haluaisin tietää heti jos mun lapsella olisi tällainen tilanne.

Lähden myös siitä oletuksesta että siellä on ihan normaali perhe joka haluaa tietää jos lapsella on tuollainen ongelma. Joka ikinen normaalikin vanhempi tottakai suuttuu, mutta se riski on otettava.
 
Jos ei vanhemmille aijo kertoa, niin täytyy joka tapauksessa "hommata" joku täysi-ikäinen henkilö pitämään huolta jos kotona tekee lääkkeellisen keskeytyksen. Ja kaavinnassa ei pääse sairaalasta pois ilman että täysi-ikäinen henkilö tulee hakemaan.
 
jaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja pillipöllö;24705466:
Jos ei vanhemmille aijo kertoa, niin täytyy joka tapauksessa "hommata" joku täysi-ikäinen henkilö pitämään huolta jos kotona tekee lääkkeellisen keskeytyksen. Ja kaavinnassa ei pääse sairaalasta pois ilman että täysi-ikäinen henkilö tulee hakemaan.
No eihän. Mistä sä ton keksit?

Eiköhän sille ole ihan hyvä syy miksi laki on sellainen ettei vanhemmille kerrota lapsen abortista. Näitä hulluja vanhempia kun on olemassa, mm. niitä jotka tosiaan vetäisivät kamalat kilarit ja sitten niitä, jotka kuullessaan raskaudesta pakottaisivat lapsensa pitämään lapsen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24705379:
Tää on joku bugi joka hemmetin teinin korvien välissä. Porukoille VOI ja PITÄÄ kertoa vaikka kuinka hävettäs, sitä kutsutaan vastuun ottamiseksi teoistaan.
Olen niin samaa mieltä kanssasi! Olin 17 kun tulin ekaa kertaa raskaaksi, ja olin yksin silloisten ajatusten kanssa. Mietin päivästä toiseen mitä teen, kun kyseessä oli känninen ilta suhkoht ventoveiraan tyypin kans.
Raskaus eteni viikolle 10.
Päätin kertoa yhdelle kaverille, jonka kanssa hoidettiin asia pois päiväjärjestyksestä.
Tein abortin, koska en ollut valmis silloin äidiksi. Tiesin sen varmasti!
Abortin jälkeen minuun iski kuitenkin kahden kuukauden kestävä masennus, itkin aamuisin,päiväsin ja iltaisin, en syönyt, enkä pystynyt keskittyy mihinkään. Olin yksin vaikken oikeesti olisi halunnut olla.
Asuin silloin vielä myös isäni kanssa, ja loppujen lopuksi asia vain valkeni hänelle, olin ja olen vieläkin surullinen asian suhteen kun en kertonut hänelle silloin heti tapahtunutta. Hän olisi varmasti tukenut minua päätöksen kanssa, olisi se sitten mikä tahansa.
Tein oikein kun tein abortin.
Tämän jälkeen minun ja isäni välillä ei ollut mitään salattavaa. <3
 

Yhteistyössä