Hakutulokset

  1. mmay

    Milanna, miksi levität muiden kuin omien lasten kuvia/videoita nettiin ?!!

    Siis puhutaanko täällä edelleen Milannasta? Terveisin v. 2011 viimeksi palstaillut
  2. mmay

    Mihin asti teillä nukutaan aamulla?

    Meidän 2v menee nukkumaan 20.00-21.30 välillä ja herää 07.00-08.00 aikoihin. Päivällä nukkuu päikkäreitä noin 2 tuntia :)
  3. mmay

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Minäkin tulisin mielelläni mukaan porukkaan! Eli olen 21v ja odotan ensimmäistä, LA on ensiviikolla. Laitan myös yv:tä Cetinjelle! :)
  4. mmay

    Lohjalta äitejä?

    Juu, eli osoite on slack_s@wippies.fi sinne voi kirjotella :)
  5. mmay

    Lohjalta äitejä?

    Täällä kans yks parikymppinen odottaja Lohjalta. Laskettuaika on toukokuussa ja olis tosi kiva saada seuraa muista odottajista :) Ootteko pitäny yhteyttä sähköpostin kautta vai miten? Ite oon kans aika huono pitämään netin kautta pelkästään yhteyttä, (varsinkin näin julkisella...
  6. mmay

    Ovatko Samsungin simpukkaluurit helppoja käyttää Nokiaan tottuneelle?

    Ihan yhtä helppo on kuin Nokia. Alle viidellä kympillä saa perus simpukan missä ei tosiaan ole muuta kuin soitto ja viestiominaisuudet ja ehkä kalenteri ja herätyskello. Samppareissa on muutenkin selkeämmät näppäimet kuin Nokian perusmalleissa. Jos Samsung tuntuu liian monimutkaiselta, on toki...
  7. mmay

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Ilmottelisin itteni vielä mukaan tähän porukkaan! Alusta asti olen silloin tällöin seuraillut, ja nyt sitten ajattelin että olis ihan mukava jakaa omiakin fiiliksiä täällä :) Tiivistettynä omia juttuja: raskausviikkoja kasassa nyt 12+5 eli LA on 15.5. Raskaus ollut suhteellisen rankka...

Yhteistyössä