Hakutulokset

  1. S

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Mulla on oireena vain arat rinnat ja välistä pientä kipuilua alavatsalla. Pahoinvoinnista en onneksi ole kärsinyt yhdessäkään raskaudessa. Vatsaa turvottaa ja kamala mässäilyhimo (joka johtuu todennäköisesti tupakoinnin lopettamisesta heti plussan jälkeen). Eka neuvola on 5.8, tuolloin olisi...
  2. S

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Täältä myös uusi ilmoittautuu joukkoon :) Eli laskettuaika olisi 11.3 ja odotan neljättä rakkauspakkausta. Tämä olisi meille iltatähti ja viimeinen laatuaan jos kaikki menee hyvin. Isommat lapset on vuosimallia -03,-05 ja -09. Laitan myös fb. pyynnön
  3. S

    SEINÄJOKI

    Annu84. Meillä näyttää olevan samassa kuussa syntyneet nuorimmaiset. Meiltä löytyy 6,5v poika sekä tytöt 4,5v ja 9,5kk. Käyn pienimpien kanssa avoimessa päiväkodissa, joka on avoinna joka ke ja to ja sijaitsee kasperissa.
  4. S

    Pyhäjärvi

    Hei! Löytyykö täältä ketään Pyhäjärveltä tai lähistöltä? Meillä olis tarkoitus muuttaa sinne miehen työn perässä joko tänä tai ens vuonna ja olis kiva tutustua ihmisiin sieltä suunnalta ja kuulla vähän paikasta :) Meidän perheeseen kuuluu minä -82, mies -80, poika -03 ja tytöt -05 ja -09
  5. S

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Eemelin äiti: me oltiin samaan aikaan synnärillä :) Nähtiin sinä päivänä kun saitte pojat osastolle
  6. S

    Seinäjoki!

    Täällä myös kolmen lapsen äiti seinäjoelta, lapset 6v, 4v ja pian 5kk. Asustellaan alakylässä, mutta autolla pääsen liikkumaan ympäri seinäjokea :)
  7. S

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Löysinkin ryhmän ja pyysin päästä jäsenekis :)
  8. S

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Hei kaikki! Kirjoittelin jonkun verran odotusaikana, mutta sitten se jäi. Mutta meille syntyi tyttö 15.5 suunnitellulla sectiolla. Tytön nimeksi tuli Iida elisabeth. Iida on tosi kiltti vauva ollut koko ajan, toisin kuin nuo kaksi isompaa olivat. Nyt uusimpina juttuina on ollut liikkumaan...
  9. S

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    anuaanua: Meille tehtiin kakkosen kanssa suunniteltu sektio ja olin sairaalassa 3vrk, vaikka mullekkin sanottiin että 5 pitää olla. Se vaan riippuu äitin ja lapsen voinnista. Nyt on sama edessä ja toivottavasti ei tartte kauemmin siellä olla. Saako udella, että lupailtiinko teille sunniteltua...
  10. S

    Hyvä kantoliina/reppu vauvalle?

    Onkos kellään kokemusta Hotslingsin kantopussista? Se näyttää niin helpolta ja hienolta? Eikä hintakaan ole kovin kamala...
  11. S

    Hyvä kantoliina/reppu vauvalle?

    Siis ei juurikaan tuollaista, se löytyy jo ja en tykkää.
  12. S

    Hyvä kantoliina/reppu vauvalle?

    Eli mikä on paras pienelle ja ennen kaikkea helpoin? Rintareppu (perus emma yms.) ei käy, ne on kamalia päällä. Tekisi siis mieli hommata, mutta en tiedä mikä olis hyvä ja helppo aivan vauvasta alkaen.
  13. S

    ***KOLMATTA ODOTTAVAT***

    Meille olis kanssa kolmas tulossa. Meillä perheeseen kuuluu poika pian 4,5v ja tyttö pian 3,5v sekä nyt mennään rv24. Eli laskettuaika on 14.5. Meillä oli kanssa aika yllätys koko plussa, piti lapsiluvun olla täynnä jo. Mutta ihana yllätys on ollut ja kaikki jo kovasti vauvaa odotetaan. Mä oon...
  14. S

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Pian 3 x äipälle oikein paljon onnea :flower: Pinnasänky: Meillä ostettiin tyttöä odottaessa jo brion pinnasänky ja on kyllä ollut hyvä ostos! Tukeva ja hieno :) Oli silloin plussatarjouksena cittarissa. Varpajaiset: Mies ei varmaan pidä (?), lähtee toukokuun lopussa viikoksi pelaamaan...
  15. S

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Vielä tuohon erbin pareesiin: Mulla oli siinä pelvimetria (?) kuvauksessa yksi mitta vähän liian pieni, mutta lääkäri oli meinannut että pieni lapsi mahtuu. Kun makasin osastolla käynnistystä odottaen (vedet oli jo mennyt kotona) rv39 sanoi lääkäri mulle, että naiset synnyttävät oman kokoisia...
  16. S

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Pakko kommentoida tähän. Meillä poika syntyi 3100g ja 49cm, niin vaikka oli noin pieni niin jäi jumiin hartioista ja hänelle tuli synnytyksessä erbin pareesi. Onneksi ei ollut olkahermopunos katkennut vaan venynyt ja vaiva parani intenssiivisellä jumppaamisella. Tämän vuoksi siis meillä ei enää...
  17. S

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Päivittäin oon käynyt teitä lukemassa, mutta oon laiska kirjottamaan... Mutta tänne kuuluu hyvää. Vauva ei rakenneultrassa suostunut jalkojenväliä näyttämään, mutta kaikki oli hyvin. Pää oli alaspäin ultrassa ja nyt tuntuu olevan ns. vinottain. Ottaa aivan...
  18. S

    Äitejä Seinäjoen seudulta?

    Hei! Täältä löytyis yksi. Oon 26v ja asutaan täällä alakylässä. Perheeseen kuuluu myös poika 09/03 ja tyttö 10/05. Kolmosen la on 05/09. Koska ootte muuttamassa tänne?
  19. S

    Illan peli

    miks se häntä ei lähde, vaikka 10 min sitä naputtelin sitä kissaa?

Yhteistyössä