Hakutulokset

  1. V

    Helmikuussa Puerto de la cruziin

    Olisi tarkoitus lähteä kaksistaan 4,5v. lapsen kanssa. Hotelli joko Casablanca tai Xibana park... Onko kenelläkään kokemuksia ko. hotelleista? Casablancassa pitäisi olla lämmitetty allas, mutta miten mahtaa olla käytännössä sen lämpimyyden laita? Siellä Loro-puistossa varmasti käymme, mutta...
  2. V

    Kuka on synnyttänyt yksin?

    No joo... Ainahan sitä yksin tuossa tilanteessa ollaan, tavallaan... Minulla ei synnytyksissä ollut ketään tukihenkilöä. Ekaan pyysin siskoa. Hän lupasi tulla ja paljon asiasta keskusteltiin etukäteen. Vannoi tulevansa mukaan tueksi. No, eipä ehtinyt... Salista vielä soitin neljän aikaan...
  3. V

    Kysymys uimahallireissuista

    Eli... Milloin mielestänne pojan pitäisi siirtyä miesten pukuhuoneeseen kun käydään uimahallissa/kylpylässä? Ja minkäikäisenä olette näin tehneet oman poikanne kohdalla. Nimenomaan niin, että hän menee sinne siis yksin, ilman ketään aikuista miestä kaverina. Minulla asia ei ole vielä...
  4. V

    Nettilukioon?

    Laitan tännekin osioon kyselyn... Onko kukaan opiskellut netin kautta ja mitä kokemuksia? Tällaista ajattelin... http://www.nettilukio.fi/tervehdys.htm Mulle tulisi tosi pitkät koulumatkat jos pitäisi kokopäiväisesti opiskella, enkä haluaisi vielä lapsille pitkiä hoitopäiviäkään kun nuorempi...

Yhteistyössä