HuOmenta !!

"äityli"
Aurinkoista huomenta Itä - Suomesta !

Tänään olisi minulla ajomatka täältä Helsingin seudulle , huomenna sieltä esikoinen kyytiin lentokentältä ja sitten takaisin ajo kotiin.
 
Minni-hiiri harmaana
Vieläkin harmittaa eiliset 1-vuotissynttärit: Lapsella kaapillinen ihania vaatteita ja hän vietti syndet virttyneessä potkarissa :(

Olisin tietty itsekin voinut vaihtaa ne vaatteet, mutta ei siinä hulinassa tullut mieleen.
 
*****Kesähuomenta!*****

Koko yö valvottu taas ja odottelen tässä sadetta, kun on kerran luvattu.

Jotain shoppailua on tänään pakko suorittaa.
Stokkallekin kannattaisi mennä käymään, mutta sen pystyy ehkä siirtämään maanantaille, niin ei tarvitsis liikaa käyttää aikaa noihin nyt.
Ja on niiden verkkokaupassakin sitten jotain juttuja.
 
Minni-hiiri harmaana
Ei onnistunut edes kynttilänpuhalluskuva. Mukula ei halunnut/osannut puhaltaa kynttilää - sen sijaan haukkas palan kakkua.

3-vuotias taasen sotki juhlakenkänsä koiran "semmoseen", miltä tuolla ei voi välttyä :x Hänelle tais kumminkin olla tähtihetki syöttää ihan ite heinää hevoselle ja sanoi lähtiessään että "oli kivaa" :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28614344]Tuliko sitä teilläkin harrastettua aamupanoa? Meillä ainakin. :)[/QUOTE]

Tuskinpa nyt muuten vaan tähän aikaan hereillä kukaan. Sanoisin että ihan varmasti on. ;)
 
Minni-hiiri harmaana
Huomenta. Kaksi leipää tullut uunista ja juustokakku on pakkasessa. Nyt uunissa on pannukakku ja suolainen piirakka odottaa jo kovasti uunia. Tänään kamut tulevat brunssille :heart:
Ihanaa! Leivän haju on jotain ihanaa - tosiaan.
Minä muistan aikoinaan, kun lapseton tätini ei mitenkään hyväksynyt minua. Jos sain matikan kokeista kasin - katastrofi! Piti saada kymppi.

Kerran hän soitti minulle kysyäkseen mitä teen. Paistoin leipää. Sekään ei kelvannut: "Eikö parenpaa tekemistä ole" -tuli kysymys... OMG
 
Ihanaa! Leivän haju on jotain ihanaa - tosiaan.
Minä muistan aikoinaan, kun lapseton tätini ei mitenkään hyväksynyt minua. Jos sain matikan kokeista kasin - katastrofi! Piti saada kymppi.

Kerran hän soitti minulle kysyäkseen mitä teen. Paistoin leipää. Sekään ei kelvannut: "Eikö parenpaa tekemistä ole" -tuli kysymys... OMG
Kiva täti :) Joo tääl on oikein ihanat tuoksut nyt ja kohta laitan muut herkut valmiiksi ja esille. Vieraat alkaa kohta tulla :)
 
Huooomenta. Onhan sitä tullut herättyä jo tunteja sitten ja päivä aloitettu hitaalla perheen yhteisellä aamupalalla. Jaksaispa itse leipoa edes sämpylöitä. :D BootyPeppi oot kyllä aikamoinen emäntä kun jaksat aina laittaa pöydän koreaksi.
 

Yhteistyössä