Matkatoimisto Apollomatkat tiedotti perjantaina aloittavansa seiväsmatkat Länsi-Afrikan Gambiaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sillein tämä on epäreilua sukupuolten välillä, että persu kun tuo Venäläisen tai Thaikkuvaimon, niin yhteistä kieltä ei tarvita. On vain "rakkauden kieli" ja oleskelulupa napsahtaa.

Nainen joutuu samassa tapauksessa selvittelyyn, kun on "joutunut huijatuksi" ja on mahdollisesti "rikoksen uhri" eikä kyse ainakaan voi olla mistään "rakkaudesta".

Tässä on todella voimakkaat kaksoisstandardit perussuomalaisten johtaman migrin toimesta
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa.

Itse uutiseen: hieno homma. Soisin useammallekin naiselle seksiturismin ilot, jos heillä suinkin on siihen taipumusta. Sitä en kannata, että sieltä ulkomailta väen väkisin rahdataan puolisoita Suomeen. Nimenomaan se seksiturismi on hyvä juttu.
 
vierailija
Paljonko sä joudut maksamaan gambialaisille miehille seurasta?
Ja mistähän teit oletuksen, että mulla olis omakohtaista kokemusta asiasta? Mä en maksa seurasta kenellekään ja vielä vähemmän Gambiassa tai missään muuallakaan, mihin pitää lentää, sillä olen lentopelkoinen ja sinne ei taida muuten päästä kovin kätevästi. Mutta, kun oletuksen tielle lähdettiin, niin paljonkos sinä sitten maksat niiden alaikäisten teinien panemisesta? Voidaan sitten verrata, jos joku uskaltaa paljastaa tuon Gambian tilanteen.
 
vierailija
Ja mistähän teit oletuksen, että mulla olis omakohtaista kokemusta asiasta? Mä en maksa seurasta kenellekään ja vielä vähemmän Gambiassa tai missään muuallakaan, mihin pitää lentää, sillä olen lentopelkoinen ja sinne ei taida muuten päästä kovin kätevästi. Mutta, kun oletuksen tielle lähdettiin, niin paljonkos sinä sitten maksat niiden alaikäisten teinien panemisesta? Voidaan sitten verrata, jos joku uskaltaa paljastaa tuon Gambian tilanteen.
Ja tarkoitan siis thaiteinejä.
 
vierailija
Ihan sama kuin nämä keski-ikäiset isomahaiset olutvalaat matkustava Thaimaaseen.
Keski-ikäiset naiset matkustavat näemmä Gambiaan ja samaa asiaa hakemaan.

Osa näistä tuovat näitä ulkomaan iloisia "työläisiä" eläteikseen Suomeen, kuten täällä palstamiehet ovat kertoneet "rakkausavioliitoistaan".

On tavaraa myynnissä ja on ostajia.
 
vierailija
Rahalla saa ja lentokoneella pääsee.
 
vierailija
Luin jostain, että Suomessa hankitaan enemmän koiria kuin tänne syntyy vauvoja. Eikö kaikki ole loppujen lopuksi yhdentekevää tässä maailmassa?
Vauva av:lla oli keskusteluketju Apu-lehden kolumnista, jossa kirjailija Anna-Leena Härkönen veistelee huumoria lumihiutalelapsista. Ketju on jo poistettu. Luin sitten lehden sivulta hänen toisenkin kolumnin ikääntymisestä. Vauva av:n toisessa ketjussa pohditaan kannattaako enää viisikymppisenä etsiä itselleen miesseuraa. Minulla aika kuluu rattoisasti lukemisen parissa. Hyvä kun ehdin lukemisen välillä toimittaa juoksevat asiat. Olen lukenut Härkösen kirjoja, ja yhdessä niistä on hänen omistuskirjoitus. Kyllä naisella pitää olla kova mieskaipuu, jos täytyy lähteä meren taakse etsimään onneaan. Eikö ensin olisi viisaampaa chata netissä ettei tarvitse polttaa nahkaansa hiekkarannoilla tai roikkua baareissa pilkkuun asti?:
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
hieno homma, pyydä tilinro yyveenä
Sinun ei tarvitse huolehtia tilisiirroista. Viehkeä Only fans-tyttönen odottaa sinua lentokentän aulassa nimikyltin kanssa. Hän ojentaa sinulle matkaliput ja mojauttaa suukon poskellesi. Jos sallit, hän ottaa myös valokuvan tähän ketjuun todisteeksi lähdöstäsi. Samassa koneessa tulee Suomeen nuori gambialaismies tekemään lehtijuttua Seiskaan. Taustalla pyörii tehokas tiimi, jolle tässä maailmassa mikään asia ei ole uutta ja vierasta. Kun vetää Panua pintaan, vanhakin näyttää nuorelta. Vanha mainos, joka juolahti mieleeni Seiskan haastateltavien perässä juoksevasta Hörköstä. Sen lupaan kautta kiven ja kannon, ettei Panu saa minua ikinä kiinni.
 
hieno homma, pyydä tilinro yyveenä
Ruuttis täydentää palveluvalikoimaa. Vanhempiin valkoisiin herrasmiehiin painottuva maku (esim. @Echo ) ei välttämättä löydä sopivaa tarjontaa Gambiasta. Lisäksi Ruuttis tarjoilee myös tuhtia syötävää, esim. tätä mustavalkoista.



Minä olen mustavalkoisjahdissa jossakin muualla. Ruutiksen asiakkaat voivat siis rentoutua rauhassa.
 
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis
vierailija
"Darwinin painajainen
(Darwin's Nightmare)
Suomessakin syötävästä niilinahvenesta tuli Afrikassa Victoriajärven painajainen. Dokumenttielokuva kehitysyhteistyön vääristymistä, aseiden salakuljetuksesta ja afrikkalaisesta todellisuudesta.
O: Hubert Sauper T: Mille et Une Productions, Ranska 2004"

Ilmiössä on kyse erityisesti siitä, että keski-ikäiset länsimaalaiset naiset matkustavat maahan etsimään seuraa paikallisista nuorista miehistä.
Btw
 
"Darwinin painajainen
(Darwin's Nightmare)
Suomessakin syötävästä niilinahvenesta tuli Afrikassa Victoriajärven painajainen. Dokumenttielokuva kehitysyhteistyön vääristymistä, aseiden salakuljetuksesta ja afrikkalaisesta todellisuudesta.
O: Hubert Sauper T: Mille et Une Productions, Ranska 2004"


Btw
Victoriajärveltä Gambiaan on lyhimmilläänkin yli 4000 km...
 

Yhteistyössä