Hakutulokset

  1. S

    Millä mittaa vauvan päiväuniin?

    Luulisin että meidänkään vauvalla ei vielä ole se aika, että voisi yrittää vain jättää omaan sänkyyn, sen verran lohduttomasti itkee ellei nosteta sängystä ylös, kun päiväuni kunnolla katkeaa. Mutta tänään onnistuin ekaa kertaa "tassuttamaan" vauvan takaisin uneen, ja nyt onkin vedellyt sikeitä...
  2. S

    Millä mittaa vauvan päiväuniin?

    Soppe, sanoit että poika "oppi nukahtamaan itsekseen" parissa päivässä. Millä tavalla harjoittelitte? Ja EtelänHetelmä, tuota itsekin toivon, että tämä olisi joku kehitysvaihe ja menisi ohi ajanoloon. Näin arveli neuvolan terkkarikin, koska vauva kuitenkin aikaisemminkin nukkui myös ainakin...
  3. S

    Millä mittaa vauvan päiväuniin?

    Otsikossa se kysymys tulikin: vauva tasan 3kk on oikeastaan kokonaan lakannut nukkumasta pitkiä päiväunia, ja kaikki päikkärit ovat n. 40-45 minuutin mittaisia. Nyt alkaa sekä äiti että vauva olla yliväsyneitä, joten kaikki vinkit olisi tervetulleita!! Millä vauvan unia saisi jatkettua? Ei tällä...
  4. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

    Heippa ja pikainen kuulumispäivitys tänne: tyttösemme syntyi 20.5, pieni ja reipas neiti. Synnytyskin meni hyvin ja nyt ollaan jo kolme viikkoa harjoiteltu vauvaelämää kotona :) Scarleth ja Vauva
  5. S

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Heippa ja pikainen kuulumispäivitys tänne: tyttösemme syntyi 20.5, pieni ja reipas neiti. Synnytyskin meni hyvin ja nyt ollaan jo kolme viikkoa harjoiteltu vauvaelämää kotona :) Scarleth ja Vauva
  6. S

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Tulin vielä kerran tänne kurkkaamaan "vanhojen tuttujen" kuulumisia, täällä pyörii niin monta odotuspuolelta tutuks tullutta nimeä :) Onnea ja tsemppiä itse kullekin vaiheeseensa! Itse kärvistelen viime metrejä, LA meni eilen, toivoa siis sopii että pian alkaisi tapahtua.... Scarleth 40+1
  7. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    Alexa, mä olin alkuraskauden ihan supernegatiivinen ja olin ihan varma joka vaiheessa, että NYT ne huonot uutiset sitten tulee. Oireetkin tuli ja meni ja joka kerta niiden kadotessa olin tietysti varma, että no nyt kävi huonosti. Mutta tähän asti on päästy ja kaikki mennyt hyvin - mutta en mä...
  8. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    No eipä mitään isompia. Paine alakerrassa on viime päivinä selvästi lisääntynyt, ja lenkillä tai muussa fyysisessä rasituksessa jonkinverran supistaa, muttei mitään varsinaisia kipeitä supistuksia. Lataan kaiken toivoni siihen, että monella synnytys kuitenkin alkaa ilman mitään päiväkausien...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    Joo, kyllä tässä olisi jo niin valmis synnärille kun vaan olla ja voi. Fyysisesti ei ole mitenkään hirveen tukala olo vielä, mutta henkisesti kyllä :) Mullakin on tuo vadelmanlehtitee käytössä mutta taisin aloittaa vähän liian myöhään sen juonnin, en tiedä ehtiikö se paljoa auttaa...
  10. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    mamuska tai joku muu kiinnostunut; mainitsen nyt vielä, että mullahan olisi kanssa myynnissä käytetty doppler, Angelsoundsin perusmalli... yksityisviestillä voi kysellä jos kiinnostaa!
  11. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    Mirabell, ainakin mun neuvolassa ihan terkkari itse tarjosi mahdollisuutta tulla kuuntelemaan sydänääniä milloin vaan siltä tuntuu. Ja pari ylimääräistä kertaa kävinkin alkuraskauden puolella, huolimatta siitä että mulla on kotidopplerkin. Halusin vaan vaihtaa samalla muutaman sanan...
  12. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    Stellini, sikiöllähän on noin varhaisessa vaiheessa vielä yltäkylläisesti tilaa olla kohdussa vaikka miten päin ja kääntyillä anturin alta pois (kuten ne kai usein tekeekin, väistävät doppleria siis, ainakin meidän vauva usein neuvolassakin potki sitä laitetta tai liikkui heti kun ääniä alettiin...
  13. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    Hannelle ihan valtavasti onnea! Ihanaa :heart: Kiva kuulla myös iitusta. Joo nimenomaan näin, että tuntuu ettei oikein ole mitään kerrottavaa kun kaikki on edennyt suurinpiirtein normaalisti ja ongelmitta. Mulla on ollut liikkeiden kanssa koko ajan sama juttu ja on jopa vieläkin, näin...
  14. S

    Alkionsiirrosta plussanneiden oirepino

    Hih, tulin ajanvietteekseni kurkkimaan tänne vanhoja ketjuja, ja nyt löytyi niin kiva oireketju, että ihan täytyy kirjoittaa sen mitä nyt enää muistan :) Plussasin3. IVF:n tuoresiirrosta viime syyskuussa ja nyt on menossa rv 38+2. Yleisesti voi sanoa oireista, että mitään sellaista mullistavaa...
  15. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    Kurkkailen vaan kuulumisia :popcorn: Täällä on jo sen verran "sukupolvi" vaihtunut, uudet odottelijat kuvioissa ja mun kanssa samaan aikaan odottavat kaikonneet vauvautuneiden puolelle, että kirjoittelu alkaa jo jäädä. Kiva kuitenkin lukea että uusia tulee koko ajan ja porukka saa hyviä uutisia...
  16. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    Heippa kanssasisaret! Pitkästä aikaa pikapiipahdus tänne :) Kiva huomata että uutta porukkaa tulee mukaan ja monilla on ollut iloisia ultrakuulumisia tai muuten vaan positiivista kerrottavaa. Niin ja Whisky Peatille tietysti vauvaonnittelut! Täällä ei ole oikein ollut mitään mainittavia...
  17. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    iitu, nuo epäuskon tunteet taitaa jatkua ihan hamaan loppuun saakka. Ainakaan minä en edelleenkään ole sisäistänyt että meille oikeasti voisi tulla vauva, vaikka tässä jo ollaan äitiyslomalla ja viikkojakin on jo melko reilusti kasassa :) Juuri jollekin sanoin, että en mitenkään koe olevani...
  18. S

    Raskausoireiden äkillinen loppuminen?

    Täällä sitten taas toisenlainen kokemus :) Tässä raskaudessa (nyt menossa rv 33+3) alussa raskausoireet tuli ja meni, siis saattoivat olla viikonkin oikeastaan tyystin poissa. Voit varmaan arvata, millainen paniikki oli päällä ja olin ihan varma, että keskenmeno on tullut. Mutta eipä vaan ollut...
  19. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet keväällä 2013

    kwaidanille paljon onnea!
  20. S

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Kaikille tsempitystä myös täältä yhdeltä pitkän linjan lapsettomalta! Joku tutuista nimistä saattaa tarinani suurinpiirtein muistaakin, mutta siis "lapsettomuutta" hoitoineen kesti n. 8 vuotta, kahdessa eri parisuhteessa, ovulaationinduktiota, inssiä, odottelua, taukoa, lisää inssiä, IFV:ää...

Yhteistyössä