Hakutulokset

  1. l.love

    Tyttöystävä luulee, että olen empatiakyvytön.

    Moi öp! Kuulostat ihan omalta mieheltäni. :D Olisin voinut vaikka vannoa että olet hän mutta tietenkään et ole. Hän ei käy edes läpällä täällä. Eli siis samanlaisen tilanteen (tyttöystävänä) voisin antaa ehkä maailman tärkeimmnä vinkin. Naiset eivät tarvitse sirkustemppuja ja joka...
  2. l.love

    Nyt juhlitaan!!!!!!

    Jee siistiä! Onnea. :) - Lisa Love
  3. l.love

    Onko 28-vuotias liian vanha?

    Viimevuonna taisivat synnärillä sanoa että 28-vuotias on Suomessa yleisin ensisynnyttäjä. Ei todellakaan ole liian vanha MIHINKÄÄN kakskasi! Just hyvä jos siltä tuntuu että nyt niin ehdottomasti.
  4. l.love

    Minkä myynnistä poistuneen tuotteen haluaisit takaisin kauppoihin?

    Turkinpippuritangot! <3 Lapsuuden lempparini joka vaan katosi kaikista kaupoista jossain vaiheessa.
  5. l.love

    HuOmenta !!

    Huooomenta. Onhan sitä tullut herättyä jo tunteja sitten ja päivä aloitettu hitaalla perheen yhteisellä aamupalalla. Jaksaispa itse leipoa edes sämpylöitä. :D BootyPeppi oot kyllä aikamoinen emäntä kun jaksat aina laittaa pöydän koreaksi.
  6. l.love

    Onko muita jotka tykkää Doctor Whosta? Nyyh, jäi eilinen jakso tallentamatta

    Ai onko?! On. :D Ja mukava huomata etten ole ainut joka on menettänyt sydämensä Tohtorille. Itseasiassa tässä juuri imdb:sta tsekkailin montako kautta noita (uudempia) jaksoja on tehty. Yle Areena on pelastanut minutkin monesti. Matt Smith on lempi tohtorini. <3
  7. l.love

    Hyvää uutta vuotta immeiset!

    Jees! Olkoon ensi vuosi hyvin hyvä kaikille.
  8. l.love

    Turhista Yösyötöistä irti?

    Moi VanillaNinja, kiva kuulla susta (teistä) edes jotain. :) Mulla on myös sama "ongelma". Oma pikku ketaleeni haluaa mussuttaa tissiä vähintään kahden tunnin välein vieläkin näin 7kk iässä. Ollaan koetettu vaikka mitä ja mikään ei tunnu tehoavan. Sylissäpito ja selän silittely ovat ehkä...
  9. l.love

    Kaikki sen tietää, että olen

    No teikä osaa. <3 Oon aina ollut hiukan kateellinen osaamisestasi ja innostuksestasi käsitöitä kohtaan. - Lisa Love
  10. l.love

    Mistä olet aina haaveillut kotiisi...?

    Tulisi mieleen vaikka mitä mistä haaveilisin nyt kotiini mutta aina olen haaveillut kunnon leffahuoneesta. Siellä hoidettais tietysti konsolipelaaminenkin sopivasti. ;) Olohuone on muihin hommiin meillä kotona nykyisin. Monien muistan (varsinkin naisten) tavoin haaveissani siintää kunnon...
  11. l.love

    Saatteko aina puhtaat pyykit heti kaappeihin?

    Hahah. :D Meikellä roikkuu korissa edelleen rytyssä eilen aamulla pesemäni kahden koneellisen pyykit. En vaan jaksa välittää tarpeeksi saadakseni ne heti viikattua ja kaappeihin (kaksi eri huonetta vain jonne ne tarvitsisi viedä). Morjens!
  12. l.love

    Äitiyteen, raskausaikaan tai perhe-elämään keskittyviä blogeja!!!!

    Mou. Meikä aloitti blogin kirjoittamisen raskaana ollessani ja jatkuu vaan edelleen vaikka pieni kelmi on syntynyt 5kk sitten. Perus meininkiä. http://ketustelua.blogspot.com
  13. l.love

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Meikälä ei ollut raskausaikana eikä synnytyksen jälkeen mitenkään erikois hormoni olotiloja.. Tai erikosi käyttäytymistä. Siis mitään. Enkä ollut valmis äidiksi vai mitä häh? :D Jotenkin musta kyllä tuntuu että oon vääränlainen tyyppi koska en ole omannut noita äitihormoneita YHTÄÄN. Silti...
  14. l.love

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Ompas meidän ketju tippunut alas! Möh. Kyllä musta on edelleen kiva lukea kuulumisianne vaikka vauvat olisivatkin syntyneet ja kirjoitella itsekkin. :=) Onnea VanillaNinjalle ihan älyttömänä. <3 tiirariikoselle myöskin onnea kovasti todella pienestä vauvasta. Miltäs näyttää...
  15. l.love

    G: pukeutumistyylisi?

    Ihan sama meininki! En ostanut edes raskaana kuin pari suurempaa toppia itselleni. Isomman koon vaatteita sain lainaan siskoltani. Huh. Tänä kesänä on tullut pukeuduttua ainoastaan ylisuureen mekkoon, shortseihin ja toppeihin (joista on helppo kaivaa tissi esiin!). Ennen raskautta hameet ja...
  16. l.love

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Ai en edes tiennyt että noista neuvolassa annettavista rokotteista voisi kieltäytyä. O___O Ei käynty mielessäkään kyllä. Meitä jopa kehotettiin menemään rokotetutkimukseen jossa siasi ilmaiseksi muutaman muun rokotteen joita tarvitsee jos matkustelee ulkomailla. Ei sitten kuitenkaan (näköjään)...
  17. l.love

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Sitten vaan vielä olemista ja odottelua. :) Ah keksisin itse ainakin 10 juttua mitä tekisin odottaisin vielä esikoistani. Esim. Katsoisin Buffya rauhassa. :D
  18. l.love

    MItä sellaista sinulla on sisustuksessa, mitä muilla EI OLE?

    Heheh.. On tullut naurettua että varmana vahingossa mennyt television läheisyyteen seinälle sammutuspeite muuton yhteydessä. Ei se mikään vahinko tai läppä ollut. Mies oli ripustanut sen siihen tahallaan vanhan televisiomme takia. Eli meillä on tässä olohuoneen keskiössä sammutuspeite seinässä...
  19. l.love

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    VanillaNinja tiedä vaikka oot jo nyt jossain synnärillä. ;) Tidiidii. Itellähän ei ollu ees mitään kovia suppareita ennen niitä "oikeita" eli synnytyksen käynnistäviä vai mitä lie kohdunkaulaa pehmentäviä supistuksia. Perus ei kipeitä mutta maha kovaks ja kumma olotila. En oo kyllä itkekään...
  20. l.love

    BABYBJÖRN ja Kaksplus.fi kysyy: Oliko BABYBJÖRN Miracle rintareppua helppo käyttää?

    Kyllä reppua on helppo ja miellyttävä käyttää. Kuin kantaisi täysin normaalia "koulureppua" etupuolella tosin vauva kyydissä. Olen aina itse ollut näitä perus reppujen enkä olkalaukkujen ystävä. :D Tuplakuplan mainitsema repun helppo säätömahdollisuus erikokoisille ihmisille toimii meidänkin...

Yhteistyössä