Hakutulokset

  1. J

    Riihimäki-Hämeenlinna Äidit hei!

    Moi! Me asutaan Hattulassa, missäs te jenni89? Autolla päästää liikkuu joka toinen viikko aamupäivisin/päivisin et puistoilukin onnistuu :) Toki myös jos Mamitsu87 jaksaa ajella, niin nähtäis mielellää teitäkin :)
  2. J

    Riihimäki-Hämeenlinna Äidit hei!

    Heippa! Ollaan nyt oleiltu täällä Hämeenlinnassa pian kuukausi ja olisi mukava nähdä muita äippiä. Ja etenkin vanhempi poitsu kaipailis leikkiseuraa :)
  3. J

    Riihimäki-Hämeenlinna Äidit hei!

    Tuleehan tota matkaa reilu 80 km ja luultavasti joutuu tekee liki 12h työpäivii et oon melko lailla yksinää noitten muksujen kans koko huhtikuun, kun ei oo autookaan. Paitsi jos kämppä löytyy aiemmin ja pääsis muuttaa esim.puolesta kuusta :) Kyllä tääkin asia taas järjestyy, jos ei hyvin, niin...
  4. J

    Riihimäki-Hämeenlinna Äidit hei!

    Meillä tosiaan muutto 30.4 Hämeenlinnaan/lähiseudulle. Meillä ei oo vielä asuntoa, mut miehel alkaa työt jo 2.4, joten ois pakko se kämppä löytää tässä ajassa :) Ois kiva juu tavata, palaillaan vaikka asiaan sit kun me ollaan löydetty asunto :)
  5. J

    Riihimäki-Hämeenlinna Äidit hei!

    Moi!täällä 27 v äippä jolla 06/11 ja 02/08 pojat. Muutetaan Hämeenlinnan seudulle touko/kesäkuussa ja olis kiva saada pojille ja äitille seuraa uudelle paikkakunnalle :)
  6. J

    Äitejä Hämeenlinnasta? :)

    Moikka! Ollaan muuttamassa Hämeenlinnan seudulle touko/kesäkuussa ja olisi kiva saada puistoilu/kahvittelu tms. seuraa sekä äipälle 27 v että pojille 4v ja 9kk :)
  7. J

    häkämyrkytys

    oltiin mökillä uuden vuoden aikaa ja lämmitettii kamiinaa. Sanoin miehelle et kattoo et puut on palanu kunnol, mut ilmeisesti ei.. meiän pien 8kk oksens loppuillan sen jälkee ku olin imettäny. Yöllä miehel oli huono olo ja pyörrytti, mulla oli kans huono olo ja pyörryin eteisee,seuraavana...
  8. J

    uhmisten äitejä?

    Mulla siis pojat 2/08 ja 6/11. Isommalla paha uhma. Tänään kävin isomman kanssa hakemassa postipakettia. Jonoa oli edessä ja takana ja väsynyt poika mukana. Nooh, ensin pikku herra koski JOKA paikkaan siinä hiton postissa ja kielsin sitä koko ajan. Meiän vuorolla poika ois halunnu tulla...
  9. J

    Olenko minä vaan tosikko vai onko mulla oikeus loukkaantua?

    Noh, meiän äiti taas odotti kovasti tyttöä kun olin ekan kerran raskaana. Ei kerrottu kumpi on tulossa, joten yllätys oli valtava kun tulikin poika. Äitistä ei sit eka onnitteluiden jälkeen kuulunut 3 viikkoon juuri mitään. Kertoi myöhemmin et oli ollu niin järkyttynyt. Siis oikeesti. Olin ihan...
  10. J

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    Mulla tuli eka raskaudesta n.17 kg, joista 15 lähti vuodessa, 2 kg jäi roikkuu. Nyt toisesta synnytyksestä 4 kk ja tässä raskaudessa tuli 15 kg ja oon samassa painossa, kun ennen ekaa raskautta. Syön kyllä ku hevonen, mut niin tekee poikakin :)
  11. J

    Lahdesta tai Lahden seudulta seuraa kaipaavia mammoja?

    Ulkoilu, leikki yms.seuraa kaipailevat myös 3,5 v. ja 4kk poitsut ja 26v. äippä Lahesta.

Yhteistyössä